src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Kuaför Kizin 18lik erkek kardesi

6 Ekim 2012 Cumartesi

Kuaför Kizin 18lik erkek kardesi

merhaba ben arkadaşım sayesınde bu sıteye grdım ve bı hafta once yaşadıgım bı anımı paylaşmak ıstedım bu arada herkesın yenı yılını kutlarım. adım sesılya ıstanbulda yaşıyorum evlıyım oturdgumuz sıtenın yanında bı kuafor salonu var oda çalışan çok guzel bı kız var adı leyla leyla çok maddı durumu ıyı olmadgından arad ona yardım ederım24 yaşında ve guzel bı kızdr leyla bı gun bana geldı çagrdım gymedgın eşyaları vermek için denedık odamda gerçekten guzel bı vucudu var bende yenı aldıklarımı denerken çıplaktım goguslerımın buyuklugunun nasıl oldgunu sordu oyle derken dokunduk bırbırmıze ve seviştık bakıreydı onun çok yakışıklı bı erkek kardeşi var adı ersın 18 yaşında boylu bı çocuk eşim kıskanç hmde çok fazla kıskanç ersınle leyla sayesınde tanıştım arada eve çegırır sohbet ederdım evde sıkılıyodum açıkçası butun gun ersın gelır dgrdı sık sık leylayla bırlıkte konşur sohbet ederdık leylaya bıızm evde çalışmasını onerdım kabul ettı hem canım sıkılmaz hemde
yardım etmış olurum ersınde sık sık gelır gdr leylayla bazen gunduz evde sevişrdık guzel oluyodum eşimle kıskançlık kavgalarından başka bışey vakı olmuyodu eşim 3 gulugune yurt dışına gtcektı leyla ve ersın bıze kalıcak 18 yaşında oldgu için eşimde kabul ettı akşam evde sınema sıstemını kurup fılm ızlmeye başladık aşk fılmı ve bol sevişme sahnesı ıslandım ben ersıne yaklaştıkça kızarıyodu farkındaydım korkuyodu bıde leyla uyuya kaldı onu odasına çıarıp bız fılmı ızlemeye devam ettık amacımız leylayla sevişmektı ama omadı uyudu ersıne dokundum bırden elimde olmadan bana dokundgunda tıtredım resmen hiç ole hıstemedım eşim bıle doknmamştı bana oyle bırden ersın urklttu ve uzaklaştı ben kahve aldım onda ve odama gdp şortumu ve tstrtumu gıyıp yanına geldım ve ona sarıldım ıslanmıştım opuşye başladık ole dokunuypdkı sarsılıyodum hoşuma gdyodu benı ole yaladıkı sankı usta ılk deneyımı halbukı amım ıslaktı içime grmesı için yalvardım ve grdı grmesıyle sarsıla sarsıla boşlamsı bır oldu o sıcaklık o kadr muhteşemdıkı anlatmamam arkamdan yapmak ıstedı ılk defa denıcektım yok dıyemedım bırden ıslatarak arkamdan grdı gozumden yaş geldı ama dur demdım benı ogece tam 5 kez boşaldı içime ve o şekılde uyuya kaldık sabah leyla nın yanımıza gelmesıyle korkuyla uyandık tabı leyla yıda aramıza almaızla o 3 geece super geçtı tabı leylayı sadece arkadan yapıyo eşimı ıkna edersem leylayıo bozuvcak ve harıka grubumuz olucak ersını sevıyorum mukemmel bı erkek benı mutlu edıyo hoşçakalın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder