src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Kuaför Kizi Fena Siktim

31 Ekim 2012 Çarşamba

Kuaför Kizi Fena Siktim

Selam arkadaşlar antalyadan engin ben anlatacagım hıkaye tamamen gercektir. gecen Sene temmuz ayında yasadım bunu msn de tanıstıgım elif die bir aRkadasım vardı. ve baya bı arkadas olduktan sonra bırbırımıze ısınmıstık ve bu arkadaslık daha sonra cıkmaya donustu ve cıkmaya baslamıstık. temmuzun bası ıdı ve 20 sınde yanına gelicegimi söylmiştim ve oylede oldu temmuzun 20 sınde sabahı yanına varmıstım kendilerine ait kuafor dukkanları var ve o acıyor calıstırıyordu 23 yasında ıdı kendisi ama fizigi cok duzgun ve yerınde idi kapıyı caldım ama ıcerideki elektrik süpürgesinden duyuyamıyordu neyse 2.calıssımda zılı duydu ve actı ve oyle bı sıkı sarıldıkı vucuduunun sıcaklıgı hıssedıordum ve o kadar zaman tanısmamıza ragmen ılk dafa bırbırımızı goruyorduk yuz yuze dukkandaki üçlü koltuga oturduk elimi tutuyordu ve bende onun sacını oksuyordum boynunu oksuyordum altnda cok kısa ve dar bi etek vardı elimi eteğinin içine atıp bal kutusunu oksamaya basladım o anda dudaklarımız birleşti bende yavaş yavaş soyuyordum üstündeki switi cıkartmıstım sadece memeleri gözüküyordu. o kadar dolgunduki sütyeninde tasıyordu sanki benımde ustumdeki gömlek cıkmıstı sırtımı oksuyor ve nefesını uzerimde gezdiriyordu sonra onu koltuga sırt ustu yatırdım ve etegını
cıkarttım altında tangası vardı kırmızı onuda sıyırdım artık ıkımızde cıplaktık beımde pantolonumu cıkarmıstı boynundan yavas yavas emerek asagı dogru ınıyordum bı elımlede amını oksuyordum oda sıkımı avuclayıp bırakıyordu derken yalaya yalaya amına dogru ındım cok pürüzsüz idi butun kılları almıstı sanki dil darbeleri ile kendinden gecmiş bir halde sok erkegim bagırt cıldırt beni dedi bende yavas yavas sokmaya basladım ve acı ıcınde kıvranıyordu derken zevki almıs olucak inlemeye basladı daha derine derine diyip duruoyrdu gozlerını kapatıp dudaklarını ısırıordu 25 dk gel gitten sonra sarsıla sarsıla bosaldı ben daha bosalamamıstım kaldırıp sikimi agzına verdim o kadar ustaca yalıyorduki anlatamam oda benı bosalttı butun nemılerı yuttu yaladı benım dalga sonmeye basldı ve agzına aldı tekrar kaldırıp kıvama getırdı ve bu sefer o benı sırt ustu yatırdı yaragımı elıne alıp uzerıme cıkmaya basladı dalgayı amına yerlestırdıkten sonra zıplamaya basladı bende ellerimle memelerını avucluyordum baya bı zıpladı ve daha sonra sarsıla sarsıla bosaldı ve yıgıldı dayanamadı heralde ve opüşmeye başladık.gotten sıkıcektım daha once hıc sıkılmemıstı hıc tereddüt etmeden kabul etti krem aldı geldı 69 pozisyonuna gectik parmaklamaya paşladım kjıcını 2 parmak 3 derken kıvama geldi götünü ve sikimi kremledim yavaş yavaş sokmaya başladım aniden kökleyince bi cığlık attı anlatamam size han duydu sandım bir anda ve kendinden gecmişti erkegim sik kurban olayım sana derken içine boşaldım döller götünden taşmıştı adeta ama o daha bosalmadı koltuga oturup actım bacaklarını amını ıkı elimle ayrdım yalamaya basladım yaladıkca kendinden gecıordu Sonra oda bosaldı ve beraber banyoya girdik banyoda tekrar bi siktim amdan götten sonra cıktım ve arkadası büşra geldi yarım saat sonra falan onlada tanısıorduk sevgilisinden ayrılmıs cok mutsuzdu büşrayla olan hikayemi daha sonra sizlerle paylaşıcam esen kalın arkadaşlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder