src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Erkek Arkasimin Evinde Seks izle

1 Ekim 2012 Pazartesi

Erkek Arkasimin Evinde Seks izle

slmss millet ben 21 yaşında esmer çekici fiziği oldukça güzel bi kızım. Erkek arkadaş edinmek istemiyorum hiçde olmamıştıı asiydim ama seksiydimde:) herneyse 20 yaşındayken bi sewgilim oldu nasıl sewgili olunur tek bi bilgim bile yoktuu daha ilk günden elimi tututtu tuhaftı ikinci buluşmamızda onun ewine gittik kış aylarındaydık cafelerde sürünmek istemiyorduk ama içimde cinselliğe dair hiçbişi bile yoktu mastürbasyon bile yapmamıştım hayatımda. Yanyana onun yatğında oturuyoduk bana sarılıyodu sonra uzandık konuşmuyorduk benim sırtım ona dönüktüü aklımdan hiçbişi geçmiyodukii erkek arkadaşım titremeye başladı üşüyomusun dedim hayır peki nen var dedim bilem sen daha ii bilirsin dedi ben hemşirelik okuyorum bu arada ben neyse bende üstelemedim ama belimi iice kavradıı kendini kasıyordu sonra ben ne oldunu anlamadan üzerime yöneldi dudaklarıma yumuldu ama ben öpüşmeyi bilmiyordum şaşırmıştım tepki vermedim buynumu öpmeye başladı erkeklini tam kızlığımın üzerine denk getirerek sürtmeye başladı güzzel bi duyguydu ama ben korkuyordum tepkisizdim neden karşılık vermiyosun istemiyomusun dedi lütfen bırak dedim neden diyo ama bırakmıyordu sonra yetmedimi dedim kalktı bende hemen ewe geldim hoşuma gitmişti ama çok acyip hisediyodum. Başka bi gün tekrar buluştuk beni kızdırcak bişi
yapmıştıı anımsamıyorum neyse ewe girmeden onu paylamaya başladım ewe girdik konuşmuyodum sinirliydim yanıma geldi yüzüme baktı oturuyodum oda önümdeydi dudaklarıma yanaştı tepki vermedim yine öpüşemedim ama o bi kez öptü ben sonra ısrar etmedi boynumu emmeye başladıı çok etkilniyordum beni yatırdı eli kalçalarımdaydı çok güzel bi duyguyduu ıslanmıştım ilk kez yaşıyordum bunları kış olsa bile (kazak giyemyorum ben) badimi yukarı doğru sıyırdı çıkarmaya bile dayanamadı sütyenimide sıyırdı ve memelerimi yalamaya başladı çok azmıştııikisinide boş bırakmıyordu dbirinden diğerine geçiyordu sonra öperek göbeğimden aşağı doğru kaydıı kotumun düğmelerini açtıı iç açamşırımı indiricektiki ismini sayıkladım o da anladı tekrar yukarı çıktıı bacaklarımı açtıı erkeliğini tam kızlığımın üzerine getirerek sürtüyordu bi yandanda elini iç çamaşırımın içinden geçirmişti kalçalarımı sıkıyordu bi rar baya azdııı ve sürtmek yerine vurmaya başladı erkekliğini ben kendimden geçmiştim bi elim onun belindeydii kazağının altından çıplak beline tırnaklarımı bastırıyordum boynumda derin nefes alıyorduu çok ser vurmaya başladı canım acıyordu çünkü kotunun düğmeleri canımı acıtıyoduu sonra sakinleşti boşalmış olsa gerekki yanıma yığıldı memelerimi emmeye dewam etti sonra toparlanmadan bana sarıldı bi süre ölece dinlendik bana iimisin diye sordu yanıtlamadım hiç ileri gitmedik zaten bi dahada sewişmedik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder