src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Yasak hikayeler

9 Ekim 2012 Salı

Yasak hikayeler

meraba arkadaşlar site yöneticilerin ve okuyucuların yeni yılını kutlarım daha evvelki hikayemi anlatmıştım cemille yaşadıklarımı o günden sonra cemille evde gizli gizli silkişiyorduk her zman fırsat yaratırordum cemilin sikini yemek ,içinama ablam şüpheleniyordu sanki bana bakıp cok mutlusun bu aralar diyordu bende boşverdim herşeye deyip geçiştirdim bir pazar günü idi annem mesaiye gitmiş ablamda arkadaşları ile cıkmıştı nasıl olsa akşama kadar kimse olmazdı evde hemen cemilin yanına gidip beraberce bir kahvaltı yaptık sonra bir banyo yapıp her tarafımı temizledim giyinip cemilin yanına gittim cemil beni öyle görünce cok tatlı olmuşun dedi dudaklarıma yumuldu yavaş yavaş memelerime inip onları yalamaya başladı bende boş durmuyorum cemilin sikini cıkartmış 69 pozizyonda birbirimizi yalıyorduk cemil amıma sikini dayadı birden soktu gidip gelmeye başladı o kadar zevk alıyordumki
kapının açıldığığını duymadık cemil üstümde bana sokup cıkarıyor bende artık bitim orgazm oluyordum cemilde sikini cıkartmış ağzıma dayadı bütün menilerini boşaltı o an kapıda ablamı gördüm eli amına gitmiş kendi kendini parmaklıyordu bayağı bizi seyrettiği belli idi cemil şaşırmış üçümüz birbirimize bakıyorduk ablam yanıma gelip bana okkalı bir tokat atıp ben burda siksiz yanıp tutuşurken sen neler yapıyorsun diye bir anda inen cemilin sikini eline alıp ağzına g ötürdü ve başladı yalamaya ben cemil şaşkın bakarken ablam da yavaş yavaş soyunmaya başladı şimdi üçümüz cıplak yatağın üzerinde ablam cemilin sikini iştahla yalıyor cemilin siki tekrar uyanmış tı ablamı cevirip amına girdi ablam cığlık atıyor sik beni diye bağırıyordu birden ablam inlerken eli ile memelerimi tuttu ve başladı yalamaya ben hem şaşırmış hem zevk alıyor sonra bende bıraktım kendimi ablamın eline ablam hem sikiliyor hemde benim amımı yalıyor bende cemilde dudaklarımı öpüyor du cemil girip cıktıça ablam bağıra bağıra orgazm oldu cemil daha gelmemişti beni cevirip arkamdan girdi ablamda sulu amcığını ağzıma vermiş yalatıyordu bende gelmiştim cemile boşalacağını anlayınca ablamla benim ağzıma gelmeye başladı ikimizde hem öpüşüyoruz hemde cemilin menilerini içiyorduk üç-ümüzde yığıldık yatağın üstüne ablam hala doymamış cemilin sikini ağzına alıp kaldırmaya çalışıyordu tabi hemen kalkmadı için biraz be-klemek zorunda kaldı banyoya gidip temizlendikden sonra oturup konuşmaya başladık cemile artık benim sikicim sensin beraberce üçümüz yaparız dedi bende mutlu olmuştum ablamı dudaklarında öpüp ablamda memelerimi elleyip uçlarını yalamaya başladı bende cemille öpüşüyordum abşam beni bırakıp cemilin sikini ağzına almış adeta yiyordu cemilde ablama seni götten sikecem dedi ablam hiç yapmadığını acır dedi bend ealışırsın dedim cemil ablamın götününün deliğini yalıyor bir eli ile deliği büyütmeye çalışıyor ablamda benim amımı yalayor büyük zevk alıyordu cemil sikine vazelin sürdü başladı deliğe girmeye ablam acıyor diyor amımı dilini sokup cıkarıyordu cemil birden kökledi hepsini aldı ablam bir cığlık attı ama biraz sonra zevk almaya başladı cemilde bütün menilerini ablamın götüne bıraktı bende ablamın yalayışları ile boşalmıştım o gün başka sikişmedik ama o günden sonra cemil hepimize yetiyor evde her yerde aklımıza gelen her yerde bizi sikiyor cok mutluyuz herkeze saygılar bol şikişli günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder