src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Dayimin Citir Karisi Ensest

7 Ekim 2012 Pazar

Dayimin Citir Karisi Ensest

merhaba sex okuyucuları ben ist kenan bu hikaye tamamen gerçektir bu hikaye geçen sene temmuz ayında oldu . yaşım 19 kilom 65 esmer biriyim. dayımın karısı ise 28 yaşında kumral biri ama etine dolgun biri 1,90boy var saçları uzun simsiyah adı serpil. serpil çok tatlı bişeydi her zaman aklımdan dayımın karısı geçerdi. yengemi düşünürek 31 çekerdim dik göğüslerine kalçalarına ve ufak dudaklarına bayılırdım süperdi. neyse hikayeme geçeyim.. günlerden cumartesi gündüz hava çok sıcaktı dayımlara gittim kapı bozuk olduğundan zili çaldım açan olmadı bende kapıyı itirince açıldı kimse yok mu dedim aşırı inleme sesi sesler geliyordu ama banyodan geldiği bir gerçek dayımla sikişiyordur dedim gizlice izledim dayım yok yengem amını okşuyormuş ama çok sesli inliyordu. çıldırmıştım neyse hemen evden sessizce çıktım. eve geldim 31 çektim ama aklımda yengemin vucüdu vardı. neyse evden tekrar çıktım yengeme tekrar gidecektim yolda baktım ki yengem geliyor ama giyinmiş yolda gidenin bakmaması imkansız üzerine askılı bir pembe badi göbeğine kadar ama ortadan göğüsleri gözüküyordu altınada dar bir kot giymiş kot neredeyse götüne girecek ama arkadan bakınca süper dersiiz. neyse yanına arabayla yanaştım nasılsın yenge dedim geziyorum dedi gel seni gezdireyim dedim peki dedi gezdik muabbet ettik neyse eve gidelim yemek yapıcam dedi. eve gittik ama benim aklım sikmekti neyse soğuk bişeyler getireyim içelim dedi fanta getirdi eğilerek verdi ama göğüsleri önümdeydi göğüslerine baktım gördü
tabi alsana dedi glümsedi o ufak dudağı ve göğsü çıldırtmıştı arkasına dödü götüne bakıyordum birden elindeki fantayı düşürdükahretsin yaaa dedi iyice oturdu yere bardağı almak için ama belliki tanga giymiş kırmızı ben dahada çıldırmıştım sikim kalkmıştı ayakta ona bakarken göğüslerine bakıyordum baktığımı anlamıştı güldü mutfağa gitti geldi hayırdır yenge bu ne güzellik falan dedim gerçekten mi gerçek diyorum dedim dayın için süslendim dayımda gece çalışıyordu gündüzden nereyede olduğunu bilmiyordum peki dayım nerde dedim çarşıda birazdan gelir dedi. saçlarını savuruyor götü çok tatlı gösteriyordu. neyse tv açtık dansöz havası çıktı kusura bakma dayanamicam oynicam dedi ayağa kalktı kıvırmaya başladı bende izliyordum dar kot pantolonuyla kıvırması beni çıldırtmıştı neredeyse ayağa kalkıp sikecektim. zil çaldı dayım geldi nasılsın yeğen falan dedi iyi dedim muabbet ediyorduk dayım yengeme kızdı ne lan bu halin dedi yengemde çok sinirlendi neyse mutfağa gitti dayı niye yengeme kızdın lan boşver dedi. mutfağa gittim yenge takma kafana dedim ya ben onun için neler yapıorum o ne diyor görür o dedi falan derken ertesi gün oldu. yine karşılaştık aynı elbieyle ama bu sefer kırmızı badi içinede kırmızı sütyen giymiş. dün ne yaptın falan dedim ne yapalım gerzekalıyla kavga ettim yattım dedi bana döndü akşam bize gel olurmu dayın yok dedi neyse akşamı sabırsızlıkla bekliordum. akşam oldu dayımlara gittim. kapıyı bir açtı varya süper di gözlerimi üzerinden alamadım gölek giymiş göğüslerine kadar açmış ama kırmızı sütyen giymiş göbeği gözüküyordu altınada kot giymiş daracık hey dedi buyursana içeri dedi ama gülümsüyoru dudklarına dudak boyası sürmüş affettiiçeri geçtim sen otur geliyorum dedi mutfağa giderken arkasından baktım tangası belli ediyor belinden sikim hareketlenmeye başladı arkasına baktı karnın açmı yok dedim ama götü süperdi sanki benim için hazırlanmış. neyse mutfağa çağırdı gel yardım et diye neyse mutfakta arkasından geçerken götüne elim deydi bişey demedi odaya geçtik anlat yenge dayımla ne yaptın falan dedim ne yapayım kavga ettim dedi olur böyle şeyler ben onun için sexi giyinmiştim o bana kızıyor.. haklısın dayımda kafa yok seni beğenmiyor sen gibi bir karım olsun dünya borcum olsun dedim bir kahkaha patlattı güldü gerçekten mi ewet ne yalan söyleyeyim dedim meyve ye dedi bir tane çilek aldı ağzına alırken gözleriyle bana bakarak şaplatarak yiyordu beni çıldırtıyordu. neyse bir çilek alıp ağzıma koydu yedim ama gözlerini ayırmıyordu. bu sefer muz aldı ağzına yalayarak aldı ağzına al dedi sende ye derken ben çıldırmıştım zaten göğüsleri dudakları ve kalçası bitiriyordu kendimi tutamadım. yenge geçenlerde geldim zili çaldım açmayınca kapıyı itirdim girdim sen banyodaydın dedim beni izledin demi ewet yenge dedim glümsedi niye kendine eziyet ediyorsun dedim dayım var dedim dayını gördün işte falan derken. bir muz daha aldı ağzında oynamaya başladı neden ağzında oynuyorsun dedim seviyorumda ondan neyi dedim şeyi dedi söle ya dedim. dudaklarıma yaklaştı kendimi bıraktım yarağı dedi... o mini dudağına yapıştım öpüşmeye başladık hımmm diyordu elini sikime attı okşamaya başladı yenge sen benimi bekliordun dedim ewet senin için yaptım dedi bende seni mutlu edeceğim dedim ayaga kalktık sevişmeye başladık göğüslerini ellemeye başldım banyoyda gel dedi tamam dedim ben de tuvalete giricem dedim sakın 31 çekme dedi belli olmaz dedim tuvalte girdim 31 çekmeye başladım birden kapıyı açtı zahmet etme yaaa benim o dedi o zaman akıtta seni uzun uzun sikeyim dedim ağzına aldı sakso yapmaya başladı yaladı boşalıcam dedim boşalllllllll aşkım dedi birden boşaldım dölleri tuvalete bıraktı gel dediğim zaman gel olurmu dedi peki dedim çağırdı gittim uzun topuklu bir ayakkabı giymiş domalarak beni mutfakta beklior tangasını sıyırdım amını yalamaya başladım inliyordu ıhhhhhhhhh ıhhhhhhhh hımmmmmm ohh döndü saol aşkım senin gibi erkeğe ihtiyacım vardı boynuma sarıldı öpüyordu bende boş kalmadım.. öptüm domalttım amına soktum offffffffff ıhhhhhhhhh vurdur aşkım diyordu ben zevk alması için yavaşça yapıyordum saçlarını savurup arkasına bakması varya beni çıldırtmıştı dudağına yapıştım birden kökledim hımmmmmmm ohhhhhhhh parçala hızlanmaya başladım ahhhhhhhh ahhhhhh ohhhhhhhhhh offfffffff aşkımmmmm yere uzandım sikime oturdu zıplamaya başladı ama göğüsleri zıpşıyordu birden kalktım göğüsünü ısırdım ayyyyyy yavaşşşşşş ahhhhhhhhh ahhhhhhhhh sok aşkım kalktık odaya götürdüm yatağa attım yatırdım göttende sik beni diyordu götünü yaladım kalçasına bir tane şaplattım ohhhhhhhhh dedi. yenge beni deli ettin sikmem laszım dedim sik aşkım artık seninim dedi. amını açtım birden kökledim ohhhhhhhhhh aşkımmm offffffffffffffffffffffff kaldırdım duvara dayadım bir bacağını kaldırdım amına yerleştirdim ohhh aşkım süpersin keşke dayında böle sikse beni dedi sokkkkk aşkımmmm hızlandım ah ah ah ah ah ufffff ah saçını elime doladım kendime çektim birden kökledim yine ahhhhhhhhh ohhhhhhhhhhhh hımmmmmmmmmm kaldırdım banyoya götürdüm suyu açtım tepemizden su akıyordu sırılsıklam sikişiyorduk ohhhhhhhh ohhhhhhhh yeeeeeeee yeeeeeeeee beni dikizlerken sikseydin yaaaa dedi sus dedim hızlandım ah ah ah yeeeee ahhhhhhhh inliyordu boşalacaktım suyu kapattım ağzını açtı dmlleri ağzına bir boşalttım ama su gibi döl geldi hepsini ağzına aldı yuttu doydun mu dedim birde götümden sik dedi birazdan deim peki aşkım birde sakso yapmaya başladı banyo yaptım çıktım oturdum 20dk sonra yine geldi kapıda bana eliyle gel diyordu elini dudağın ucuna koymuş yine sekxi giyinip geldi beni çıldırtma dedim domaldı kilodunu indiridm amını yaldım durdum yaladım durdum ayyyyyy ayyyyy sikim yine kalktı bu sefer sikimi ağzına koydum dondurma gibi yalıyordu sikime bir baktım kırmızı olmuş ayağa kalktı biraz seviştik götünü elledim amına soktum ayyyyyyy hımmmmmm inlemeye başladı sen doymazısn yavrum dedim aşırı hızlandım aaaaaaaaaa ayyyyyyyyyyy yavaşşşşşş al sana amına kodğum dedim. ah ah ah ah ohhhhhhhhhhhhhh yeter aşkım dedi yetmezzzzz sokmaya devam ettim birden bir çığlık attı sikim kaydı götüne girdi ahhhhhhhhhhhh acıdııııııııııııııııııı acıdıııııııııı uffffffffffff seni böyle sikerim dedim sik aşkım olsun dedi. birden boşalacaktım kucağıma aldım zıplatmaya başladım ahhhhhhhhhhhhh ahhhhhhhhhh ohhhhhhhhh aşkım saol bitanemmmmmmmmmm banyoya gittim ben bittim aşkım yetermi bende bittim aşkım tamam doydum dedi... banyo yaptım saat gece 12 bulmuştu ben gidiyorum dedim. giderken biraz öpüştük sonra evden çıktım eve geldim bir uyumuşum o yorgunlukla öğlen olmuştuu. işte böle bişey geçti başımdan bol sikişler devamı haftayaaaa dayımın karısı artık benim benden başkasına vermez bazen bize gelir gezmeye kimse olmadığı zaman sikişiriz doyururum giider... işte gerçek hikaye budur..... rahatladım ya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder