src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Tircinin karisini siktim

16 Eylül 2012 Pazar

Tircinin karisini siktim

üst komşumuz seks hikayeleri tır şoförü ve 15 günde bir eve geliyo.karısı tam benim sevdiğim tip göğüsleri küçük ve dimdik küçücük götü var ve her gördüğümde deli oluyorum.bi gün annemler evde yoktu ziline bastım elimdeki poşetlri ona bırakıp bırakamayacağımı sordum.ama o bana bana gel dedi böyle diceğini biliyodum aslında hiç bir art niyeti yoktu.sırf bugün için yanımda damlyla uyarıcı taşıyordum.neyse evine çıktım.bişeyler içermisin dedi.ben de içerim dedim.yalnız o biraz hastaydı.portakal suyuna 7 damla uyarıcı attım.içti 10 dakka sonra kadın benim sikime bakmaya başladı artık o da azmıştı.tam yerinden kalkıyodu ki a dedi belini tuttu.yerinde kaldı öyle.aldım kucağıma yatak odasına götürdüm.dedimki sen burda yat dinlen.tam çıkıyodum ki tabi bu da numaranın bi parçası masaj yapınca iyi geliyomuş dedim.olmaz dedi.dedimki nolcak sanki sen benim ablamsın.tamam o zaman dedi.masaj yapıyordum ama adeta okşuyordum.bluzunu yavaşça sıyırdım ses çıkarmadı.südyeni de
çıkarırken napıyosun sen dedi onu da formaliteden.haberlerde izledim çıplak tene yağlı ellerle masaj yapınca daha iyi oluyomuş dedim tamam o zaman dedi.ben ellerimi yağlarken sen de soyun dedim tamam dedi azmıştı.gittim odaya soyunmuştu ama götünün üstüne bi havlu örtmüştü tabi bu da formaliteden.belinden yukarı doğru çıktıkça aşaıdan göğüslerini elliyordum gülüyodu.bacaklarının arasında götüne doğru ellerimi çıkardıkça amının ıslaklığını hissedebiliyordum.çok zevkliydi ondan sonrası mağlum bi güzel siktim.yalnız masaj yaparken aldığım zevki sikerken almadım.uyarıcı gerçekten işe yaramıştı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder