src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Yengemle Sinirsiz sex

3 Ekim 2012 Çarşamba

Yengemle Sinirsiz sex

benim hikayem bundan 2 ay önce idi.bir akşam amcam gili ziyarete gitmiştim.amcam işe yeni gitmiş ertesi gün öglen dönecekti.kuzenler ise köydelerdi.nurcan yengem ise evde tek başınaydı.nurcan yengem zayıf esmer güzeli gögüsleri ve kalçalrı büyük süper bir kadındır.onu hep arzuluyordum ve 31 çekerdim.neyse beni eve buyur ett. ve çay içtik.sonra ben yenge yannız kalmak zor degilmi dedim oda evet ama benim genede bir hayat arkadaşım var ancak senin oda yok asıl sen zor anlar yaşıyorsun dedi.bende aaah yenge aah heemde nasıl dedim.senin gibi güzel bir esmer güzeli svgilim bile yok.anlıyorum seni dedi.ben güzelmiyim dedi bende bir içim susun diye agzımdan kaçtı.oda seni hınzır seni anladım seni sen bayagı bir azmışsın dedi ben utandım.bana utanma bizde senin gibi iken bekarken çok arzumuz oluyordu dedi.konu açılmıştı artık bende daldım hemen evet nurcan yenge yaa bir ilşkim olsada rahatlasam benim fazla sabrım kalmadı dedim.bak canım senden
korkmaya başladım dedi.bende yenge ne olur birkerecik versen ne çıkar dedim olmaz diye karşılık verdi.sonra ben yanına gelerek elini tuttum dudaklara yapıştım kendisi öce istemedi ama sonra ikna oldu ve çok süper sevişti sonra beni yitekleyerek yeter artık birazda mastırbasyon çek sana fotografımı veriyim git banyoya dedi bende nurcan aşkım yengem neden böyle yapıyon artık birbirimiziz dedim seksimi başladı ha fografını verdi ha canlı canlı seks farketmez en iyisi etimin etine dürtmesi gerekir artık sevişme ile başladık dedim oda fakat amcanı aldatmış olurum dedi.boşver amcamı yenge her zaman kedi pilav yemez sende bir degişik yarak dedim oda aslında haklısın zaten amcandanda baktım onun yarragı küçük beni doyuramıyor.görülüşe göre pantolununa bakıyom seninki bayagı büyük ve dimdik olmaz gelen misafiri tabiki sadece seni içeri almak lazım dedi.bende hemen üzerine atladım önce deli gibi seviştik hemen o beni bende onu soydum amının suları akmiş kilotu sırıl sıklamdı gördün sana aktı bu sular dedi bende hemen yarragımı amına sokup ileri geri yaparak boşalmaya geldim içime boşal dedi hemen içine patladım sonra onu ters çevirip göt deligine zorla sokmaya çalıştım büyük bir çıglık attı sanki benim yarrakta kırılacak gibiydi hemen vazelini getirdim sürdüm zorla soktum o bu arada beni amcan bile götümdedn sikmedi ona vermedim ama sana veriyorum dedi bir tarafdan ooohhh çeken nurcan yengem bir tarafdanda daha acıt diye hem zevkten hemde acıdan yarragıma esir olmuş kalçalarından bagırıyordu taki bende zekten dört köşe olmuş ooohhh ohh diye inliyordum.bu arada kalçalarından hafif sızan kan yarragımı kaplamış ve halıyıda damla damla akmiştı.sonra 2.postamıda kalçasına boşaldım tam içine.daha sonra daha bitmedi uzun seviştik benim yarragı agzına alarak ben böyle yarrak görmedin bitirdin beni diye saksafon çekti 3.postamıda yüzüne gözüne dudaklarına o esmer güzelligine boşaldım ve sende beni bitirdin nurcan yengge sen ateşliymisin böyle dedimn oda ilk ddefa sende böyle oldum dedi.böyle muhteşem geçen gecenin ardında vakit buldukça bizim evde onların evinde otelde o günler hep tekrar yaşadık.şimdi benden hamile bir kızımız olacak.amcam ise kenden zannediyor.fakat bilmiyor karısını yigeni mehmet sikip sonra hamileliginde dna testi yaptırık yigeninden yani çocugun benden olacagını bilmiyor salak.yengemde bu konuda sende 4.cü çocuguda yapmak istiyorum dedi bana oohh ne güzel duygu ya bu şu hale bak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder