src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Citir Baldiz emiyordu

25 Eylül 2012 Salı

Citir Baldiz emiyordu

Eşimle Çıtır baldız seks hikaye evlendiğimizde baldız daha ilkokula gidiyordu ama daha ozamandan belli idi çok güzel olacağı, baldızımın adı zehra zehra ilk okulu bitirince kayın peter başka okula göndermedi bizim hanım hami kalınca dokdora gittik sürekli yatması gerekiyor yoksa düşük yapar dedi. bende ozaman ankarada çalışıyorum onlarda karadenizin bir köyünde oturuyorlar hanım köye git zehrayı getirdedi ben köye gittim zehrayı getirdim.zehra dahada güzelleşmiş mandalina kadar memeleri büyümüş hoş olmuş hanım erken yatıyor bizde zehra ile konuşurken konu sekse geldi. bana güvendiği için her şeyi anlatıyor. köylerinde komşusunun kızı ondan 6 yaş büyük bir oğlanla sevişirken yalamış o çocuğun sikini yalarken görmüş oda unun amını yalayormuş bana bunları anlattı bende sen ne yaptın dedim kaçtım dedi senin canın istemedimi diye sordum istedi dedi benim kuçağıma yattı bende saçlarını okşuyordum enişte saçlarımın okşanması çok hoşuma gitti dedi. bende bana izin verirsen başka yerlerinide
okşayaçağım dedim. sen bilirsindedi bemde hemen eteğinin altından kilotunu çıkardım o küçüçük amı görünce mest oldum başladım yalamaya amı vıncık vıncık oldu. ama amı çok ufak bir parmak girmiyor yalarken ağzıma beli geldi şindi sıra sende dedim benimkini başkadı yalamaya benimde belim geldi yattık sevişmemiz bu şekilde 17 yaşına kadar devam etti 17 yaşında daha bir afet oldu 90-60-90 ölçülerinde memelerinin tepesi varla yok arası çok ufak ben bir gün kayınpeterlere gittim evde ondan başka kimse yok hastaneye gitmişler enişte iyiki geldin bende sana telefon edecektim bu geçe yalnızım dedi hemen kapıyı kitledim çıplak soydum ve bende soyundum. başladık sevişmeye amını yaladım kızlığını inceledim ne olur dedimsikimi az sokayım dedim oda fazla ileri gitme dedi am vıcık vıcık olmuş amın sıvısı baldırına doğru akmış hafif kafasını sokscsk oldum enişte acıyor dedi amcığı çok dar kızım sen selbes bırak dedim oda bıraktı az bir sikim girdi çok acıyordiye bağırdı bende fırsat bu fırsat dedim dibine kadar soktum bu yalvarıyor çıkar çok acıdı diye ben pombaladıkça oda olıştı hemen üstüme çıkartım oynadıkça beli geldi sabaha kadar uyumadam amını götünü 4 defa siktim artık sen benim karımsın dedim evlenince ne yapacağım kızlığım bozuldu dedi ben onun çaresine bakarım dedim tamamde selamlar yeni hikayelerimi daha sonra yazacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder