src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Siraa Dışı grup sex

5 Ekim 2012 Cuma

Siraa Dışı grup sex

selamlar ben murat antalyada kendime ait bir işletmem var.zaman öldürmek için şuarkadaş sitelerinden birisine üye oldum.ama bu siteden hiç ümidim yoktu.meğerse çok güzel bi siteymiş.neyse bu site sayesinde ilk gurup sex deneyimimi yaşadım.ço güzeldi.siteden bi çiftle tanıştım isimleri murat ve arzuydu.murat benim adaşımdı.fazla uzatmadan olaya geleyim.bir süre birbirimizi tanıdıktan sonra işi reele taşımak istedik.ve bir gün evlerine davet ettiler.randevu günü çok heyecanlıydım ve zaman nehayet gelip çattı.kapıyı murat bey açtı içeri buyur etti.bir süre sonrada arzu hanım geldi inanın nette göründüğü halinden dahada güzeldi.tam bir afet 170 boyunda beyaz tenli upuzun siyah saçlı iri göğüslü tam bir afetti.kocası murat bey ise düzgün vücutlu yapılı bir beydi.neye arzu hanım ortamı dahada güzelleştirmek için birer kadeh viski ikram etti.içkilerimizi yudumlarken bir yandan sohbet ediyoruz bir yandanda birbirimizi süzüyorduk.ama garip olan bişey vardı sohbetlerde bariz bişekilde murat beyden çok arzu hanımla konuşuyordum.arzu hanım konuşma arasında bir anda pat diye artık yeter ikinizide ben dönene kadar çırıl çıplak görmek istiyorum diyip yatak odasına gitti.yarı utangaçlıkla ilk hamleyi ev sahibinden bekliyordum olduda murat bey tam bir robot gibi verilen emirleri harfiyen yerine getiriyordu.neyse bende başladım soyunmaya ve çırıl çıplak kalmıştık.birden gözüm murat beyin
aletine takıldı benimkiyle aynı boydaydı ama anormal şekilde kalındı.abartısız kola şişesinin eni kadar kalındı.biraz sonra arzu içeri girdi aman tanrım yok böyle bi güzellik.kırmızı bir sütyen altında kırmızı bir gstring ve bem beyaz bir jartiyerle karşımızdaydı.mal gibi baka kalmıştım ve arzunun ne bakıyorsunuz kocacım sen muratın karısı olacaksın seni ilk olarak murat delecek demezmi.şok oldum.ama artık dönüşüyoktu.arzu önümde domalarak kilodunu yana ayırdı çukulata ve muz kokuyordu.önce hangisini yemek istersin muzmu yoksa çukulatamı dedi.çukulata diyince hayır önce muzlu suyumu içiricem sonrada çukulatamı yediricem sana dedi.ok dedim hemen amını yalamaya başladım çok hoştu ve gerçekten muz tadıyordu.murat ise arzunun önünde koltuğa aturmuş sikini ve göt deliğini arzuya yalattrıyordu.anlaşılan muratın götünü bana hazırlamaya başlamıştı bile.biraz sonra zrzu muzdan çok yedin şimdi ağzına çukulatamı sıcıcam demezmi ve yere beni sırt üstü yatırdı ve ağzımın üzerine sıçar pozisyonda oturdu.sanki ben tuvalet oda ağzıma sıçıyo gibi.ve ağzımı açtırdım bekle şimdi ağzına sıcacağım çukulatamı dedi ve gerçekten sıçıyordu ama bu bok değildi tamamen erimiş bitter çukulatasıydı.bu iş için bir gün aç kalmış götünü parmaklamış tamamen barsaklarını boşaltmış ve yatak odasında yarrak şeklini verdiği çikolayayı götüne sokup gelmiş.vücudunun sıcaklığıylada eriyince bu şekild süper bi fantazi yapmış.ama gerçekten süperdi götünden gelen o sıcacık çikolatayı hiç ziyan etmeden bir güzel yalayıp yuttum.bu sırada murat bey diz çökmüş benim aletimi yalamakla meşguldü ve çok güzel yalıyordu hakkını vermek lazım.arzunun yeni talimatıyla murat ayağa kalktı yatağa geçti ve domalarak beni beklemeye başladı.arzu ağzımın üzerinden kalkarak bana hadi muratı iyi et bakalım dedi.ve muratın arkasına geçtim.arzu sikimi tutup muratın götüne yavaş yavaş sokmaya çalışıyordu başı girdikten sonra onu bağırta bağırta yarrağa alıştırdım ve seri bişekilde gidip gelmeye başladım.arzu ise kocasının aletini alttan yalamaya ve ona zevk vermeye başladı.biraz sonra murat hırıltılar çıkarmaya başladı ve arzuya geliyorum dedi.arzu ise siki ağzından çıkararak göğüslerine sürterek muratı boşattı.arzunun memeleri döl içindeydi.ayağa kalkarak bana yöneldi ve şimdi sen gel boşalmadan sana kocamın döllerini tattırayım demezmi.önce şaşırdım ama o şaşkınlık anında yanıma yaklaştı ve kafamı memelerine bastırdı ve yala yut bunları lan demesiyle köle misali bütün emirlerini yerine getirmeye başladım.ilk defa bir erkeğin döllerini yalayıp yuttum.ereksiyon halindeydim ve o halimde iken yaptığım herşey çok tatlı çok güzel geliyordu.inanın domal sıra bizde seni sikecez deseler belki verirdim bile.muratın döllerini arzuyla yalayıp yuttuktan sonra muratı kaldığım yerden tekrar sikmeye başladım.deliği çok dardı.bir kaç dakika sonra orgazma ulaşmıştım ve sikimi çıkardım ve muratı ve arzuyu önüme alarak ikisininde suratına bir güzel boşaldım.onlarda iştahla birbirlerinin yüzündeki dölleri yalayıp yuttular.arzu yeter artık sıra bende deyince hemen benim aleti ağzına alıp emmeye ve kıvamına getirmeye başladı.muratta karşımızda otuzbir çekerek sikini kaldırmaya çalışıyordu.derken bir hamlede ayağa kalktım arzuyu altıma aldım ve bir çırpıda o güzelim muz tadındaki amına sokmaya başladı.muratta arzunu götünü ve benim taşşakları yalamaya başladı.arzuyu o vaziyette sikrken kocasına benimle yer değiştirmesini söyledi ve banada götüne girmemi emretti.harfiyen yerine getirdim tabi.götüne girerken hiç zorlanmadı halbuki kocasına girerken adam çok zorlanmıştı.ama normaldi o kalınlıktaki yarrağı yedikten sonra benimki vız gelir tırıs gider ona.iki kişi arzuyu bütün deliklerinden aynı anda sikiyorduk artık.ve arzu o sırada en az üç kere boşalmıştır her halde.çok sevk alıyordu ve doymak bilmiyordu.önce murat arzunun o muhteşem amını doldurdu.ve kalktı arzu amımdan devam et ve sende içime doldur dedi ve götünden çıkıp amına girip çıkmaya başladım.biraz sonra tempoyu arttırıp amına bağıra bağıra boşaldım.ama bu arzuya yetmiyordu.hemen ayağa kalktı koltuğa oturdu ve bacak arasından sızan dölleri göstererek temizleyin beni dedi.muratı vebenim döllerim birleşmiş ve amından akıyordu.önce murat başladı.ve yanına gidip bende yalamaya başladım.çok güzel bi tadı vardı döllerimiz muz tadıylada birleşince çok lezzetli hale gelmişti.hepsini ziyan etmeden bitirdik muratla.o gün arzuyu tam dört kere siktim.artık hepimiz bitmiştik.yatağa yığılöış kalmışız.3 saat sonra uyandım duşumu aldım ve müsade isteyip çıktım.daha sonra tam üç kere daha böyle buluşup fantaziler yaşadık.şimdi onların müsait anlarının denk gelmesini beliyorum.çok güzel anlardı umarım her erkeğin başına böyle güzel şeyler denk gelir.bu konuda kendimin çok şanslı olduğunu düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder