src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Yeni erotik hikayeler

26 Eylül 2012 Çarşamba

Yeni erotik hikayeler


 Selam yeni hikaye 18 bir önceki gibi gercektir..abimin cok samimi oldugu arkadaslarından birinin eşi can abinin eşi bizde çalışmaya başlayacaktı telefonlarave evrak getir götür işlerine başlayacaktı aslında sekreterimiz oldugu halde abim işe almıştı abime nedenini sordugumda canın iyi bir işe gecegini 1 seneye kadar o zmana kadar eşininde çalışması gerektigini söylemişti..ayşeydi eşinin adı..can abiyle ilk gün beraber gelmişlerdi ayşe 1.68 boylarında kapalı balıketli esmer çok hoş bir hatundu dar uzun bir etek giymişti ilk gün tabi hiçbirimiz farklı bir gözle bakmadık..zaman gectikce ayşe işi ögreniş iyi çalışıyordu altı ay sonra can abi yeni işine başlamış yavas yavas durumları dahada iyiye gidiyor ayşe ılk gunlerıne oranla daha cok süsleniyor daha dar kıyafetler giyinip şirkete gelmeye başlıyor onun odasına gittgimde veya gecerken devamlı gözgöze geliyorduk.ama aklımdan en ufak birşey gecirmiyordum birgün şirkete geldiginde o günü hiç unutamam pardesüsünü çıkardıgnda altından dizüstü siyah etegi makyajı cok seksi üstüne dar bir body eşarbı ise siyah üstüne sarıı yıldızlı resmen sex abidesi gibydi.1yılını doldurmustu samimiyetimiz iyice ilerlemiş ama can abinin işleri düzeldiginden işden ayrılma vakti gelmiş evine donecekti tekrar..vedalaştık işden ayrıldı ama cep telefonlarımızda muhabbete dvm ediyorduk sürekli hergün konuşurduk eşim semaylada arakdaşlardı..hatta sex cinsellik hertürlü konuda konuşur şaka yapardık evde eşlerimizle yaptıklarımız birbirimize anlatır gülerdik..yine birgün konuşurken can abinin işi dolayısıyla 15 gün şehir dışına cıktıgını çok sıkıldıgını söylemiş eger müsait olursam eve ugrayıp muhbaeet edebişlcegimizi söylemişti..akşamın olmasını nasıl bekledim
bilseniz.akşam oldu eve gittim ayşe size daha once şirkette gitdigi kıyafetin aynısını giymiş altına siyah parlak ince çoraplarını ve çizmelerinide eklemişti..delirtci duruyordu götü mükemmeldiyuvarlak dolgun gögüsleri topuklu çizmeleryile nerdeyse benım boyuma gelmişti..38 yaşında çok sexiydi eve girdim salona geçtik muahbet ettik karsıma gecip bacakbacak üstüne atıyor frikik verip duruyordu bana çay getircegi zman kalcalarını mutfaga giderken öyle kıvıırıyordukı eşarbı yine seks aynıydı mahvetmişti benım 20lige arasıra gözü takılıyordu birara bende onun arkasından mutfaga gittim sesizden sarıldım kokrtu artık yeter dayanamıyorum diyince bende diyip dudaklarımız birleşti hemen mutfakta sandelyeye bir ayagımı atıp benımkını çıkarınca birden şaşırdı canınki bu kadar yok dedi anlattıklarında haklıymıssın dedi ben hep ayşeyi kızdırırdım seninkindeki yarrak kücük diye..hemen agzına almaya başladı öyle emiyorduki resmen vakumluyordu beni mutfakda agzına 5 dakıkada boşşlalttı hepsini yutmuştu..biraz dinlenip birer sigara içtik yeter artık sik beni dedi yine agzına alıp kaldırmaya başladı bende üstünü çıkarcaktıkı çorabini ve bodini çıkar yeter dedim dantelli siyah sutyenini ben cıkardım biryandan emiyor biryandanda ben gögüs uclarını sıkıyordum benımkı tekrar kalktıgında bunu ayataga yatırdım amını biraz yaladıktan sonra tek bacagını omzuma alıp sikemey başladım delircek gibydi her girdiginde ben böyle yarrak görmedim diyip ınlemeye başlıyordu öyle hızlı ve derinelere vuruyordumkı mahvoluyordu altımda sonra iki bacagınıda omzuma alıp iyice dibine girmeye başladım yaklasık 15 dak boyle siktim 2 kez boşalttım bendede fayanacak hal kalmayınca boşalma zamanı yavrum diyip içine boşaldımsonra tekrar muahbete başladık biraz içki aldık cokda gülüyorduk derken beni götümdende sikceksin dedi elbisesini hiç çıkaramdan biraz seviştik sonra kremi aldım hem benımkını hem onun götünü iyice kremledim yatak odasında domaltıp yataga biryandanda aynada kendimizi izliyorduk götüne öyle giriyordumkı deli cıglık atıyordu hiç böyle sikilmedim diyordu çok güzel bir gece geçirmiştim etegini eşarbını hiç çıkarmadan siktim çok hoşuna gitmişti can abi gelene kadar 3 defa daha sikiştik..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder