src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Cok kötüydüm siktim

3 Ekim 2012 Çarşamba

Cok kötüydüm siktim

merhaba aldatanlar okuyuculari site yetkililerinin ve okuyucularin simdiden 2009 yılı kutlu olsun..ben mehmet esmer ve kilolu biriyim 30 yasındayım sizlere adayla aramda gecen anılarımı anlatmıstım simdide size adanın güzeller güzeli kızı elifle aramda gecenleri anlatcagım..bu daha cok yeni ve gercek bir hikaye arkadaslar ölşe bir azmıstımki cat kapı adanın yanına gitmek istedim ve atladım bir münübüse adanın evine gittim kapıyı caldım kapıyı adanın 19 yasındaki kızı elif actı..oo hosgeldiniz beyfendi dedi bana bende hosbuldum prenses dedim annen yokmu dedim annem yok bir iş cıktı oraya gitti aksamdan öncede gelmez buyur gel sohbet ederiz dedi bende tamam dedim girdim..iceri girdik oturduk sohbet etmeye basladık havadan sudan konusurken cay icelim dur ben cay koyayım dedi iyi peki koy bakalim prenses dedim neyse caylar oldu geldi.. kız
hala bulamadınmı yakısıklı birini dedim yokk ya bu zamanda güvenilecek kisi bulmak zor isten eve evden ise gidip geliorum dedi bende elif güzel bir kızsın kesin vardır sana asılan dedim asılan varda onlara yüz veren yok dedi.. bende ozaman sen ne aradıgını bilmiormusun dedim sen buldunmuki dedi bana sustum yaa sana bisey soracam ne buluorsun annemde dedi hosuma gidioo dedim ya burada cıtır varken ne yapcaksın 40 lık kadını dedi..baktım bu lafı söledi bende iste fırsat dedim cıtır bana pas atsa 40lıkla isim olmaz dedim attım iste ne duryorsun dedi..hemen yanına yanastım üzerinde ne var ne yok cıkardım kendimde hemen soyundum cırılcıplaktık ikimizde ama görmeniz lazım tas gibi bir vucut gögüsler tas gibi uclarını emmeye arada hafif canını yakmadan dislemeye basladım dudaklarına öyle bir yumuldumki öpmüyor resmen emiyordum dudaklarını ve yavas yavas tadını cıkara cıkara tüm vucudunu yaladım kokladım öptüm hele amını yalamakla doyamadım yaladıkca yalasayım geliordu ben yattım sırtımın üstüne basladı benim vucudumu öperel aletime gitmeye acaip zevk veriordu kız nerde ögrendin böle güzel sevismeyi dedim ünide bir defa sevistim arkadan dedi aletimi agızına aldı nasıl emior sanki iliklerimi cekiordu..yeter dedim sırt üstü yatırdım tekrar amına dil atmaya basladım öndenmi arkadan mı dedim önden seni istiyorum ama yavas lütfen dedi kalbim küt küt atmaya basladı yavasca yüklendim amına ahhhh diye tiz bir cıglık attı tekarar yükledim ve icine girdim sıcacaktı ici ve icinde gidip gelmeye basladım aletim kanlanmıs onun bacak arasından kan sızıordu devam et durma sonra temizleriz dedi bende davam ettim o sıcacık tapteze ama daha fazla dayanılmazdı cıkardım amının üzerine menilerimi bosalttım yanına uzandım benimkini tekrar agzına aldı ve emmeye basladı bir kez daha birlikte olduk ve en son kapanısı arka deliginden yaptım..benim icin en güzel gündü ve cok muhtisti simdi okulunda ve ara verilmesini bekliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder