src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Lahmacuncu dükkaninda

24 Eylül 2012 Pazartesi

Lahmacuncu dükkaninda

merhaba arkadaşlar ben mehmet ankarada yaşıyorum 30 yaşındayım benim hikayem evli bir bayan olan gülle aramda yaşananlardan oluşuyor gül ile internetten tanıştık kensisi evli olduğunu ve aşka aç olduğunu söylemişti bende hayatımda kimsenin olmadığını ve eğer kendisincede uygunsa güzel bir aşk yaşamak istediğimi belirttim gül bana seni görmem lazım eğer işin yoksa bir yerde oturalım tanışalım dedi bende kabul ettim dikmene gittim gülü almaya arabama bindik gölbaşına gittik orada oturduk sohbet ettik bana güzel bir kavaltıdan sonra mogan gölünün kenarında gülle geziyorduk bana sarılmış liseli aşıklar gibiydik orada uzun uzun öpüştük sonra beni bir arkadaşına bırakmamı istedi arkadaşının adı serpildi bir kaç gün sonra serpille beraber geldiler cafede oturup çay içiyorduk ben bunlara pikniğe gitmeye ne dersiniz dedim tamam dediler ertesi gü için sözleştik sabah saat-9 dokuz cıvarı onları aldım ankara dışına sakin bir piknik alanına gittik hafta içi olduğu için kimse yoktu ben yolda bunlara bir fıkra anlattım fıkram şöyle; (Adamın biri bir gün canı çok sex istemiş eşine demişki benim canım çok istiyor en az 3 defa yapacam demiş kadın misafirimiz var ve tek odalı bir evde yaşıyoruz nasıl yapacağız demiş adamda gece misafir uyuduktan sonra ben lahmacun diyecem sen açacaksın ben yorganın altına girip seni sikecem demiş kadın tamam demiş gece yarısından sonra bunlar misafir uyuduktan sonra bir ses geliyor lahmacun kadın açıyor adam sokuyor sonra bir daha lahmacun bir daha lahmacun bir daha lahmacun bir daha lahmacun tam 5 defa kadın açıyor sabah olduğunda kadın kocasına seni azgın seni 3 dedin tam 5 defa yaptın demiş adamda dönmüş misafire ulan sen ne yaptın demiş misafirde
abi uyandım karnım çok acıkmıştı baktım fırında sıcak ben banada 2 lahmacun atıyım demiş) ben bu fıkrayı anlatınca serpilin ağzına düştük bir defa güle kız mehmet çok acıkmışlahmacun çekiyor canı baksana dedi gülse mangal yakacağızya dedi serpil valla lahmacun yedirmesen mangal ziyan olacak dedi neyse piknik alanına geldik serpil arabada oturuyordu biz yer beğenmek için biraz gülle dolandık o sırada gülün dudaklarına asıldım deli gibi öpüşmeye başladık gül elini yarağıma attı çok kalın bu mehmet dedi bende pantolonunun aşağıçektim ve gülün ammını okşamaya başladım gül diz çöküp yarağımı yalamaya başladı sonra gülü önümde domaltıp sulanmış ammına soktum güll ammı gerçekten fırın giib yanıyordu biraz böyle sikiştikten sonra çıkartıp kalçalarının üzerine boşalttım sonra arabaya gittik serpil yedirdinmi lahmacunu dedi bende tadı damağımda kaldı dedim.sonra mangalı yaktık etleri ateşe koyduk güle lahmacun dedim gül hemen geldi ağacın arkasından gülü yatırdım ve gülü bacaklarını açıp ammını yalamaya başladım ama gül dayanamıyordu haydi mehmetim sok artık dedi bende yarağımın kafasını gülün ammına soktum ama ilerlemeden sabit kaldım ve gülün kocaman göğüslerini yalayıp ısırıyordum.gül kendinden geçip inlerken ben birden kökledim gülden oooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh diye bir ses çıktı ben pompalamaya başladım sonra çıkartım gülün göbeğine göğüslerine boşaldım. bu arada etlerimiz pişmiş serpilde servise başlamıştı yemeklerimizi yedikten sonra gül bulunduğumuz yerde yüksek bir tepe vardı oraya doğru çıkmaya başladı serpile manzara harika dedi serpilde haydi mehmet baksana lahmacun yemek istiyor dedi gitsene dedi bende çıktıp tepeye güllle öpüşmeye başladık tepede manzaraya karşı sikimi gülün ağzına soktum iyice yaladıktan sonra gülün pantolonunu aşağı çekip domalttım ve sokmaya başladım gülll serpillll böyle lahmacuna can kurban diye bağırıyordu serpilde ye gülüm yeee tadını çıkart diyordu oda bu arada ammını okşuyordu ama ben o gün sadece gülü siktim serpillede başka zaman yaşadıklarımı anlatacağım sevgi ile kalın bol sikişli günler dilerim herkese bu arada lahmacun yemek isteyen bayanların maillerini bekliyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder