src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: olgun yaşLı hikaye

10 Ekim 2012 Çarşamba

olgun yaşLı hikaye

slm ben batmandan serkan size başımdan geçtigi anımı anlatmak istiyorum ben siyah saçlı esmer henüz 17 yaşında bi gencim. bizim komşunun bi kızı var öle çekiciki anlatması bile insanı azdırıyor.ben her akşam dogrusu her saniye onu sikmenin hayaliylen kendimi avutuyordum bizim dama halılarını asıyorlardı her zaman tabi bi gün ben banyoda düş alıyordum oda bize geldi ewde hiç kimse yoktu oda bizim banyonun ne tarafta oldugunu bilmiyordu geldi kardeşimi çagırıyor bende onun sesini duydum içimden onu sikmenin tam zamanı oldugunu hissettim ve oda tam banyonun kapısına gelmiş sesleniyor kimse yokmu diye bende onu çıplak halimlen bi çıktım
ben varım beni kabul edermisin soke oldu kaçmaya çalıştı onu tuttum banyoya koydum kapıyı kilitledim ha bire bagırıyor. agzını bantladım onu soymaya başladım 2 tokatta vurdum bagırtmasın die ve soydum ama benim ilk hayalim onun gögüslerini yalamak sonra yavaş yavaş amına indim 10 dk filan amını yaladım tabi oda inliyor zevkten seks  penisim dimdik olmuş artık dayanacak sabrım kalmadı çıkardım aletimi amına dayadım ne olur yapma daha bakireyim dinleyen kim bi hamlede soktum bi bagırdı duvarlar bile titredi sonra amından gelen kanları sildim sonra gene soktum bi 15 dk gibi gidip geldikten sonra artık hayalim gerçekleşmişti onun amını hayal ettigim gibi parçalamıştım ve o günden sonra her fırsat buldugumda sikiyorum amı doyumsuz oluyor benden herkese komşu kızı sikmek dilegiylen ben serkan bye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder