src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Otobüs Şöferi Amcimi Yalarken

3 Ekim 2012 Çarşamba

Otobüs Şöferi Amcimi Yalarken

merhaba.ben 18 yaşın da bi bayanım.yaşadığım olay geçen ay oldu bnde sıcağı sıcağına anlatim dedim.bir gece arkadaşlarım ve ben bir bara gittik.barda bn işn ucunu kaçırınca hemen çıkmak zorunda kaldık.arkadaşlar yüriyelim desede ben istemedim.tamda o sırada önümde bir otobüs durdu bnde bindim.bşraz geçince bn bir yola baktımki şehrin dışında ıssız bi yerdeyiz.bn şöröre kızınca şöför otobüsü hemen durdurdu ve pis fahişe diyip hemen dudaklarıma yapıştı.üstüme hiç ellemeden o kıllı penisimi zorla yalattırdı .o kadar büyük ve serttiki hepsini ağzıma almam için zorladı.30 dk kadar yalattıktan sonra bak sana napıcam pis fahişe dedi ve bni hemen yere fırlattı.minicik eteğimi açıp tangamı indirince yapma diye çığlık attım.o da bni dövmey başladı hem vuruyot hemde amımı yalıyordu.öyle vahşi ve öyle güzel yalıyordu ki bn artık kendimi ona taslim etmiştim ve sok sok diye bağırıyordum. o da seni öyle pis yapıcam ki bir dha b
u geceyi unutamayacaksın dedi ve hiç abartısız 45 dk yaladı bn öyle fena olmuştumki birdem ayağa kalktım ve işn ucu kaçmadan otobüsün camını kırmaya çalıştı ama birden belimi sıkan iki el ve ensende soğuk bi nefes hissettim .birden kıçıma bir şaplak attı ve bnden kaçamzsın diyip beni yüz üstü yere attı.hemen o kıllı penisini kıçıma geçirdi daha önceden hep kıçtan siktirdiğim için kendimi hiç acımamıştı.çok sert birşekilde git gel yapmaya başladı ben artık bağırıyordum seninim ne yaparsan yap diye.o da gene seni fena yapıcam diyip beni çevirdi t-shirt imi çıkararak memelerimi yalamaya başladı ve yalaya yalaya amıma geldi.biraz yaladıktan sonra hemen geçirdi amıma.öyle güzel hızlı ve vahşi sikiyordu ki bn artık hiç birşey düşünemiyordum ve öyle oldumki daha hızlı diye bağırıyordum ve iyice hızlandı bni hemen bıraktı ve otobüslerdeki tutunma yarlarinde asılmaya başladı.ve penisini ağzıma verdi zorla yalattı öyle oldumki kusmak üzereydim ve birden ağzıma sıcacık spermleri geldi ve ben birazını tükürünce hemen bir tokat attı ve hepsini yut dedi bende yuttum ve hemen bnm amıma yapıştı bnm boşalmamı sağladı çok eğlenmiştim ama ona belli etmiyordum hemen elini uzattı ve gel dedi birlikte arka koltukta oturup sabaha kadar öğüştük çok ateşliydi sabah olunca bni evime bıraktı ve hemen gitti...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder