src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Acimadan Siktim Karisini

17 Ekim 2012 Çarşamba

Acimadan Siktim Karisini

Merhabalar site sakinleri.Bende sizler gibi bu tür hikayeleri okur azardım.Böyle bir siteye ilk kez yazıyorum bu ilk yazımda seks hikayeleri sitesi olmasını istedim.İsmim Mert 30 yaşında 1.82 boyunda 80 kilo mavi gözlü oldukça yakışıklı hali vakti oldukça yerinde bir iş yeri sahibiyim.
Anlatacağım olay 1 sene önce başladı.İnternette chat yapıyordum bir gece bir bayanla(İsmi Ruhsar) yazışmaya başladım.Epey konuştuk o gece ve tekrar karşılaşırız ümidiyle ayrıldık o gece.Daha sonraki günlerde tekrar karşılaştık ikimizde Ankara'daydık.Ben buluşma teklifinde bulundum önceleri olmaz falan dedi.Ama bir süre sonra ısrarlarıma dayanamadı.Kızılayda bir iş merkezinin önünde buluşmaya karar verdik.Cep telefonlarımızı birbirimize verdik ve akşam iş çıkışında onu verdiği adresin önünde bekleyecegimi söyleyerek kapattım.Bende kendi iş yerimdeydim ve akşam olmasını sabırsızlıkla bekliyordum.İşlerimi hallettim ve iş yerinden çıkarak arabama atladığım gibi verdiği adrese gittim.
Buluşma adresine varmadan onu aradım ve bana ben iş yerinden çıktım iş merkezinin önünde seni bekliyorum dedi.Gelince aradım onu ikimizde daha önce birbirimizi görmemiştik.Arabadan indim ve yanıma geldi.Bana daha önce yaşının benden büyük olduğunu söylemişti.Bunu bilerek oraya gitmiştim.Tokalaştık ve ona buyur arabaya geçelim burada duramayız teklifini yaparak arabaya binmesini rica edip kapısını açtım.Çok vakti olmadığını Batıkentte oturduğunu ve eve gitmesi
gerektiğini söyledi.Bu arada benden çok hoşlandığını genç erkekleri sevdiğini benim oldukça yakışıklı olduğumdan falan bahsediyordu.
Aslında fena bir bayan değildi 37 yaşında kumral kısa saçlı kalçaları çok olmamakla beraber biraz büyüktü.Gögüsleri muhteşem duruyordu.Ona eve gidiş yolunda bir şeyler içme teklifinde bulundum.O bana bira içebileceğini söyledi.Hemen ikimizede biraları alıp yolumuza devam ettim.Evli olduğunu eşini sevdiğini eşininde onu sevdiğini anlattı.Bende kendisine sevilmeyecek kadın olmadığını etkileyici ve seksi bir bayan olduğunu söyleyerek evinin olduğu yakın bir yerlere geldik.Ayrılma vaktiydi öpüştük ve ayrıldık.
Aslında kendime kızmıştım.Neden hiç bir hamle yapmadığımdan. Ama bu konularda agır olmak her zaman kazandırdığını bildiğimden belkide hamle yapmamıştım.
Bu olay hafta içi salı akşamı olmuştu.Yine internette ve telefonda konuşuyorduk.Cumartesi akşam üzeri beni aradı.Akşam müsaitmisin diye.Tabiki dedim o halde dedi akşam yine beni aldığın yerden alırmısın diyerek beni mutlu etmişti.Akşam için hazırlandım ve onu almak için yola çıktım bu sefer onu bekletmemeliydim ve ondan önce oradaydım 5 dakika sonra geldi.Arabayla oturduğu yer olan Batıkente doğru yola çıktık.Bu sefer hazırlıklıydım ve arabaya o istemeden bira almıştım.Birayı açıp kendisine verdim.
Bana evde eşinin ve beraber gelecegimizden haberi olduğunu anlatmıştı.O ana kadar hiç eşini katmamıştı konuşmalarına o an anladım niyetini.Bu tür deneyimlerim daha öncede olmuştu. Oturduğu yere gittik bana apartmanı gösterdi beraber çıkmayalım dikkat çekeriz diyerek kendisinden beş on dakika gelmemi söyleyerek yanımdan ayrıldı.Yukarı çıktım kapıyı çaldım eşi açtı beni oldukça içten ve samimi karşıladı.40 yaşlarında saçlerı dökülmüş göbekli bir bey karşıladı.İsminin Kemal olduğunu söyleyerek beni salona davet etti.Masa hazırlamış rakı içiyordu bir kaç tanede meze ve meyva vardı masada.Ona eşlik edip etmeyeceğini sordu tabi dedim.Eşine ve banada rakı bardağı getirmişti Kemal Bey.Ruhsar Hanım işten geldiğinden üzerini değiştiriyor olmalıydı.Bir kaç dakika sonra oda yanımıza geldi Üzerini değiştirmiş Kısa bir etek ve bluzla yanıma oturdu. Bana eşimle ben yokken neler konuştunuz dedi. Kemal bey hemen atladı ve neden Mert Beyi seçtiğini anladım karıcığım gözlerine aşık oldun demi diyerek karısına sordu.Ruhsar Hanımda evet Kemal inanılmaz güzel gözleri var umarım her yeri gözleri gibidir diyerek ellerini bacak arama soktu masanın altından. Üçüncü kadehimi içiyordum ortama alışmış daha rahttım artık.Ruhsar eşine müsade edersen bu gözlere daha yakından bakmak istiyorum diyerek ayağa kalktı ve benimde elimden tutarak yatak odamıza geçiyoruz Kemalciğim dedi. Kemal Bey tabiki geçin rahatınıza bakın ben burdayım dedi ve Ruhsar önde ben arkada el ele yatak odalarına geçtik.
Odaya girer girmez bana döndü ve boynuma sarılarak öpüşmeye başladık ayakta. Deliler gibi öpüşüyor o bana ben ona ellerimizle vücutlarımızı okşuyorduk.Bir taraftanda üstümüzdekilerri teker teker ayağımızın dibine bırakıyorduk. İkimizde sade iç çamaşırlarımızla kalmıştık. O büyük kalçalarında inanılmaz seksi duran g-stringi ve aynı renk ve desenli sütyeniyle kalmıştı. Bense sadece boxerımlaydım. Birbirimizden ayrılamıyor hala öpüşüyorduk elleriyle boxerın içinde aletimi okşuyor bense boynunu ve gögüslerini yalıyordum. Bir anda ikimizde durduk ve üstümüzdeki son parçalarıda çıkararak tamamen cıplak kaldık. Şimdi gerçektende muhteşem gögüşleri olduğuna kanaat getirmiştim. Bu yaşta ve bir nemze sarkma ve yumuşama yoktu. Sert ve biçimli gögüslerini okşuyordum. Elinden tutarak yataga yatırdım ve kulak memelerinden başlayarak dudakları, boynu, gögüsleri, göbeğini yalıyordum. Yatagın içinde yılan olmuş kıvranıyordu. Amı tertemizdi bir tane kıl yoktu ve ben bunu çok severim. Ama göbegine geldiğimde amını yalamadan ve dokunadan ayak parmaklarına kadar iki ayagınıda yaladım emdim. Onu bu seferde yüz üstü yatırarak bu sefer ayak parmaklarından başlayarak ensesine kadar yaladım. Vücudunda yalanmamış emilmemiş sadece o muhteşem amı kalmıştı. İnim inim inliyor saçlarımı çekiyor yalvarıyordu bana. Bu konuda oldukça sabırlıyımdır.Beraber olduğum kadını baştan aşağı yalamadan sikişmem. Bu arada bacaklarından suları geliyordu kasılıp gevşemesinden ilk orgazmını yaşadığını anlaya biliyordum. Tekrar ters çevirdim ve bacaklarının arasına bu sefer başımı koydum. İnanılmaz bir koku ve ıslaklıkla karşı karşıyaydım. Ellerimle dudaklarını açıp dil darbelerini muhtesem amına atıyordum. Ellerini başıma bastırıyor beni nefessiz bırakıyordu. Bende bu hırsla daha derine dilimi sokuyor klitorisini emiyordum. Karşımda inlemesi ahhhlar ohhhlar çekmesi benide azdırıyordu. Dayanamıyorum sik artık beni içimde istiyorum seni diyordu. Kaldırdım başımı zorda olsa amından bacaklarını açtım ve amının üzerine aletimi koydum. Yalamamın ve boşalmasının etkisiyle loş odada amı pırıl pırıl parlıyordu. Ona sürtünerek aletimide ıslattım. Devamlı kendine çekiyordu beni çok sabırsızlaşmıştı anlaşılan yine bir kadını dilimle azdırmış tam sikilecek kıvama getirmiştim. Hadi Mert'im hadi erkeğim sik beni diye kısık gözleriyle zor konuşuyordu. Aslında bendede sabır kalmamıştı aletimde benimle aynı fikirdeydi.Damarları şişmiş irileşmişti sanki. Elleriyle aletimi tuttu ve amına hızaladı bacakları omzumdaydı. Yavaş yavaş agır hareketlerle içine girmeye başladım.Her santimetresi alev alev yanıyordu ve sırıl sıklamdı.Aletimi yarısına kadar amına sokmuştum. Burada biraz bekledim çıkartıp tekrar yarısına kadar soktum sonra son kez çıkarıp sonuna kadar soktum bir anda çığlıklar atıyor sik beni sik beni hadi erkeğim sikicim diye bagırıyordu. Bu seslere içerdeki Kemal Beyde kayıtsız kalamadı ve odanın kapısına geldi. Muhteşemsin Mert sik o orospu karımı dagıt onu diye bana gaz veriyordu.Kemal Bey yanımıza gelmiş oda azmıştı ben karısını sikerken. Bu arada bir süre sonra Kemal Bey pantolonunu çıkarmış aletini sıvazlarken gördüm. 12 13 cm aletini sıvazlıyordu. Ruhsar altımda kafasını bir saga bir sola savuruyor. Ruhsar Kemal Beye gördünmü bak erkeği nasıl uçuruyor beni diyerek orgazma yaklaşıyordu. Kemal baş ucuna geçerek aletini agzına sokmuştu. Artık bende zirveye yaklaşmıştım.Ruhsar bacaklarını sırtıma dolamış giderek sıkıyordu anlaşılan oda gelmek üzereydi. Kemal bey karısının ağzına boşalmış yana devrilmiş baygın gözlerle bizi seyrederken Ruhsarda eşininkileri yutmakla meşguldü.Haykırmaya başlamıştık ikimizde bacaklarını iyice sırtımda birleştirdi ve içine boşalmamı söyledi bir iki girişten sonra ikimiz beraber boşalıyorduk. Ruhsar sikicim erkeğim diyordu içine ben boşaldıkça amı açılıp kapanıyordu resmen. Rahatlamıştık ikimizde hatta üçümüzde.Bir süre dinlendik.İçeri rakı sofrasına geçtik Kemal Bey ve ben.Ruhsar duşa girmişti yıkanıyordu. Bu olay hala devam ediyor. Ruhsar hanım beni resmen kocası yapmıştı.Kemal Bey artık bana Mert sen olmadan artık eşimle sevişmiyoruz diyebiliyordu. Bende haftada 3 4 kere Ruhsar hanımlara ugramadan duramıyorum. Ruhsar hanım bana iş yerinden kendi gibi olgun bir arkadaşınıda ayarladı oda arada aramıza katılıyor.Onu ve diger hikayelerimi baska bir hikayemde anlatacagım.Ankaralı Bayanlar,Çiftler sizlerlede tanışmak isterim.Saygılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder