src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Karim arkadasima siktiriyor

31 Ağustos 2012 Cuma

Karim arkadasima siktiriyor

9 yaşında uzun boylu ciddi saygın basarılı sıkıcı birazda şişmanca işadamıyım.Modern ve açık fikirli biri olduğumdan, 2 yıldır evli sikiş hikayeleri olduğum 32 yaşında, omuzlarına dökülen düz koyu kızıl saçlı, uzun boylu, endamı yerinde, ince belli, balıketindeki, ayva göbekli, düzgün, uzun, kendinden emin, dolgun bacaklı, oval, avuc dolduran, dolgun, sıkı, top gibi büyük göğüslü, yuvarlak, dolgun, geriye doğru çıkık, etli, lop lop, tombul, geniş popolu, rehber ögretmen karımın giyim ve davranışlarına hiç karışmazdım.
Seks hayatımızda karımın arzularının, seks libidosunun, 30 yasından sonra artmasıyla ona yetememeye başlamıştım. Gerçi dışarıda da çapkınlıklarım oluyordu bazen. Bir kadinla tanısmıştım 1 ay önce, adi Sennur, 38 yasinda, kisa boylu, zayif, kara kuru minyon sıradan bir kadındı. Silik tipi ilgimi cekmezdi pek. Bu sebeptenmidir bilinmez onunla cok kolay seks üzerinde yazışıyorduk. erotik hikayeleri

İcimde genclik yıllarımdan kalma garip duygular vardi. Bu duygular sanki benligime 18 yaslarimda girdi ve yerleşti. O yillarda Turk Seks filmlerine giderdim, kocaman popolu seks yildizlari vardi. Zerrin Egeliler, Arzu Okay, onlari seyrederken benimde böyle kocaman popolu bir esim olsada, onu da sevistirsem de izlesem isterdim. Belkide bu arzu beni esime çekmişti onunda böyle iri insanı icine almaya davet eden bir poposu vardı.

Bu arzularımı kendime bile itiraf edememişken bir gün Şennur la internette yazışırken büyülenmişim gibi parmaklarımdan düşüncelerim dökülüverdi kadın beni suçüstü yakalamıştı ama bundan hiç rahatsız yada şaşkın görünmüyordu. Şennur; ? bunlar evli çiftler arasında normal bence denemelisiniz ?deyince önce şaşkınlıktan irkildim ancak bunu duymak beni hem çok heyecanlandırmıştı hem de cesaretlendirmişti. Bende uzun zamandır devam eden tek düze hayatımızdan sıkılmıştım, tabi eşimde. Zaten ben arasıra kaçamaklarla renklendirmeye çalıştıgım erkeklik arzularımıda ne yazıkki yaratıcılıktan uzak sığ ilişkilerle de doyuramıyordum.

Ama bu fikir birden uzundur içimde sönmüş olan bir duyguyu ayaklandırdı, sadece düşünmek bile beni erekte ediyordu, dayanamadım ve Sennura esimin daha önce oyun olsun diye çektiğim bir kaç çıplak popo resmini gönderdim. Emindim resimlere arzuyla ve birazda yaramazca bakıyordu bir an suskunluk oldu yazmıyordu o an aklından geçenleri çok merak ettim ve hatta bu hiç ilgilenmediğim kadının poposunu bile düşledim acaba benim karımınki kadar güzel ve davetkarmıydı.

Kısa bir süre sonra bana resimleri kocasina gostermis olduğunu söyledi kocası cok etkilenmisti. Bunu duydugumda gururla karışık bir kıskançlıkta yaşadım ben şanslı adamlardandım güzel ve doymak bilmeyen bir seks iştahı olan bir karım vardı bu her erkeğin hayal edeceği birseydi. Şennurun kocası sekse karşı acık olan ve yeni seyleri denemekten çok hoşlanan bir adammış Şennur uzun uzun ve insanı arzudan çıldırtacak ince detaylarla yaptıklarından ve ne kadar keyifli olduğundan bahsediyor ve benide kışkırtıyordu önce bu fikirden kaçmak istedim ama içimdeki karşı konulmaz merak ve arzularım beni teslim almıştı merak ediyordum işte acaba karımda istermiydi...


Esimle fantazilerimize esimin cok estetik, iç gıcıklayan popo resimlerini çekerek baslamisdik. Bundan 2-3 yil once ilk kez esim yabanci baska bi erkegin popo resmimi cekmesini istermiydin diye sormustu.Esimle fantazilerimizi paylaşırken tüm detayları konusuyorduk; oda los olmaliydı, yuzyuze gelinmemeli, gizem ve dolayısıyla arzu artmalıydı... Ve bir gün hep birlikte Tatile gittik

Sennurun esi Hakan gumruk komisyoncusu 49 yasinda kıvrak, sert, adeleli vucuda sahip esmer kisa boylu yakısıklı bir adamdı hafiften reçine kokuyordu belki birazda tütün..Havuz kenarinda karima tanga bikini giydirdim Hakan soke olmus vaziyette gozlerini karimin iki yana sallanan kalca yanaklarindan ayiramiyor tanga bikinisinin ortemedigi yerlere eminim el surmek icin can atiyordu Aksam Barda bulusduk konusuyorduk 3 cu şişe kırmızı sarabı içiyorduk içerisi cok sıcaktı bunaltıcı nemli bir hava vardı karımın gögüs aralarının terlediğini görebiliyordum, saclarıda biraz terden ıslanmıs ve yuzüne yapısıyordu Nurdan üstüne iri dolgun yusyuvarlak büyük top gibi koskocaman dimdik göğüslerinin yarısını dışarı taşıran bluzla dolgun geriye doğru çıkık lop lop etli yuvarlak iri kocaman tombul büyük geniş poposunu örtemiyip avuçla beni der gibi ortaya çıkaran mavi mini kısa bol etek şeffaf mavi sudyen şeffaf kenarları fiyonglu tanga külot giymiş idi gecenin ilerliyen saatlerinde dans etmeye basladilar adam ile karim adam dans ederken sanki karima yapismisdi Karim hava çok sicak biraz deniz kenarina kabinlere doğru yürümek istiyorum dedi Kalkarken kalcasini sanki Hakana gosterir gibi saliyordu Hakanda arkasindan gitti Bende 15 dakika sonra o tarafa dogru yururken soyunma kabinlerinden gelen inlemeyle yavasca yaklasip aralik kabin deliginden baktigimda Hakan sortunu siyirmis karimi duvara dayamis arkasindan mavi mini bol etegini beline toplatmis şeffaf kenarları fiyonglu tanga mavi kulodunu karimin ayak bileklerine indirmis arkadan O an Hakan kadar yakından göremediğim, elimi bile süremediğim, tombul, yumusacık, ısırılası, geriye doğru çıkık, beni al, hadi beni becer diyen yuvarlak, lop lop etli, hazinemi tüm seks hayatında böylesini görmediğinden emin olduğum Hakan ile paylaşıyordum. Opuyordu karimin dudaklarini emercesine Hakansa ilk kez gördüğü bu güzelliğin karşısında erkekliğindeki zonklamaya ve icine girmek istemenin ama kendini tutmanın acısıyla belkide unutmamak icin karımın poposunu uzun uzun seyrediyorken, oylece izliyor dahasını dahasını merak ediyordum. karimin o muhtesem iki sıradag gibi duran sıkılası popo yanaklari onun ruhunun derinliklerine acılan kadınlığının hoş karanlığı Hakanı içine çeken bir girdaba dönüştü. Tüm kabin birden karımın kadınlığının kokusuyla doldu sanki bu koku tüm güdüleri ayaklandırdı Adam esimin, ciplak, bembeyaz, tombul poposuna beklenmedik bir saplak indirdikten sonra esimin sıvısıyla sırılsıklam olmus kulodunu aldi, optu ve sanki o kokuyu cigerlerine doldurmak ister gibi kokladi ve hızla cebine koydu.
Ben, benmi kıskaniyordum, öfkeden cildircak gibi ama inanılmazda tahrik olmuş zevkalmıştım benden baskasina yasak bahcemin yasak meyvasını tattırıyordum adama ve başdöndüren insanın içinde kıvrım kıvrım bir yangına sebep olan gizli kalmis tüm duygularinı cinsel tüm açlığını dürtülerin etkisiyle aciga cıkaran bu girdaba bıraktım kendimi. Şeytana itaata hazırdım artık. Kendimi pezo duygularda hissediyordum, oylece izliyordum. Bu ışık gölge oyunlarında tüm renklerin altında yıkanan siluetlerin hipnozunda sadece bakıyordum ve gördüğüm herşeyi aslında ben yaşıyordum. Beynim dumanlanmıştı karmakarisikdi duygularim.penisimi kendi tükürüğümle ıslatmıs asağı yukarı zaman zaman sıkarak sivazliyordum. Karim adaminkini gorunce ?oHH cok kocaman? diye haykırdı. Adaminki benimkinden cok daha heybetliydi. Birden sıçradı esim ve başını geriye doğru attı terden sırılsıklam olmustu. vucutları sanki birbirine çekiliyordu ?parmaklarını cok farkli hissediyorum? diye inliyordu eşim.

Hakan önce seyredip sonra yavasca optu, sevkatle oksadi, popo yanaklarini avucladi, hafiften sıkıyordu, parmaklarından tasan popo yanaklarının sızısını hisseder gibiydim ve bunun nasıl muhteşem birsey olduğunu ve karımı nasıl azdırdığını biliyordum. Sonra Hakan bel cukurundaki gamzelerini optu, sonra dairesel hareketlerle diliyle yalamaya basladı, dilini daha asağılara kaydırıyordu simdi, eski ve gizemli bir kitabı acargibi merakla ve iştahla avuçlarını doldurup taşan popo yanaklarını daha sertçe sıkarak yarigina yuzunu gomuverdi. yuzu karimin lop lop popo yanaklari arasinda kaybolu vermisdi. Karımla sır gibi sakladığımız tomurcuğumsu, ufak, tüysüz, şişkince yuvarlağını ısırarak emip, öperek yalayıp, dilini sokabildiğince sanki küçük bir çükmüş gibi sımsıkı haznesinin derinliklerine daldırırken Nurdan seks hayatında ilk kez tatdığı bu zevkle yumusacık bir yastık gibi tombul poposunu sanki adamın onu yiyerek bitirmesini istermiş gibi adamin yüzüne iyice yaslayarak zevkle hafifçe hıçkırır gibi Ooohh Em op lutfen inlerken adam Götünü, Amını yalıyor öpüyor emiyor ısırıyor ve dilini kucuk bir penis gibi kullanarak onu beceriyordu,arkadan karımın memelerini avuclamis sarkitircasina sıkıyordu, seks hayatimizda ben hiç oyle sıkmamıştım karimin memelerini. Arkadan ucaları diri diri olmus memeleri öpüyor ısırıyordu Esimin Ohh yavas ol sarkitacaksin diye inlemesi kabine yayiliyordu
Hakan ürkütmeden nazikçe arkadan tombul popo yanaklarinin ustune cikti. Aşağı yukarı sağa sola surtunmeye basladi. Hakanın hareketleri yavaştı ama eşimi erkekliğinin ve gücünün sayesinde esir almıştı ve ona zevk veriyordu. Az sonra Nurdan başını zevkle hafifçe arkaya kaldırıp, dudaklarını vahşice dişleyip bastırırken, o pozisyonda zor olur diye düşünerek -doğrusu önemsemiyordum Hakan diliyle girişi yalayarak ıslattı. karımın saçını çekerken, adeleli vücuduyla yüklenerek karimin iri ve yumusak popo yanaklarina hafifce kasıklarını carpıyordu. Hakanın aniden yuklenmesiyle, adamin heybetli sikinin basi bilmiyorum karimin zevkle kasılan poposunumu zorladı, yoksa artık sehvetten kaskatı sikinin basinin birazi götünemi girdi. karim ?Oohhh cok kocaman basincini hissediyorum, ucunu, ohh neolursun o kocaman sey giremez zorlama? diye yalvararak acıyla ve hazla inleyip, Aaayy diye ciglik atip sıçrayarak kendini öne doğru atarak adamdan kopmak istedi. Adamin altindan sanki kalkmak ister gibi domalmıştıki adam tombul popo yanaklarina iyice sarıldı onu bırakmaya niyeti yoktu arzudan gözü dönmüştü, belinden kavradı ve tüm gücüyle bastirdi. Artık karım kurtulamazdı, dimdik duran ve sehvetten kuduran damarları çıkmış sikini kavradi ve sert bir hareketle popo kutusuna dogru hizaladi, taş gibi olmuş erkekliğinin yusyuvarlak basini karimin tombul poposunun arasinda gizlenmis, kutumsu, tip tip atip, daralıp gevşeyen daracık girişe yerlestirdi. ?sokma surt? diye mırıldanıyordum. Adam beni duymuyordu. Adaleli kasiklarini karimin yumusak ama sıkı popo yanaklarina dogru bastirdi, kasiklariyla karimin poposu sanki birlesmis gibiydiler. Arzuyla titreyen popo yanaklari adamin heybetli sikini sariveriyor, arasina aliveriyordu. Karim Aayy popo kutumu zorluyor diye inliyordu o anda karım, geriye doğru Hakanın kasıklarına doğru poposunu yaslıyor inliyor kıvrılıyor bedeninin kontrolünü kaybetmis gibi titriyordu. Hakan tüm kontrolü almıştı artık karimin hakimiydi, vucudunu dimdik kaldırdı karımın ince belinden sarılarak kaldırdı hafifçe bastırdı domaltır gibi sanki ve izinsizce birden ve tek hamlede olanca yüklenmesiyle, o an slok diye bir ses duydum, adamin taşlaşmış sikinin yusyuvarlak topaç gibi başı karımın çıkık, etli, yuvarlak, lop lop poposunun yarığından kayarak, tomurcuğumsu, şehvetten sızlayan, kasılıp gevşeyen, tüysüz dasdaracık yuvarlağını aralayıp yırtar gibi Nurdanın sır gibi sakladığı en değerli haznesine gömülürken, kasiklarini karimin tombul poposuna dogru bastirdiginda, Nurdanın ?Aaaaayy giriyor yavas lutfen? diyen çığlığı birden sessizliği bozdu Görkemli sikinin Nurdan?ın tombul popo yanaklari arasina gizli bahcesine daldı. Karımın tombul ve sızlayan popo yanakları arasındaki, şişkin, küçük, kutumsu yuvarlağı aralanarak heybetli s...i sıkı haznesine alıp kalın bir bilezik gibi sarmaladı. Hakan karimin iri poposuna sanki bir kısrağa biner gibi oturmus, her giriş çıkışında karımın tombul poposunun lop lop yanakları sarsılmakta Hakanda daha hızla sevkle arzuyla bu huysuz kısrağı mahmuzlamaktaydı. Aralarındaki bu hareketsel uyum inanılmaz estetikti seyretmek insanı büyülüyordu, hakan nezaketle ve estetikle bir kılıç gibi kullandığı penisini tüysüz şişkin tombul yuvarlağı tomurcuk çiçek gibi aralıyarak bazen içine yumuşakça kayıyor bazen sert bir darbeyle saplıyor sonra tekrar iri dimdik heybetli sikini daldırıp daldırıp çıkarıyordu. Karımın aaayyy yavas lutfen diyen çığlıkları odada yankılanıyor duvara çarpıp kulaklarımızı sağır eden ancak büyüleyici bir müziğe dönüşüyordu. Nekadar sürdü bilmiyorum hepimiz kendimizden geçmiştik belki 25 dakika yada daha fazla sonra Hakan inliyerek karımın üzerine fışkırarak bosaliverdi. Karimin tombul popo yanaklari ustune akarak hala ereksiyonda olan dimdik heybetli sikini bu kez Nurdanı sırt üstü yatırarak iri tüysüz yarma şeftaliyi andıran kabarık etli kadınlığının sıkı kasılan haznesine dayayip surtmeye başladı ve birden bastirmasiyla yeniden taşlaşan sikini karimin sırılsıklam yapışkan kadınlığından kayıverdi. Hakan karımın kadinliginin dar haznesine gomulurken karim ?Ohh cok kocaman? diye çığlık atıyordu. karim tamamen sanki Hakanin kadiniydi. O ana dek biz hic popo seksi yasamamisdik esim orgazm yasiyordu. Esim benle iken bir kez olur veya bazen olmazdi ilk kez boyle birsey yasiyorduk evlenirken ruyamda gorsem inanamazdim.


Hakan karımın ustunden dogruldu dolgun geriye doğru çıkık yuvarlak etli poposunu ?seks hayatımda gördüğüm en güzel kadınsın? diyerek öptü karımın etli birlesmeden sanki kamçılanmış gibi kıpkırmızı olmus popo yanaklarına muhteşem siki sildiğinde birlikte kabinden cikarlarken, karım mini bol elbisesini duzeltip saçlarını dalgalandırarak sıkı dimdik göğüslerini hoplata hoplata, lop lop geniş poposunu iki yana kıvıra kıvıra, heybetli s...n girmesiyle hafif tüylü yarma şeftaliyi andıran kutumsu kadınlığının şişmesinden dolayı kapatamadığı uzun bacaklarının üstünde sallanan ve kasılmakta olan kulodsuz poposuna baktığımda zevkin doruklarına çıkmış bu kadının popo yanakları artık Hakan beyin olduk der gibiydiler

1 yorum:

  1. Ben tolga yaragim büyüktür azgın seks düşkünü bayanlar saatlerce seks yapmak isteyen bayanlar dul bayanlar ciddi olan bayanlar hadi arayın bekliyorum jigolonuz olurum memnun kalirsiniz hadi arayın 0539 874 15 80

    YanıtlaSil