src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Arkadasimin ablasi ensest hikaye

9 Eylül 2012 Pazar

Arkadasimin ablasi ensest hikaye


selam sex hikayeleri ben hüseyin 23 yaşımdayım birgün arkadaşıma sohpet etmeye gitmiştim o gün evdeablası leyla da vardı.sohpete başladı ordan burdan sohpet edip çekirdek çitliyorduk saat 11.00 civarındaydı.ablasıyla biz daha önceden tanışıyorduk.bir kaç kez arkadaşıma geldiğimde görüp sohpet ediyorduk.bir yandan da arkadaşımın ablasına gözüm kayıyordu.eşortman vardı üzerinde bir o tarafa dönüyor bir bu tarafa dönüyordu kol tuğun üstünde benim yarak o öyle oldukça kocaman oluyordu.arkadaşımın ablası faarketmişti yarağımın kocaman dikildiğini beraber film izliyorduk bir anda telefon çaldı ve arkadaşımın dayısının tekeri patlamış yolda kalmış gelip al beni diyordu arkadaşım siz bekleyin ben 1 veya 1.30 saatte gelirim dedi bende iyi çabuk gel dedim.arkadaşım çıktı biz birbirimize göz kaydırıyorduk arkadaşımın ablası dedi eee ne var ne yok nasılsın iyimisin dedi bende hayır dedim niye dedi bana ben de çok üzgünüm çoktan beri güzel birisiyle sex yapmamıştım dedim iyi buna mı üzülüyorsun dedi bana bende evet yanıtı verdim.bana ben güzelmiyim dedi ben çok güzelsin dedim oda adeta azmıştı bana yaklaş dedi ben hiç terettütsüz yanına yavaş yavaş yaklaştım ve okşa beni dedi bir anda hertarafını okşuyordum benim yarak pantalonu delecekti nerdeyse pantolonu indirdim ne zamandır aradığım yaraktı çok güzelmiş dedi bana ablası bir an üzerindeki herşeyini soymuşsuyum amına yanaştım ve şapur şupur sormaya başladım bir kaç dakika sorduktan sonra o da benim yarağımı köküne kadar sormaya başladıve üzerinden 5 dk geçti birbirimize sarılıp kanepeye yattık ve sıcacık sevişmeye başladık.amına koyduktan sonra götüne kimse sokmamış hadi sok diyordu götünü de genişlettkten sonra giyindik 15 dk geçmeden arkadaşım geldi ve nasıldı film iyi izleyip sohpet ettinizmi dedi evet benim uykum geldi dedim ve 10 15 dk arasında ayrıldım.ablasıyla telefonlaşıp ara sıra sikişiyorduk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder