src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: birebir azdiran hikaye

9 Ekim 2012 Salı

birebir azdiran hikaye

slm arkadaşlar ben daha yeni üye oldum üye olmamın sebebi dayımın karısıyla aramızda geçen bi olay fazla uzatmadan konuya gireyem dayımın karısı adı elif 28 yaşlarında vede 55 kilo oldukça dolgun kalçalı ve süper göğüsleri vardır birgün yengem 2 aylık olan çocuğunu hastane ye götürmek istedi bende isterse beraber gidelim yenge sana belki yardımım olur dedim oda tmm dedi hastaneden geldik ama ben çok yorulmuştum ve terliydim
yengeme ben bi duş alsam ayıp olurmu diye sordum o da ol sorun değil dedi bende ok dedim duş alıp çıktım yengem bana atlt felan getirmiş giydim sadece boxerla duruyodum içerde yengem sen çocuğa bak ben hemen geliyom diye yatak odasına gitti bende arkasından yengem soyunmaya bşladı ben kapının arkasında azıyorum o nu öle gördükçe aniden beni fark etti ne yapacağımı şaşırdım ve aniden odasına daldım çıkmamı söyledi dinleyen kim üstüne atladım zorda olsa kendini serbest bıraktı resmen yengeme tecavuz ediyordum ama o da istekliydi hiç
yalamadan direk amına girdim çok güsel amı vardı o da zevk almaya başladı 2 posta amına kaydım be götten sikmak istedim bişey demedi götünü birgüzel yaladım vede 17 santim oln siimi yalattım yalamak istemedi ama sonradan yaladı götüne çok zor girdim ağlamaya başladı dakkalar geçtikce ağlamasının yerine inleme sesleri geldi biraz git gelden sonra içine boşaldım ve yatağa uzundım onu öpmeye başladım beraber duşa girdik ordada sikmek istedim ama izin vermedi başka zaman dedi içeri geçtik çocuk uyumuş ve giyindik 1 saaat sonra dayım geldi yemek felan yedik ben yarın akşam yola gidiyom dedi sen yengenle burda kalırsın dedi bende tabi dayı dedim sen nasıl istersen onuda başka zaman tyazıcam herkese iyi günler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder