src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Sevgilim v Ablasi sex

26 Ağustos 2012 Pazar

Sevgilim v Ablasi sex

Selam arkadaşlar sex ben size 2, defa başımdan geçen sex hikayemi anlatacam. bir gün bizim dükkanın önünde oturdum benle amcam oğlu. sürekli amcam oğluyla beraber 2, katta bakıyoduk çünkü sevgilim ordaydı bi,rden bizim bakkalcımız geldi farketti beni dedi fazla yukarı bakma dedim nie dedi enın baktığınn kişi ve sevdiğin çingeneler ben ozmn oldum barut gibi ozmn kafaya taktım eski sewgilimi ve ablasını sikmeye. neyse ardından 2 gün geçti annesi bizim bakkaldan yağ aldı bana yukarı götürmemi istedi ben de tabii ki diii p aldım yağı götürdüm benim sevgilim dilan kapıyı açtı neyse götürdüm mutfağa bırktım baktım evde kımse yok ç w.c ye gidebilirmiyim die sordum tabbii dedi neyse w.c ye gittim tel. açtım amcam oğluna onu çağırdım artık dikecektım kessı çaresi yoktu hem çingene olmakla benim sevdamı kaybetii zaten sewgilimide ablasını daima götüne bakıyodum. amcam oğlu geldi içeri girdi onlara dedim sesinizi etmeyin yok olursunuz burada leşinizi bile bulamzlar neyse onları tam sikme zamanıydı. amcam oğlu sevgilimin ablasını aldı götürdü salona salonda sewgilimin ablasını sikiyodu bende yatak odasındaydım daha sikmeden amcamın oğlu benden krem istedi yumuşatmak için kremi gütürüdm onlar başladılar bende sevgiilimle başlaıdm yatak odasında başta sevgilimin götünü gzelce bi kremledım sonra kremi yarağımıda hafifce sürdüm tam sikme zamanıydı. bu aradada amcamın oğlunun yaptı sex sevgilimin ablasını ole bağırtıyordu ki sesleri salondan ta yatak odasına geliodu şimdi sıra bende bende başladım sevgilimi sikmeye götten evgilime hafifçe dayadığım göt deliğine hafifçe inledi göt deliği çok küçük tü ben ne kdr zzorluyorsam o okdr bağırıyo bende çığlık atmasını öyle seviyom ki neyse git gel yapıyom bağırıyo. amcam oğlu dediki gel değişelim kızları olur dedim gittim amca oğlu kızı ole bi açmıştıki olanasızdı dedim amca oğlu sen buna ne yaptım 80 m. açmışsın kızı dedi byolmaz sen işine bak tmm dedim şimdi sıra bendeydi . tkrr ben başta götüne dayadım yarrağımı oda inledi birz siktikten sonra ağzına vermek istedim ağzına aldı isteksizdi amma ben zorlada olsa ağzına verdim sonra göğüslerine heryerini spermlerimle doldurdum . götüne boşalmak istiyodum .götünü öyle bi git gel yaptım kız neye uğradığını şaşırdı bu arada yatak odasından dilanın sesi çığlıklarla geliodu . amca oğluna dedim bol şans sanada dedi. onu tam boylan siktikten sonra bırktım .anasınıda sikecem anasını sikince size buraya aktarmayı hiç ihmal etmetyecem... bu onlara bana sahte bakışların bedeliydi ama daha çok sikcem. amınıda dayacam yarrağımı neyse şimdilik bu kdr arkdşlr tkrr yazmayı unutmayalım k.i.b

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder