src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Canim yengecim

7 Eylül 2012 Cuma

Canim yengecim


selam seks hikaye ben mustafa 185 boyunda atleyik vucütlu ve 25 yaşında bekar bir gencim anlatacakları tamamen gerçektir inanıp inanmamak tamamen size kalmış.Beni yengem yani(Yeşim)o kadar güzel bir bayandırki inanın abartmıyorum her gören derin bir ah çeker sikebilmek için ama o bunun farkında bile değil çünkü pek öyle sexi giyinmez aslında giyinmek istese bile ev halı karşı çıkar.neyse fazla uzatmayalım ben yengemlerde kalıyorum yani aynı ev içindeyiz.ve her an beraber aynı havayı tenefüs ediyoruz ve ben her yere eğilişinde,cem silişinde yerleri silerken yaniher an derin bi ah çekerim.birgün işten eve erken bi saatte geldim ve abim o gün mesaiye kalacağım diye telefon açmıştı eve geldiğimde yengem banyoda düş alıyodu bende her zamki gibi derin mi iç çektim ve üzerimi çıkarıp anahtar deliğinden yengemin o muhteşem vucudunu seyrederken beniki kazık gi oldu ve hemen tuvalete girdim başladım otuzbir çekmeye yengem sanırım fark etti ve mustafa ne yapıyosun diye seslendi bende ancak hiiç diyebildim.Ve ardından bana içerden havluyu ve getirirmisin dedi bende içeri girdim bi de ne göreyim havlulun içinde yengemin o kırmızı dantelli külotu ve kırmızı sütyenleri duruyodu ve ben oğlum mustafa fırsat bu fırsa bunu değerlendir dedim kendi kendime ve ona bi süpr,z yamaya karar verdim banyonun kapısına vardım kapıya vurdum ve getirdim yenge kapıdan elini uzatta al dedim oda kapıyı araladı elini uzattı ve o büyük an gelmiştşve süprizimi verme zamanı gelmişti yarrağımı eline verecektim ama içim kıpır kıpırdı heyecandan kalbim yerinden fırlayacak sandım bi an neyse elini uzattı ve bende elinin tam ortasına yarrağımı koyuverdim yengemö birden elini geri çekti ve kapıyı kapamak istedi bi yandanda senne yapıyosun diye beğırıyodu ama nafile ok yaydan çıktı bi kere kafaya koydum sikecektim o güzel amcığını kaçarı yotu ve kapıya yüklendim açtım içeriye girdim aman allahım o ne vücuttu oyle hayatım boyunca böyle biam böyle bi gögüs görmemiştim ve hemen üstüne çullandım o dolgun dudaklarına yapıştım yengemde bu arada yapma ne yapıyosun sen diye kıvranıyodu ama nafile yenge seni bu gün sikicem yeter artık dayanamıyorum dedim ve dudaklarına yumuldum biyandan elleri tutuyodum diğer elimlede amını götünü okşuyodum ki baktım hiç tepki vermez oldu ve hani bi laf vardırya tecavüz kaçınılmazsa zevk al di aynen öyle yapmaya başladı ve işler yoluna girdi dudaklarından memelerine doğru indim o ne harika meme idi öyle dimdik ve taş gibi ısırmaya doyamıyodum ve ni hayet bacak arasına ulaşmıştımki birden beni kollarımdan tutup aya kaldırdu ve dizlerinin üstüne çöktü aldı benim aleti azına başladı yalamaya adeta yalamıyo içimi boşaltıyordu bi beş dakka falan sonra dayanamadım ve ağzına boşaldım o da hiçbir damlasını bile ziyan etmeden yuttu ve evet erkeğim şimdi sıra sende diyordu ve oda boşalmak istiyordu artık ve kucağıma aldığım gibi yatak odasına göturdum başladım yalamaya memelerini ısırıyor bi taraftanda amını okşuyodum yengemin elleri sırtımda ve sanki sırtımı delicek gibi tırnaklarıyla bastırıyordu amına indim ve dilimle adeta yiyordumo güzelim dar ve sıcacık amını ben dilimi amında gezdirdikçe o hadi sok artık diye inliyodu hadi erkeğim sik beni parçala kocam unların hiç birini yaşatmadı ban hadi sok artı dayanamıyorum diye adeta yalvarıyodu ve hemen 69 pozusyonu aldık ve o kadar güzel emiyoduki dayanamadım ve birkez daha boşaldım ağzına.oda bu arada büyük bir sarsıntıyls boşaldı.bi beş dakka sonra tekrar ağzına aldı ve benimkini kaldırdı.bende hemen sırtüstü yatırdım ve surtına bi de yastı koydum ve o daracık amcığı kabak gibi çıktı ortaya ve yarrağımı amının üstünde dolaştırdım ve yavaşyavaş sokmaya başladım ve artık kafası girmişti ve yengem altımda inliyodu amı o kadar dardı kı sanki hiç sikilmemiş gibiydi.hadi erkeğim hepsini istiyorum içimde diye inliyodu.ama girmiyodu bende öyle bi yüklendimki bi hamlede hepsini soktum amına öyle bi çığlık attıki sesini kesmak için yastığı ağzına dayadım ve artık içindeydim yavaş yavaş gidip gelmeye başladım ve artı bayağı alışmıştı ve daha hızlı diye bağırıyodu altımda ben de hızlanmaya başladım sanki makinalı tüfek gibi gidip geliyodum ve yengem öyle bir sarsıtıyla boşaldıki anlatamam.kaldıdım ve dört ayak yaptım ve tekrar gidip gelmeye beşlım ve bir yirmi dakka sonra falan geliyorum ağzını aç dedim ve hem kalktı ve ağzına boşaldım.ama yen gem doymak bilmiyodu ağzından çıkarmadantekrar kaldırmaya çalıştı ve birkaç dakka sonra tekrar kaldırdı hadi bu kadarmıydı pesmi ettin yoksa ama ben daha doymadımki diyodu ve ben bu sefer götünden sikmek istediğimi söyledim oda buna karşı çıktı ama bana nasıl dayanacak bi çırpıda tersini çevirdim ve göt deliğine bastıdım ama nafile bi türlü girmiyodu çünkü orayı hiç siktirmemişti ve ben hemen vazelini aldım ve yarragıma ve göt deligine iyice sürdükten sonra bi daha denedim alamadı ve var gücümle yüklendim ve yarısı girdi yengem öyle bi çığlık attıki kulakları sanki sağır ol.biraz öyle bekledikten sonra bidaha yüklendim ve hepsi girmişti artık ve yengemin hiç siktirmediği götünün derinliklerindeydim artık yavaş yavaş gitgelden sonra alışmıştı artık ve hızlandım yengem yırtın lan götümü diye inliyodu ve oda zevk almaya başlamıştı artık ikimizde aynı anda boşaldık ve öylece belki bi saat kaldık ve şimdi her fırsatta yengemle sikişiyoruz ve bu işten çok memnunuz ikimizde benim güzel yengem seni çoook ama çooook seviyorum özellikle de götünü çünkü hala tek sahibi benim hoşça kalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder