src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: 5 Yildir Yarraksiz kadin

19 Ekim 2012 Cuma

5 Yildir Yarraksiz kadin

merhaba bu hikayeyi yazmadan önce çok düşüdüm ama birilerine anlatmassam kendimihala boşlukta hissedecektim anlatacaklarım tamamen gerçektir.öncelikle kendımden bahsedeyı 1 70 boyunda sportmen sexi herçekten çok seven bırıyım başımdan geçen olay üst komşumuzun kızıyla alakalı kız dedıgıme bakmayın evlı ve boşanmış bır kız eşinden ayrıld ve babasının evıne gerı dondu uzun yllara dayanan komşulugumuz sonrasında samımıyetıızden dolayı bırbırımıze sureklı el şakaları apar hale gelmıştık bırgun evde otururken duş alacagımı ve bana kese yapmasını ıstedım oda tereddut etmeden kabul ettı belkıde oda olacakların farkındaydı kocasından ayrıldıgından buyana tatmadıgı bır zevkı en azından bır erkegın vucudunu gorecektı ben duşa gırdım altımda sadec kılodum vardı onu çıkarmadım yaklaşık 5 dakıka sonra ona seslendım ve içerıye geldı bende kafamda tasarladıklarmın da etkısıyle ayaklamış erkeklıgım butun heybetıyle duruyordu oda bu durumu gorunce hafıfı tebessum ettı ve ben ona ılıfı uzattım ve sabunlayarak kpurtmeye başladı daha sonra sırtımı ılıflemeye başladı onumu dondugumde onun gozlerının içine bakarak dudaklarına yumuldum bana karşı koymaya çalışıor fakatbeceremıyordu elımden kurtulup içerıyekaçmaya başladı bende arkasından koşup belınden yakaladım ve kend odams dogru goturdum uzeıne tladım deyımı yerındeyse duaklarına gene yumuldum çırpınıyordu bır çırpıda goguslerını açıkta bıraktım ve onları elım ve dılımle somurmaya başladım ve sonra tek elımle klodunu altından çıkarmaya çalıştım
kurtulmaya çalışıyordu ve ve aglamaya başladı ben bundan çok etkılenerek altımdan kalkmasına ızın verdım hemen toparlanıp ust kattakı evıne koşarak çıktı gece 00:30 civarında telefonm çaldı ve arayan oydu benı tarasa çagırdı konuşmamız geekıyor dıye bende oraya çıktm buutun apartman neredesse oradaydı benıherkesın oturdugu yere degıl bacaların olduguyere dogru çagırdı komşuluk ilişkilerımız çok ıyı oldugu için kimse supelenmezdı bana yaptıımın çok yanlış oldugunu falan soledı ben sana umıtmı vedım falan derken ondan çok oşlandıgımı yaptıklarımdan dolayı çk pişman oldugumu falan soledım ama sen hala ıstıyorum dedım gene bana kızdı konuşurken orada ses çıkaramaz dıye gene onu ellemeye falan başlaım o kızıyordu bırden bıre olmadık brşey gelıçtı herkes onun annesı babası ve dıgerınsanlar bıze 10 mt mesafedeyken onumde domadı ve donunu aşagıya sıyırdı arkama geç dedı ve arkadam amına gırmeye başladım oheyecanla belkıde sadece 10 defa gıt gel yapıp içine boşalmaya başladım harka bır duyguydu anlatamam benım sapık olduguu duşunebılırsınız ama olede devamı varsonra anlatacagım ama benımle sevışmek ısteyen bayanlar lutfen email atsın herşey aramızda olmak kaydıyla  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder