src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Kocami Boznuzladim

15 Ekim 2012 Pazartesi

Kocami Boznuzladim

mrb. ben ist buse. 39 yşnda sarışın balık etli 176 bynda bi çocuk annesi bi kadınım. bi oğlum var 18 yşnda adı berk. kocam bnden 4 yş büyük. onunla sevişmek artık sıkıcı geliyordu ve kndimden ufak yştaki erkekleri hayal ediyordum. günler böyle geçerken kocamı aldatmayı kafaya koymuştum. çünki iilişkilerimiz artık eskisi gibi zevk vermiyordu. fırsat kolluyordum ama emin değildim. bi gün kocam ek yatırım amaçlı ortak olduğu transport firmanın sahibini yani yeni ortağını yemeğe çağıracağını söyledi. bende gelsin tamam dedim yarın bişeler hazırlarım. sabah kocam işe giderken karıcım yemek ypma pizza severmiş gelirken alır geliriz dedi. bende tamam cnm hayırlı işler dedim ve o gitti. oğlumda akşam arkadaşta kalıcam deyip çıktı evden. yaz olduğu için bnde hemen kendimi banyoya attım. bi güzel ağda yapıp temizlendim. güzel bi duşun ardından çıkıp kırmızı tanga ve üstüne mini etek giydim. dolgun göğüslerimi zor kapatan bir gömlek giydim. hafif bi makyaj ve ardından salona geçtim. masayı düzenledim zil çaldı. gelen kocamdı. kocam beni görünce şaşırdı baya ve sevişmek istedi. bende geceyi bekle aşkım dedim. kocam içeri girince hani pizza dedim. aa unuttum hemen alıyım geliyim dedi ayıp olmasın. bnde acele et dedim. tm kapıyı açtık aman tanrım sanki tom crouse gelmişti. 184 boyunda hafif kilolu kariması akıllara zaarar bi adam. kocam işte hasan bey dedi bn donmuştum hayran hayran bakıyodum. tanıştık içeri buyur ettim son derece kibar biri. biraz sohbetten sonra kocam pizza için çıktı bizde hasan beyle başbaşa kaldık. ben ona buyrun evi gezelim dediğimde elimden tuttu kaybolmuyum ev çok büyük dedi. muhabbet aarasında bn laf atıyordum karınız çok şanslı kibar karizmatik kadınların istediği özellikleri fazlasıyla taşıyan bi
eşi olduğu için dedim. oda eşim yok bn ylnızım deyince heyecanlandım. en son mutfağa girdik ve kocamla aramın bozuk olduğunu duyunca beni çevirip hızla duvara yasladı ve bnden hoşlandığını söyledi. Bende o anlık şoku üstümden atlattıktan sonra bende senden çok hoşlandım dedim ve dudaklarımız birleşti. ben zevkin doruklarındayken kocam zile bastı. öpüşmeyi bıraktık ama ben kızarmıştım. o içeri geçti bnse kapıyı açtım. kocam nedeen kızardığımı sorunca bnde ymk bkliyo adam mahçubiyetten dedim. kocamla içeri geçtik. bu arada hasanın yanağındaki ruj izini görünce hasan bey ben size buyrun lavaboyu gösteriyim elinizi yıkayın dedim ve alttan da işaret ettim çaktırmadan gel diye. banyo üst kattaydı o banyoya girdi bnde kocamı kontrol edip gittim yanına. neden apartopar beni banyoya getirdin dediğinde bebeğim rujum yanağına çıkmış dedim ve gülüştük. sonra yemeğe indik. pizzanın yanında ardı ardına kocamın içtiği kolaya ilaç atmak istedim ama ilaç yoktu evde. yemek boyunca alttan ayaklarıyla beni okşadı durdu. yemekten sonra sofrayı toparlarken ısrarla yardım etmek istedi. kocamada ortak kesene bereket sen otur bn yardım etmek istiyorum dedi oda meyvede hazırla diye dalga geçti. sofrayı toparladık meyve hazırlarken bn meyve soyuyodum oda bni okşuyodu. elimi aletine attım neyse içeri döndük ama ben dayanamıyodum. epey bi muhabbetten sonra hasan dediki bana bi kahve geldi mütiş bişe sizede tattırmak istiyorum bana gidelimmi dedi. olur olmaz gittik. kahveler geldi bildiğin 3ü 1 arada. kocam değişik bi tad deyince ne koydun içine dedim uyku ilacı dedi ve gülüştük. yarım saat geçmden kocam uyuklayınca yatak açtık. ve kocamla bn izin isteyip uykuya çekildik. kocam ölü gibi uyuya kalınca direk hasana kostum. beni görünce gülümsedi sarılıp delice öpüşmeye başladık. hasan ellerini çok iyi kullanıyodu. onunla öpüşmek ayrı bi zevkti. hemen gömleğini çıkardım ve oda bnm gömleğimi çıkardı. bn hemen diz çöktüm o bnm göğüslerimi okşarken bnde hasancığı çıkardım elime aldım. kalındı baya bşladım yalamaya. 5 dk saksodan sonra 25 cm demir gibi oldu. bn gözlerime inanamazken o benim göğüslerime saldırdı.beni çılgına çevirip bacaklarıma indi. ordan da şeftalimi okşayıp yalamaya başladı. şeftalim vıcık vıcıktı. zevkle yalıyodu sanki yıllardır kocamdı. bn zevkle çığlık çığlıa başını şeftalime bastırıyordum oda zevkle yalıyordu. 10 dk falan sonra bacaklarımı omzuna alıp şeftalime sürtünmeye başladı.ben gir artık gir dedim oda aniden kökleyince bn bastım çığlığı. hasan hızla bni çığlık çığlığa sikmeye başladı. o an içimdeki 25 cm aletin içime her yararak açtığında iniltilerim zevkle odada yankılandı.çok hızlıydı ve aynı zamanda göğüslerimi sıkıyordu. 15 dk sonra patlayacağını söyleyince bende içime patla kocacım dedim. dahada hızlanıp aniden içime fışkırtmaya başladı her fışkırtışında deli gibi ohhhhhhhhhhhhh çektim. boşaldıktan sonra devam etti sikmeye bn bitmiştim ama doymamıştım. ikinciyi boşaldı üstüme yığıldı.... gecenin devamı sonra yazıcam ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder