src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: etek ALTi

13 Eylül 2012 Perşembe

etek ALTi

sizlere bir önceki yazımda sadece yalamakla yetindiğim komşumun liseli kızını anlatmıştım .hafta sonu evde kimse yokken onu aradım ve kapıyı aralık bıraktığımı sessizce girmesini söyledim ve bir dakika sonra kapıdan girişiyle kalbim çıkacak gibi oldu.deliler gibi öpüşüyorduk bir kaç samniye içinde onu çırılçıplak soydum doya doya yalamaya başladım abi yeter artık sıra bende diyip sikimi şortumdan dışarı çıkarınca gözleri kocaman olmuştu acemice yalamaya başlamıştı fazla vaktim yok sok bunu bana abi diye yalvarmaya başladı bakire bebeğimi geçen seferki gibi götüne yaslayıp sikmeye başladım çok bağırıroyr diye elimi ağzına bastırp sikmeye devam ettim ve içine boşaldım malesef dar delii yırtılmıştı ve durumu kötüydü uzun süre sikişemedik sanırım annesi de anladı iyileşsin devam edicem :) arkadan yapmanızı tavsiye ederim 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder