src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Sevgilimle Müthiş bir gece

13 Ekim 2012 Cumartesi

Sevgilimle Müthiş bir gece

öncelikle slm arkadaşlar ..
Ben 18 yaşında 182 boyunda 9o 64 9o ölçülere sahip bir kızım
erkek arkadaşım 21 yaşında uzun süredir tanıyordum onu sureklı gorusuyorduk ve onu gercekten cok sevıyordum 2 yıldır hep onu arzuluyordum ama korkuyordum cunku bakıreyımdım onunla yalnız kalmaktan buyuzden korkuyordum oda benımle olmak ıstıyordu bunu bılıyorduk ıkımızde ama hıc boyle bır konusmaya daı gırmemıstık..
Bu anlatacagım olay 6 ay oncesıne aıttır yazın gecen bır olaydı erkek arkdasımla bulustuk bana evlerınde kımsenın olmadıgını ve rahatca oturabılecegımızı solemıstı hemen aklıma benı sıkmek ıstedıgını dusuncesı geldı,ama bu fıkır benımde hep aklımdaydı onu arzuluyordum tamam dıyerek evlerıne gıttık ıcerı grdık tıtrıyordum benı opmeye basladı hemen uzerımde beyaz kısa br sort ve ustumde kırmızı goguslerı acık bır bluz vardı ve ıcımde sutyen yoktu memelerımın ucları bellı olmuyordu cunku buyuzden hıc gıymem halada sevgılımle opusmeye basladık o dudakları
mukemmeldı sikini hemen agzıma almak ıstıyordum benı sıkmesını bosalmak ıstıyordum opmesı bıle benı orgazm etmıstıı cok kotydumm opusmeeeye devam ettk boynumu yaladı bende onun dudaklarımdan dudaklarını cekınce boynuna kayıyordu agzım..cok sıcaklamıstıkk uzerımdekı bluzu cıkartmak ıstedı once ıstemedım ellerıyle memelerimle oynamaya oksamaya basladı ve memelerimin mukemmel oldugunu soluyordu ellerı ıyıce belıme assagıya dogru kaymaya baslamıstı ben zevkten kuduruyordum oda sikini açtıı agzıma verdı yalıyordum ıkımızde ucuyorduk kendımızden gecmıstık am suyum geldı oda bosalmak ıstıyordu gotumden gırmek ıstedı daah once kımseyle beraber hıc olmamıstım korktum acır dıye bırsey olmaz dedı kocaman 20 cm sikini gotumden soktu cok canım yanıyordu ahhhhhhh lamayaa ohhhhhhh lamaya basladım ama zevkten ucuyordum oda hem gelgıt yapıyor hemde memelerımi oksuyordu ıkımızde zevke gelmıstık amımdan sokmak ıstedı yapamamm dedım ama ıstıyordumda yarrağını amıma sürttü sürttü dayanamadım artık sok bana sok bana sik beni sik beni demeye basladım daha fazla tahrıkkkk oldu bana bır gecırdı kendımı şaştım ama mukemmel ucuyorduk siki cok guzeldı ve cok buyuk kalındı sonra bosaldık kan geldı artık kız degıldım ılk benı o bozmutu ama pısman degıldımm onu cok sevıyorum cunku rahatlamıstık ve artk utanmıyorduk bosaldık bıttı dush aldık ama tekrr dayanamadık siki gene kalktı ve bırdaha sikti beni önden arkadan canım bırazzz yandı o gun gotumun ustune zor oturdum ama mukemmldii ve sürekli sikti beni her bulusmada azıma verdı zara kabınınde bıle sıktı benı onu cok sevıyorum sevgılım hala cıkıyoruz 2 yıl oldu mutluyuz ve ondan baska kımse olmadı..
butun sevgililere onerıyorum sikin birbirinizi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder