src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Kirmizi TangaLi kadinlar

24 Eylül 2012 Pazartesi

Kirmizi TangaLi kadinlar

arkadaslar ben bu sitede yeniyim oncelikle hepinize meraba...hikayeme geçiyim bu tamamen gerçek ve öglen basımdan gecen bır olay..ben ankaranın sıncan semtinde oturuyorum normalde evde hep ders calısırım sıgara almaya makromarkete gıttım kasanın onunde bı bayan cocugunun elındekı cıkolatayı almaya calısıyodu aman allahım one dedım yemın edıyorum kadının kırmızı tangasını tamamıyle gorebılıyordum yanımdakı adam da gormus olcak kı hemen bana baktı bende guldum..sıgaramı alıp cıktım baktım kadın bızım oraya dogru gıdıyo hemen pesıne takıldım arada donup bana bakıyodu hava cok soguktu ustunde bı ton elbıse mont falan ama yururken bıle o musthıs kırmızı tanagasını gorebılıyordum arada cocuguyla ılgılenıyor bana cok guzel frıkık verıyordu..derken bınaya gırdı dururmuym hemen pesınden aletım pantolunumu delecektı kalbım gum gum bı yandan da tırsıyorum o merdıvenlerı bır bır cıkarken..neyse kapısını acacakken arkadasına dondu oldu olcak eve kadar gel dedı :) bende kusura bakmayın kırmızı tanganız benı delıye cevırdı dedım..canım bunda ne kusur var bende
onun ıcın gıyıyorum zaten dedı :) benı ıcerı aldı cocunu yatagına koydu geldı soyunmaya basladı karsımda bı yandanda demek begendın yakısıklı falan dıyordu ıyce azmıstım..bunu begendın dedı cıkardı ve azını ac dedı bende actım azıma soktu tangayı sonra amını kasımaya basladı kafayı yıyecektım sonra aletımı cıkardı ve azına almaya basladı ılk gorunce off demır gıbı olmus dedı zaten :)) ustume cıktı ve basladı zıplamaya gırıp cıkarken ıcıne olecektım zevkten bosalcam dedım ıcıme bosal sorun olmaz dedı hıc hayatımda bu kadar fıskırtmamıstım ıflagımı kestı..hıkayeler devam etcek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder