src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Kiracinin Kiziyla

26 Eylül 2012 Çarşamba

Kiracinin Kiziyla

mrb ben serkan 19 yaşındayım size başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum günlerden çarşamba günüydü halamın kızı necla 33 yaşında sexsi kalçalara sahip azgın biridir işten dönüşte onun marketine gidip ev ihtiyaçları alacaktım oda kasa başında oturmuş beni izilediğini fark ettim akşamdı biraz acele et ben marketi kapatıp eve gitmem lazım diye bana seslendi tamam dedim tam giderken marketide küçük bişşi büfe gibi bişi ama biraz daha büyüük b ana dur dedi ben ışığı kapatıp ondan sonra çıkarız dedi tamam dedim dışarı çıktı kontrol etti bir süre içeri girdi ışığı kapattı üzerinden kapıyıda kapattı ne yapıyorsun dedim hemen dudaklarıma yumuldu benimle sevişmeye başladı karşılık verdim bir süre seviştikten sonra hemen benim ambargoya yumuldu ama ağzı sıcacık sanki 18 lik kız gibiydi o üzerindeki eşofmanı çıkarım o kızsız ammını emmeye başladım ama ne amdı ateş parçası gibi inlemeye başladı ah oh
diye daha sonra domaldı beni sik diye kendimi tutamadım hemen içine girdim girmemle beraber boşaldım doyamadım onun seksine bi kaç dakika sonra yeniden gittim arkasını dönmesi için ısrar ettim ama hayır diyerek dönmedi en sonunda ısrarım üzerine döndü göt deliği daracım bişi hemen raftan kaptım şampuanı önce benimkine sürdüm daha sonra onun göt deliğine yavaş yavaş sürdüm yumuşadı arkadan bi girdim içine zevkten bayılmışa döndü sesler çıkarmaya başladı aahhhhhhhhhhhhhhhhhhh diye ben de sesine dayanamayıp postalıyodum en sonunda ikimiz boşaldık bana senin öyle hızlı olduğunu bilmiyordum diyip her akşam gelsene diye söylendii artık her çarşamba bereber oluyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder