src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Kocamla Ben

11 Eylül 2012 Salı

Kocamla Ben

mrb sex hikayeleri ben 29 yaşında bir bayanım sexse cok düşgünüm eşimde aynen öyle aramızda deişik fantaziler yapmayı cok severdik ama eşimin bu kadar ileri gitceni hiç düşünmemiştim birgün ilişki esnasında bana dediki aylin sen ve ben birde başka biri olsa aramızda nasıl güzel olur deilmi dedi aslında ben baştan benimle dalga geciyo zanettim ama citti düşünüyomuş ben bişey demedim sonra benden kendisynen yatması için kardeşimin karısını istedi bi de ona dedi kabul ederse yapcaktık önce kendi tek sonra beraber ben kardeşimin karısını alttan girdim üstten cıktım kandırmayı başardım cünkü gezmeyi eglenmeyi cok severdi gezdiririz seni dedim dedini yaparız dedim o da kabul etti daha fazla benim ısrarlarıma dayanamadı getirdim bir gün eve sonra kocamnan ikisini baş başa bıraktım odada ama diger yandanda kapının aralından ben bakıyordum onlar beni görmüyolardı eşimim gelinin soyup ytaga attı ve kendi soyundu sonra gelinin amını yalayarak onun kendinden cekinmemesini saglamaya calıştı aslında gelinde istiyodu ama cekiniyodu nede olsa kocasının aplasıydım birde kocamın yarağı ona çok büyük gelmişti korkuyordu gelin minyon tipli kocam ise gerçek anlamıyla ayı denecek cinsten...... seyrettikçe bende çıldıracak gibi oluyordum elim amımıdda ovalıyordum ve gelin bu arada iyice kıvama gelmişti ama yinede gözü kocamın malında idi kocam yukarıya doğru yalayarak çıktı ve iş birleşmeye gelmişti .....fakat gelin korkudan kendini sıkıyor ve kocamın girmesine izin vermiyordu ama altta tam anlamıyla çaresizdi kocamın tatlı sözlerle birlikte uyguladığı zorla bacaklarıı açadı ve bir eliyle gelinin iki bileğini başını üstünde tutarak diğer eliyle tükmüğüyle ıslattığı malı zaten ıslak olan ama yerleştirdi gelinin yapma çok büyük alamam demelerine bakmadan bastırdı bir tarafadan yarak yavaş yavaş giriyor bir taraftan gelinin sesi değişiyordu yapma çok acıyodiyodu... ama herhalde gerçekten acıyor lmaıydıki vücudu titriyordu ben de bu arada herhalde iki kere boşalmştım gelinin yerinde olduğum gerdek ecesini hatırladım çok zorlmamıştım ama beni parçalamıştı adeta ben se hani geline göre iri yapılıyım o neyapacak ama hani yalanmı söyleyeyim o gecenin tatdı damağımdakaldı.

Neyse şimdiye dönelimbüyük bir çılık beni kendime getirdi amna allahım kocam köklemiş tüm bağrışmaya rağmen tam surat pompalıyordu bu arada gelinin ellerini bırakmış iki eliyle beelini kavramış kendine çekiyordu gelin bağırma çağırma nefesi kesilmiş artık sadece boğuk sesle çarşafı ve nereyi tutarsa kparmaya çalışıyordu ve o müthiş an kocam gerilmeye başladı herhalde geliyordu içinden çıktı ve oraya boşaldı çünkü çıkar çıkmaz gelin yataktan kaçtı kapıyı buldu ayısın sen ya parçaladın beni diye söylüyordu,ordan hemen öbür odaya kaçtım oturdum ama ben tabi bu arada kıskanıyorum ama elimden gelen bişey yok tabiki cünkü kocamı mutlu etmek amacıynan sesimi cıkartmıyodum neyse sonra odadan cıktılar eşim önce cıktı ve benim yanıma gelip bişey olmamış gibi yanagımı sıktı ve gitti bende kıskandım ya gelinnen bagrıştım oda korktu ve daha sonraraları gelmememye başladı ama eşime hala gizli numaran arıyodu kardeşimin yapamadıklarını yapmıştı eşim ona neyse biz toplu yapmaya kara vermiştik zaten beraber aramıza üçüncü kişi olmasını istiyorduk bi randevum sitesinde üçünçü kişiyde bulduk istambuldan bir beydi anattım istedigimizi eşimede buldum dedim çünkü bulmamı gözünün önünde beni bagırtmalarını cok istiyodu adam hiç hayır gelemem bile demeden gelirim dedi hemen ben eşimin beni kıskana düşüncesiynen adama telefon ettim ve gelme dedim adam ısrarla geliyorum dedi inanmadım bir insan onyedi satlik yolu kalkıpta ilişki için gelmez diye düşündüm neyse adam dedigi gibi sözünde durdu ve geldi eşim hazırlan misafirimiz var dedi bende onun istedigi bir şekilde hazırlandım bende bizim gelin gibi cok korkuyodum çünkü hayatımda eşimden başka ilk defa biriynen beraber ılcaktım eşimnen beraber soyundular ve ikiside bnen sevişmeye başladılar hiç hoşuma gitmamişti seviştik üçümüz önce adam boşaldı sonra odadan cıktı ve eşim devam etti bu olaydan sonra eşimnen cok mutlu olduk biz bu üçünçü sahızları bulmak devam etti ediyoda halan cok mutlu bir yaşantımız var evli cift leri veya toplu yapmak isteyenlerin teklifine acıgız ama tek şartla malı büyük olcak kendine güvenenleri bekliyorum ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder