src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Abimin arkadasi becerdi

16 Eylül 2012 Pazar

Abimin arkadasi becerdi

Selam sex hikayeciler ben muğladan fatoş size başımdan geçen bi olayı anlatıcam bir gün abimin arkadaşı ewe geldi we bizde kalıcağını öğrendim bizde o akşam düğüne gidioduk hep beni izliodu bi ara yalnız kaldık we senle bişi konuşıcam dedi bende konuş dedm şimdi diikl dedi we abimle dışarı çıktılar her seferinde bana bakıyo özellikle bacaklarımı izliodu bende hiç sesimi çıkarmıyodum akşam yattık we sabah annem we babam işe gitti ben gene uyudum ardan bi zaman geçtikten sonra gözlerimi hafif açtım we can yani abimin arkadaşı seyiyle oynuyodu we beni seyrediyodu we çok heyecanlandım normalde onu terslemem gerekiodu ama ben hiç sesimi çıkaramıyodum 15 dakka beni izledi we yavaşca eğilip parmağıma dokundu bende hiç hissetmermi ş gibi yaptım sonra bacaklarımı kıcımı ve ve bacak aralarımı elledisonra seyini parmak arama soktu we artık bacaklarımı öpmeye başladı we bir süre sonra vucudum ıp sılak olmuştu sonra önümü döndüm we hemen kaçtı bir süre sonra donumu
çıkarmaya çalıştı bende artık öçok azmıştım we çıkardı göğüslerimi elledi artık şeyini vajinama deydirmeye başladı yanıma uzandı we beni öpmeye başladı en son kilotumu indirdi we aşkımız için dedi we gözlerimi açtım hemen ağzımı kapadı we organını sokmaya çalıştı bi an boşaldı we bende onun seyini bi kaç hamleden sonra tekrar kaldırıdım hadi aşkım dedim we domaldım oda göğüslerimi tutarak gitti geldi sonra kıcımın içine boşakldı bir saat eli vajinamda seviştik we daha sonraları kızlığımı werdim o hayvana o ise artık sadece seyini yalatmak istio bana

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder