src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Kiza Acimadan taciz tecavuz ettim

26 Ağustos 2012 Pazar

Kiza Acimadan taciz tecavuz ettim

slm yaşım25 adımı vermek istemiyorum ben gecekondu mahlesinde oturuyorum bizim evin tam karşısında oturan seda diye bir kız var yaş olarak benden büyük 29 yaşlarında etin dolgun bir bayan akşamları onlara gider tv seyrederim malum bendeki tv göstermiyor ben nezaman gitsem kızar yinemi geldin derdi ben aslında evlerine esra için giderdim esra kardeşi oluyor bu arada beni kovmalrına çok kızdıgım için bir plan yaptım ve orospuyu sikicektim vede görüntüleride interneten yayınlayarak intikam alacaktım en uygun anı beklemeye başladım herşey hazırdı tek eksik sedayı nasıl ve nerde tecavüz ediceyimdi bir akşam evde oturuyordum kapı çaldı ve gelen sedaydı onlara kadar gelmemi ve muslukları bozulmuş tamir etmemi istedi takım çantamı kaptım ve yola koyulduk eve geldigimizde evde sadece seda ve esra vardı Ensest anne ve babası hikayeler 2 günlügüne adapazarına gitmişlerdi bentabi işe koyuldum ve muslu tamir edip eve gittim önceden aldıgım bayıltıcı spreyi aldım yanıma ve karmaskesinide sedaların banyonun önünde beklemeye başladım ve saat tam 1.5 gibi ışıklar södü ve artık yatmıştılar bi sürede daha bekledikten sonra içeriye daldım ve sedanın odasına yöneldim ve sedaya spryi sıktım ve esranın odasına giderek esrayada spreyden sıktım bir kaç dakika bekledikten sonra esranın ellerin ve ayaklarını yataga bagladım ve sedanın yatagına giderek ellerini yataga bagladım gözlerinide baglayarak beni görmesine engel olmuştum ve sedayı anadan dogma hale getirdim artık seda karşımda çırılçıplak yatıyordu telefonu kayda alarak sedanın amını yalamaya başladım bir süre sonra seda boşaldı ve sıra bana gelmişti bende benim çocugu sedanın agzına verdim ve kaldırdım ve amını derinliklerinde yol almaya başladım seda bir süre sonra kendine geldi ve yapma ne olur diyor bense sikmeye devam ediyordum artık göten sikme zamanı gelmişti sedayı arkasını çevirdim ve bolca krem sürdüm sikime ve o dar delikten içeri girmeye ugraştıkça o kalçalarını saha sola salayarak kurtulmaya ugraşıyordu ama ben sokacaktım ve ensanunda kafasın sokmayı becerdim acısından bagarmaya başladı ama hemen yastıga kafasını dayıyarak sesin çıkmasını engeledim ve abanarak tamamını soktum bir süre böyle gidip geldikten sonra oda zevk almaya başlamıştı artık inlemeler ve daha sert sik demeler başladı ve ensonunda sedayla birlikte boşaldık ve yine agzına verek kaldırmasını istedim artık sesimden tanımış ve gözlerini açmiştim ellerinide çözdüm ve tekrardan amının içindeydim ve busefer karşılıkta alıyordum seda yine sarsılarak boşaldı ve o an içrden ses duyunca esrayı bagladıgım aklıma gelmişti ve sedaya dönerek esrayı şimdi götünden sikicem dedim önce olmaz dedi ama telefondaki kayıtları görünce kabul etmek zorunda kaldı ve esranı odasına gittik esra beni ve sedayı çıplak görünce şaşırmış ve bize beni çözün diyordu bense pis pis gülerek elim amına atıp senin tadına bakmadan çözmem dedim ve sedaya agzına alarak hazır hale getirmesini istedim ve esrayıda ters çevirim o kara delige yasladım ben içeri girmeye başladıkça esra acıyor çıkar diyordu ve sonlara dogru oda zevk almaya başladı ve tüm döllerimi esranın götünden içeri boşaltım ve esrayıda çözdüm kalktım üstümü giyme ugraşırken ikiside karşıma geçip nereye dediler yeter dedim intikamımı almıştım zaten bu sfer ikisi sikip sikip gitmek varmı diyerek beni soydular tekrardan yataga girdik o gece ve ertesi gece sabaha kadar iki kardeşi siktim ve canımız ne zaman isterse sikişiyoruz ikisine söyledim dayılarının kızı şeydayı istedigimi bir ara onuda siktirecekler bana eyer sikersem onuda yazıcam görüşmek üzere hoşçakalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder