src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: sevgiLimle evde sex hikayeleri

25 Temmuz 2012 Çarşamba

sevgiLimle evde sex hikayeleri

ben 24 yaşındayım.geçen gün oturmuş evde oyalanacak bişeyler arıyordum.ondan sonra kız arkadaşımı eve davet ettim.
oturduk sohbet ettik.ama öyle kolay değil dayanmak mini etek,üstten 3 düğmesi açılmış sexy bir gömlek.dayanamıyorum
okşamaya başladım dev osmanı.okşadım okşadım dayanamıyorum.ondan sonra fark etti içecek bişeyler getiriyim dedi.
içeride bi düğmesini daha açmış eee hoşuna gitti herhalde.dayanamıyom.konuştuk konuştuk konu döndü dolaştı sex'e geldi.
ama süperdi hiç denemek istedin mi dedim.şu an istiyorum dedi şaştım.ağzım açık kaldı.öptüm dudağından.oda erotik olsun
diye ısırdı dudağımı.ondan sonra odaya gittik.seviştik,offfff neydi beeee...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder