src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Dayimin karisi seks hikaye

31 Ağustos 2012 Cuma

Dayimin karisi seks hikaye

size başımdan geçen bi sex hikeyemi anlatmak istiyorum. bu hikayem tamamen gerçektir. akşam saat 8 civarı dayım, babamı aradı bu gece bitirmemiz gereken iş var eve gelemicem dedi. oğlunu bizim eve gönder eşim yalnız kalmasın ne olur ne olmaz dedi gitsin bizim evde yatsın dedi. babam bana git dayımlarda yat dedi bu gece. ben tamam dedim. kafamda hiç sex falan deçmemişti. neyse kalktım dayımın evine gittim. dayımın karısına yenge derim ben. yenge dedim dayım aradı eve gelmicekmiş dedim benim yanında yatmamı söyledi yengem tamam dedi. saat 9 gibiydi. yengemin 2 çocuğu var biri 10 diğeri 8 yaşında uyumuşlardı. yengem kendi yatağının yanına benimde yatağımı serdi. yengem ben yatıyorum dedi. sen de yatarsan tvyi kapat dedi tamam dedim. gece 12ye kadar tv izledikten sonra yatağıma girdim. uykum yoktu hemen sağ tarafımda yengem üzerindeki battaniye kaymış kalçaları ortadaydı üzerinde pijaması vardı. çok istiyordum ama korkuyordum. bütün cesaretimi toplayıp elimi yengemin kalçalarına dokundurdum çok sıcak ve yumuşacıktı. artık azmıştım. yengemin kalçasına penisimi yanaştırdım sürtüyordum adeta. yengem mırıldanıyordu. yengem askılı atlet giymişti arkadan boynunu öpmeye başladım. birden dayın görürse görürsün gününü dedi tamam yenge özür dilerim dedim az geri çıktım. tamam ben bişey görmedim dedi. arkadan napıyosan yap ama ben bişey görmedim dedi. ben şok oldum tamam yengecim dedim yengemin kalçasına yanaştım yine. yenge pijamanı indirebilirmiyim dedim bişey görmüyorum dedi ben. ben yengemin pijamasını arkadan yavaşça dizlerine kadar indirdim kalçaları muhteşem duruyordu. önce biraz sürttüm yengemde çıt yok hafif girdim içine yine mırıldandı yavaş yavaş sokuyordum. yengem ıhh ıhh diyodu sessizce. ben tam soktum yengemin kalçasının arasına boşaldım yengem ıhhhhhhh diyodu. bana yeter yatağına gir yat dedi bişey görmedik olmadı dedi. ben taamam dedim yatağıma girip yattım sabah erkendende kalkıp eve gittim. ara sıra yengemin evine gidiyorum sanki öyle bişey olmamış gibi davranıyo. ilk cinsel deneyeyim yengemle oldu yani SAYGILAR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder