src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Azgin komsum erotik hikayeler

13 Eylül 2012 Perşembe

Azgin komsum erotik hikayeler

Bu olay başlı başına sex hikayeleri her geçen anına kadar her şeyiyle gerçektir.Ben izmirde ikamet eden 29 yaşında bir gencim.10 gün önce karşı komşumuzun oğlu bilgsayarının arızalandığını söyledi.Bende tamam dedim neyi var dedim gel bir bak abi dedi.Tabi bu olaya kadar komşumun karısı hakkında kötü düşüncelerim yoktu.Açık giyinmesine rağmen ilgilenmiyordum.Fakat işte bilgsayarı tamir etmek için gidince olan oldu.Bilgisayarıa bakmaya başladım fakat alet gerekiyordu çocuğa sordum yok galiba dedi.Bende evden alayım geleyim dedim.Çocuk odasıyla yatak odası yanyanaydı.Ben çocuk odasından çıkarken yatak odasının kapısı aralıktı.Aralık yerden bakıldığında karşında abo aynasını görüyorsun.Neyse ben evden aletleri almaya gittim ve hemen geri döndüm.Tamir işlemine başladım.Komşumnun oğlu ben okula gidiyorum dedi bende sonra bakayım ozaman dedim fakat komşunun hanımı şimdi açtın parçaları kaybolur.İşin yoksa şimdi yap dediBende tamam dedim ve çocuk okula gitti.Evde ikimizkalmıştık.Bana meyve suyu getirdiBen meyve suyunu içerken o dışarı çıktı.O sıra benimde arkadaşıma takıldığım konuyu srmak için telefon edecektim.Cep telefonum evde kalmıştı.Cüzdanımdan arkadaşın kartını buldum.Telefonda koridordaydı.Koridora çıkmak üzereydimki yatak odasının kapısı aralık vaziyetteydi karşıdaki aynadan herşey görülüyordu.Bayan soyunmuş anadan doğma çıplaktı.Bende çocuk odası kapısından seslendim telefonu kullanacağımı söyledim tamam dedi fakat benim aynadan ona baktığığmı gördü.Hiç istifini bozmadan bana aynadan bakıyordu.Herneyse olan oldu beynimde şimşekler çakıyordu sanki ilgi duymadığım insana karşı ilgi duymaya başladım.Telefonla görüştükten beş dakika sonra çocuk odasına geldi fakat o ney üstüne evin içinde giymiş olduğu günlük elbisesini giymiş askılı tek parça bir karış dizüstündeydi elbisesi karşıma çocuğunun yatağına oturdu bana bakıyordu bende bilgisayarla uğraşıyorum ama fikirlerim çok değişikti.Nası ilşkiye girerim diye düşünüyordum.Aklıma bir fikir geldi.Onunla muhabbet ediyordum.Fikrimi uyglamanın zamanı gelmişti Böceklerden korkuyordu.Bende böcek var dedim haman telaşlandı ayağa kalktı nerde falan derken bende üstünde galiba dedim üstüne bakarken elbisesinin eteğini yuları doğru kaldırdım parmağımla böek geziyormuş gibi kalçasına temas ettim ürperdi böcek diye kalçamda dedi bende üstünde yok dedim fırsat bu fırsat deyip eteğini biraz yukarı kaldırdım Fakat ne göreyim tangası beni delirtti bende dayanamadı ve hemen arkasından ona doğru dayandım bu sıra bana ne yapyorsun demesine fırsat bırakmadan arkadan göğüslerini yakaladım ve oolan oldu tangası yırtarcasına çıkardım oda istemiyorum ama yan cebime koy der gibi hareketler yapıyodu.Sonra ilerleyen dakikalarda çırılçıplak kaldık delilercesine sevişiyorduk.Birden aklıma değişik şeyler gelmeye başladı yatak odasına gittik benim aleti bir yalılur anlatamam ben onu yaladım delirdi kocam beni hiç yalamadı ben onu yaladığım halde dedi.Ozaman yeni şeyler yapalşım dedim ney dedi sehpanın üzerindeki krem gördüm elime krem aldım bunun göt deliğini kremledim oda bu esnada aletimi yalıyor.Parmağımla göt deliğine girip çıkıyorum bu sıradada götten yapacağımı söyledim olmaz yapamam ben bunu ağzıma zor alıyorm oraya nasıl alcam diyordu bende tamam ozaman dedim.Hemen malak
pzisyonuna çevirdim ve arkadan amına giriyordum.Kendinden geçmişti hemen amından çıkardığım gibi kremli olan göt deliğine geçirdim.Parmağımlada geişlediği için göte girdi ama atmış olduğu çığlığı apartman sakinlerinden duyan olacak diye çok korktum.Göt deliğiğinde durdum ve yavaş yavaş harekete başladım o zev almaya başladı ve böylece ikibuçuk saat kendimizi kaptırmışık ve bitirdik ben dört defa oise altı defa orgazm oldu.Şimdi ben onun herşeyini yaptırmak için çağırmış olduğu tamircisiyim.Kocası evdeyken dahi mutfakta bozuk birşey varmış gibi beni çağırıp kocası evdeyken ayak üstü sevişiyouz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder