src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Arabada Lolita siktim

17 Eylül 2012 Pazartesi

Arabada Lolita siktim

Hastanenin sex hikayeleri polikliniği çok kalabalıktı resmen herkes akraba olmuş birbirine dayanmıştı.Önümdeki 19 luk çıtır bana iyice yaslanıyordu,niyetini anlayınca uzatmadan gelsene dışarı hava alalım dedim.Gülerek geldi.Ya beni azdırdın şimdi nasıl indircez malı aşağa diye takıldım.Hadi gidelim dedi birden şok oldum.Beni beğenmiş arkadaş olalım dedi.Ben de evliyim ama sen kızsın bana ne verebilcen boş iş arkadaşlık dedim.Arabayı kuytu bir yere çek göstereyim dedğinde ben ilk kez bunu yaşayan biri olarak şoktaydım.Mükemmel sakso çekiyordu adeta kanımı çekiyordu.Durma ağzıma fışkırt gelince dedi...inanamıyordum ölecem sandım resmen, boşaldığım halde emmeye devam ediyordu yarrağımı somuruyordu.Tekrar kaldırdı ve kıçını döndü al sana göt gör, hadi sok dedi..cebinden krem çıkardı sürerken eczanede çalışmanın faydası yanımda krem vardı dedi..Yarrağımı köküne kadar alıyor içindeyken kıvırttırıyordu,mükemmeldi. İçine boşalırken şimdi ne diyon arkadaşmıyız dedi..Ölene kadar dedim. o zaman
bu gece nöbetçiyim biraz bana yardım etcen 12 de ödül var sana, 12 ye kadar takıl bana dedi. Memnuniyetle zaten benim işime de gelir ben ilaç firmasında mümessilim deyince bi hassiktir ya çekti ama iş işten geçmişti. Eczanede götten sikmeye başlayınca eczacılardan intikamımı alayım durrr bize çok çektiriyorlar sipariş vermiyorlar diye takıldım...Mecburen seni bırakamıycaz yoksa her mümessile söylersin buna götüm dayanmaz diye o da bana takıldı.Her nöbette takmaya devam.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder