src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Annemin Arkadaşını Siktim

23 Ekim 2012 Salı

Annemin Arkadaşını Siktim

Askerden yeni gelmiştim. O sırada annemin yanında 44 yaşlarında bir kadın çalışmaya başlamış. Balık etli, 1,65 boylarında, harika yüzü ve vücudu olan bir kadın. Annem benim hakkında epeyce söz etmiş kendisine, yani beni nerdeyse tanıyor gibiydi. Zamanla birbirimize ısındık. Artık ben olmadığım zamanlarda geldiğinde kokusundan onun geldiğini anlıyordum. İlginç birşey bu koku. Onun konuşmaya, benim ise güzel bir kadını seyretmeye ihtiyacım vardı. Kadın sesine bile hasret kalmıştım askerde. Bana bir sürü şeylerden bahsetti, hayatından, çocuklarından, düşüncelerinden, kalbinden. Sohbetlerimizde yaptığım yorumlar sanırım ilgisini çekmişti. Annem evde olmadığı zamanlarda çağırmaya başladım. Önceleri sohbet ediyorduk. Birbirimizden hoşlanmaya başlamıştık. Fakat ikimizde aramızda bir şey olacağına dair her hangi bir ihtimal vıermiyorduk zira benden 13 yaş büyüktü. Annemin evde olmadığı bir yaz akşamı telefon açıp çağırdım, ablasında olduğunu ve gelemeyeceğini söyledi. Nazlandım ve ısrarla görüşmek istediğimi söyledim. Ablasının yanından yarım saatliğine kaçıp geldi. Kapıda tüm kokusunu içime çekerek sarıldım. Salona geçtik, hızlı hızlı geldiğini ve terlediğini söyleyerek gömleğini çıkardı. Üzerinde askılı bir body vardı ve o muhteşem memelerin dörtte biri görünüyordu. İlk defa bu kadar güzel ve büyük memeyi canlı olarak görmüştüm. Nefesim hızlandı ve eminin o bunu farketmişti. Aklımdan geçenler yüzünden biraz
utandım aslında. Hiç konuşmadan birbirimize baktık. Dizime yattı, yavaşça saçlarını okşamaya başladım, ordan boynuna indim ve bu arada gözlerini kapattı. İçimde rahatlama ile birlikte büyük bir sevinç kaplamıştı. Biraz daha aşağıya inip yavaş yavaş memelerini bodysinin üzerinden okşamaya başladım. Daha sonra elimi bodysinin içine oradan da sutyeninin içine sokup okşamaya devam ettim. Kalbim duracak gibiydi. Elimde muhteşem bir meme ve kocaman bir meme ucu vardı. Başının altına yavaşça bir yastık koyup, yanına oturdum ve bodysini sıyırıp o mükemmel memelere yavaş yavaş öpücükler kondurmaya başladım. tosya-tosya hotmial. Daha sonra diğer memeye saldırdım ve bodysini komple çıkardım. Tanrım o ne müstesna görüntü. Mükemmel bir boyun, mükemmel bir meme ve ona eşlik eden mükemmel bir bel ve o mükemmel göbek deliği. Hepsini deli gibi öptüm. Yavaşça pantolonunun düğmelerini çözüp çıkarttım. Tek kelime etmiyorduk. Kilodunu da çıkarttım, hafif tüylüydü ve o muhteşem bal kutusunun kokusunu içime çekip yalamaya başladım. Kendinden geçmişti. İki kere boşaldı. İkincisini ağlayarak boşaldı. Çok mutlu olmuştum. Hala gözleri kapalıydı. Yavaşça soyundum ve bacaklarını aralayıp kanepede üzerine uzandım. Yavaş yavaş içine girmeye başladım. İnanılmaz sıcaktı içi. Benim ise hiçbirşey hissedecek halim kalmamıştı. Sonuna kadar içine girdim. Bağırmamak için kendimizi zor tutuyorduk. Hem gidip geliyorum hem de o muhteşem memeleri yalıyordum. Bir ara dudaklarından öpmeye çalıştım fakat sanırım heyecandan olsa gerek pek beceremedik, nefes alışımızı engelliyordu zira. Yaklaşık 10 dk. sonra müthiş bir mutluluk ve sarsıntı ile boşaldık. Üzerine yığılıp kalmıştım. Dudaklarında mutlu bir gülümseme vardı ve inanın o gülümseme hayatta görülebilecek en güzel görüntüydü. Yavaşça toparlandık. Giyinirken onu seyrettim. İnanılmaz güzel bir kadındı ve kendimi çok şanslı hissettim. Dudaklarım kaçamak bir öpücük kondurup gitti. Ondan sonra iki kere daha seviştik ve her biri inanılmazdı. Tadı hala damağımda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder