src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Baldizin Kutusunu Yaladim

3 Ekim 2012 Çarşamba

Baldizin Kutusunu Yaladim


mrb.herkese iyi günler.ben caner 45 yaşındayım.ankarada yaşıyorum.bu sitede birkaç hikayem yayınlandı.bu yüzden site yöneticilerine tşk ederim.ayrıca yaklaşmakta olan yeni yıl dolyısıyla hem okuralrın hemde site yöneticilerin yeni yılalrını kutlar,sağlık ve başarılar dilerim.
gelelim gercek hikayeme.bundan yıllar önceydi.eşimle oz aman nişanlıydık.ailesi beni hep o zamanlar tv dizisi vardı.küçük hanım diye beni hep ona benzetirlerdi.hemen hemen her hafta evlerine gidiyor nişanlımla görüşüyordum.nişanlımın guzelmi guzel bir kıakardeşi vardı.yani baldızm.çok harikaydı.bi gün evleirne gittim.yaz günüydü.babası işteydi.annesi ve diğer kardeşleri ise köylerine gitmişlerdi.baldızm ise evde yalnızdı.ben yalnız olduğunu görünce açıkçası çıkmak isetdim ama o izin vermedi.enişte dedi soğuk birşeyler iç gidersin dedi.bende tamam dedim.biraz sonra soğuk içecekelr gelmişti.karşılıklı koltukalrda oturuyorduk.biryandan konuşuyor bir yandanda sohbet
ediyorduk.bir ara baldızım bacak bacak üstüne atarken bacakalrının arsından külotunu gördüm.incecikti.külotunun kenarından amının kenarlarından çıkan kıllar görünüyordu.benimkide yavaş yavaş kalkmaya başalmıştı.söz dönüp dolaşıp ablasıyla olan nişnalılık devresine gelmişti.enişte dedi ablamla ilşkiniz nasıl sevişiyomusnuz dedi.ben şaşırmıştım.evt diyebildim.ama hiç ileri gidemedik.öpüp ve okşamadan ibaret dedim.oda ğer ben nişanlı olsaydım kesin onunla birlikte olurdum dedi.bende keşke senle nişanlansaydım dedim.ikimizde gülüştük ve birbirimizn gözüne baktık.ben birazdan geliyorum dedi ve ben beklemeye başaldım.10-15 dk sonra geldi.üzerine tek parça bir elbise ve dizüsüt siyah bir çorap vardı.tekrar karşıma oturdu.bu kez bacakalrı aralıktı.altınada külot giymemişti.bu açıkça görülüyordu.ben dayanaamdım ve yanına gittim.baldız çok tatlısn ve sexisin dedim.bu arada elimi bacaklrının üzerien koydum.dudaklrımda yankalrında hafifi hafifi öpüyordum.oda bana cevap vermeye başaldı.enişte benle seviş amımdan değil ama götümden sikebilrtsin dedi.tamam tatlı ve sexi baldızım dedim.seni sitiyorum seni ilk gördüğüm anda beğenmiştim dedi.ben dudaklrımı dudakklrına götürdüm.emmeye başaldım.bu arada elimlede bacak arasına girip amının dudaklrını okşamaya başlamıştım.amı vıcık vıcıktı.sonra ikimizde soyunduk.onunla 69 olduk.o benimkini bende onun hafifi kıllı amcığını yalıyordum.amcığından akan zevk sualrı göt deliğine doğru yol alıyordu.aprmağımla akan sıvıyı göt deliğine sokuyor orayıda uyarıyordum.iniltiler birbirine karışmıştı.sonra onu koltuğa oturtum.bacaaklrını iki yana iyice ayırdım.dilimi amına gömdüm.harika emiyordum.baldız ise inliyortdu.daha fazla emme lütfen dayanamıcam orayada sokturucam nerdeyse kzılığım bozolmasın diyordu.sonra dudaklrımı amından meme uçalrına götürdüm.çektire çektire emiyordum.meme uçalrı dikleşmişti.çok harikaydı.memeelri limon şeklindeydi.memeelrini emerken bir elimde amında ve okşuyordum.enişte yeter götümden sik diye inliyordu.tamam bebeğim dedim ve ben yan yattım.sağ tarfıma.sonra onuda önüme aldım.oda sağ yanı üzerine yetıyordu.sol bacağını üzeriem aldım ve sikimi yavaş yavaş göt deliğine girmeye başaldım.ahhhhh diye inledi.bebeğimm baldızım ohhhhhhh tıpkı am gibiydi.önce kafasını soktum.biraz bekeldim.sonra yarısında akdar girdim.birazda öyle bekeldim.sonra kendisi bastrdı ve tamamını içine sokmuştum.elelirm memeelrinde ve okşuyor o daracık göt deliğine defalarca girip çıkıyordum.çok tatlıydı.ikiimzdedayanamadık ve sarsıla sarsıla boşaldık.daha sonraki günlerde 15 günde bir sikiştik.ama maından sikemedim.sadece sürtüerek boşaldım.enişte söz dedi evlendikten sonra sana amımımdan da siktirecem dedi.sözünü tuttu ve ordanda defalarca sikiştik o hikayemde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder