src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: İzmirli Lolita Unutulmaz

31 Ekim 2012 Çarşamba

İzmirli Lolita Unutulmaz

25.01.2012 seks hikaye bügün izmirde işim vardı sabah erkenden gittim iimi hallettim gezmeye çıktım konaga gelmiştim 15 dakika falan gezdim sahilde telefonum çaldı baktım bilinmeyen no açtım alo kimsiniz dedim alo benim sema nasılsın canım dedi bende iyiyim sen nasılsın dedim iyiyim seni düşünüyoruz her gece kocamla beraber nerelerdesin dedi bende izmirdeyim işim vardı onu hallettim sahildeyim dedimbiliyorum ondan aradım dedi seninle buluştugumuz cafedeyim gördüm seni aradım dedi hadi gel dedi bende yanına gittim birde ne göreyim yanında harika bir parça tanıştırdı bizi adı füsunmuş görümcem dedi kemal nerde dedim evde dedi ve kemali aradı hazır ol geliyoruz dedi birde süprizim var dedihemen yola çıktık eve gittik kapıyıkemal açtı hoş geldin dedi hoş bulduk dedim içeri geçtikoturduk sema ile füsun bize müsade üstümüzü degişelim dediler kemalde onlar gidince seni hayal ediyor orospu her gece dedi bende bilmiyormuş gibi yanındaki bayan füsun kim dedim kız kardeşim dul dedi kocası öldü 5 sene oldu 1 yıllık evliyken kocası kaza geçirdi dedi sema ve füsun içeri geldiler dilimizi yutacaktık 2 mizde anadan dogma 2 side füsun semanın arkasına saklanmış utanıyordu kemel kalktı utanma bacım sema sana bahsetmiş işte semanın canavarı bu sende tadına bak dedi sema zaten pantolonumu indirip başlamıştı emmeye harika emiyordu füsunda egildi başladı oda yalamaya ben çıldırıyordum dayanamadım patladım sema ile fusünun suratına delice yalıyorlardı sema füsuna hadi yataga dedi yataga geçtik sema füsunu mutlu et bugün dedi füsun 175 boy 55 kilo harika 90 62 92 vücudunda harika bir parçaydı kemalde geldi seysedecegim bendedi füsun başladı canavarı yalamaya bir yandanda ben bunu alamam diyordu sema güldü alırsın görümce arkadan bile alırsın dedi füsunu yatırdım bşladım her
milimini yalamaya gögüsleri harikaydıbiraz öptüm yaladım amına geldim harika daracık kıpkırmızı am sulanmıştı başladım dillemeye klotorisini fusun inliyor harikasın diyordu semada bu arada canavarı aldı emiyordu füsun ohhhhhhhh diyrek boşlmaya başladı bende agzıma boşalan zevk sularını içtim hala dilimle sikiyordum amı bir harikaydı yeter artık içimde istiyorum canavarı diye inliyordu sema canavarı tam kıvama getirmişti füsünun baçaklarını açtımbaşladım fırça çekmeye hadi sok artık delirtme beni diyordu bir yandanda yavaş o 5 yıldır ya rak girmedi amıma dedi başını yavaşça soktum ohhhhhh evt bu işte dedi başladım yüklenmeye füsunun gözleri döndü daha yarısı girmiştiki fusun tekrar kasılarak bagıra bagıra boşaldı şimdi tm olmuştu amının içizevk suuyla harika kayıyorduyeter fazla sokma diyor bir yandanda helal olsun sana amım götüm diyordu beni gaza getiriyordu kemalde iyi sik ortak kardeşimi dedi bu arada kemalde semaya kaymaya başlamıştıben bu gazla füsuna bi kökledim dibine kadar girdim fusün ahhhh yırttın amımı dur dedi biraz durdum fusün çık çok açoyor dedi
bekle alışırsın dedim biraz bekledim içinde fusün acısı geçmiş altımda kıvırtıyordu bende başladım gidip gelmeye bu şekilde bacaklarını omzuma aldım makinalı gibi gidip geliyordum fusun bas köküne kadar yırt artık sabaha kadar sik beni diyordu ben hazırım hazırmısın bebegim dedim evet hazırım korunmuyorum ama içime akıt dedi ben ve fusun aynı anda boşalmaya başladık fusun ahhhhh amım yanıyor diye boşlldı bir süre içinde durdum kemalde semayı sikmiş bizi seyrediyordu 2 si füsundan çıktım sema başladı yalamaya
canım bana da sok hadi dedi bekle seni sona bıraktım seni kemal siksin dedim fusunda temizlenip geldi biraz dinlendik fusun agzına aldı başladı emmeyebende elimle fusunun götünü yokluyordum daracıktı elimi amına sürdüm sulanmıştı gene zevk suyuyla ıslana parmagımı götüne soktum ahhhh açoyor yapma dedi bende dudaklarına yapıştım seni şimdi ordan sikecegim dedim yok olmaz falandediama ısrarım karşısında dayanamadı tamam ama yavaş ve yarısı dedi tamam dedim
dömeltim semada vazelini getirmişti götüne sür dedim sema fusunun götüne sürüyordu kemalede gel ortak sende sikime sür dedim kemal baktı kaldı sema hadisene sende elle şu canavarı bak yarak nasıl oluyormuş dedi
kemalde başladı vazelini bana sürmege tam olmuştu fusunun götü semanın 2 parmagı içindeydi semaya sen altına yat amını em dedim kemalede sen semanın amını em dedim pozisyon tamamdı ben sanki antrenördüm fusuna başını yavaşça sürtmeye başladım fusun sıkıyordu sıkma dedim açır yoksa semada amını yalıyordu fusunun fusun iyice zevke geldi gezşedi ben başını bastırdım içine girdim fusunıhhhhhh yanıyor çıkar dedi baktım kaçacak birden belinden tuttum kökledimfusuna yarılamıştımfusün ahhhhhhhhyapma derkenkemal füsünun agzını kapattı bende bida yüklendim kökledimfusün kemalin elini ısırdı hayvan gibi siktiriyorsun beni dediben dur canım şimdi alışırsın dedim semada amını yalamaya başladı fusunun fusun alışmış zevke gelmişti bende gidip geliyordum daracktı götüzorlanıyordum bu arada gevşedi hadi daha hızlı bas geliyorum derken bende aynı anda hızlandım 2 biz beraber boşaldıkharikaydın dedi içinden çıktım fusunun götü kanamıştıilk defa kdın oldugumu hissettim dedi sema hadi banada banada derken kemal semayageçirdi fusunda beni yaladı temizledi harika emiyordu canavarım diyerek kemale sen altayat dedim sema kemalin üstüne çıktı oturdu yaragına
bende arkasına geçtim götüne soktum semayıda çatır çatır siktik kemalleben duşumu aldım akşam olmak üzereydi evden ayrılırken füsun telimi aldı ararım dedi sema ile kemal bizsiz olmaz dediler ok dedim ve evden çıktık kemal beni garaja bıraktı ve yola cıktım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder