src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Teyzemin kizi ensest hikaye

25 Ekim 2012 Perşembe

Teyzemin kizi ensest hikaye

mrb arkdaşalar ben oktay antalyada oturuyorum başımdan geçen gerçek bir olayı size anlatmak istiyorum kurban bayramında denizliye gidememiştim teyzemgile eniştem yoktu zaten teyzemin kocası öleli 4 sene olmuştu ama eniştem yaşlıydı teyzem ise daha gençti zorla kaçırmış zamanında her ne ise denizliye gidememiştim aradan 1 ay geçti kurban bayramında gidemediğim için kurbandan sonra gitmeye karar verdim ve teyzem anneme telefon çekmişti annem büyüktü teyzemden neden gelmediniz abla diye işlerimiz vardı demişti annemde habusa teyzemgilin bize gelmesi gerekirdi annemde dedi siz nedne gelmediniz demişti işte çıkamadık filan ne ise ben im gelmemi istedi teyzem zaten bende gidecektim ama aklımda hiç öle kötü bir fikir yoktu bindim otobüse ve denizliye gittim teyzemgilin evi unutmuşum ve teyzemin kızı gelecekti daha 17 yaşındaydı bende 19 telefon çektim geldi garaja yakınmış zaten evde vardığımda teyzem beni hoş karşıladı işte o akşam 1 e kadar konuştuk zaten 9 da inmiştim denizliye sonra yattık odamı gösterdiler yatmadan önce teyzemin kızı gamze ilgimi çekti bana dik dik bakıyordu bende abisisiyim belki özlemiştir diye geçiriyordum içimden o akşam yattık ertesi günü olmuştu teyzem oktay cnm ben alışveriş merkezine gideyim bişiler alıp geleyim demişti teyze bende geleyim istersen yardımcın olurum demiştim kabul etmedi yol yorgunussundur dedi bugün ıstırat et yarın sen ben gamze mangal yakmaya gideriz dedi tmm teyze dedim ve odama geçtim gamzede lise 3 e gidiyormuş teyzemde öğleye yakın gitti zaten yani
dorusunu isterseniz benim teyzemin kızı gamzede çok güzel ne ise saat 11.30 gibi ydi kapıdan çıkır çıkır sesler geldi bende teyzem geri geldi sandım bir baktım gamze öğle paydosuna gelmiş napıyon dedi bana bende ıstırat edişyorum işte dedim bilgisayar var gir dedi veya televizyon filan açsaydın senin tgek başına canın sıkılır dedi bende tmm televizyona bakarım dedim mutfağa gitmişti yemek yemeye sonra geri geldi annem nerde dedi bende karşılaşmadınızmı dedim hayır demişti bende dedim alışverişe gitti dedim hımm dedim ve ben televizyona bakmaya devam ediyordum aklımdan hala kötü bişi geçmiyordu beyaz kilotlu çorabı birde kısa etek ve beyaz gömleği vardı okul kıyafetinde ağır ağır eline yicek bişiler almış geldi karşıma oturdu koltuğa beni etkilemek işçin elinden geleni yapıyordu bende aşortman lar vardı oktay dedi bana abi dişyen eskiden oktay diyordu efendim dedim dans yapmasını biliyormusun dedi evet eh işte dedim beni kırmacını biliyorum senle dans etmek istiyorum dedi ya bende nediyeyim tmm peki dedim peki müzik ne olacak dedim gitti dvd ye koydu cd yi elimden tuttu göğüsleri taş gibiydi göğüslerime deyiyordu bana bişişler olmaya zaten başlamıştı sikim taş gibi olmuştu hissediyordu zaten bunu oda istiyormuş ve dans yaparken bana açılmaya başlamıştı işte sex yapıyormusun veya yaptınmı hiçö diye bende hayır hiç yapmadım dedim yapmak istermisin dedi bende bilmem dedim hadi hadi sende istiyorsun dedi tmm dedim ben sonra sordum ya teytzem gelirsen ne olacak dedim ooo o gelene kadar dedi ve beni odasına kuydu dudaklarımdan yapıştı iyice bayabi öpüştük sonra soyunmamı istedi soyundum oda soyundu sadece kilotlu çorabı var ama arasından amı belli oluyordu siyah kılları filan benim kilotumu indirdi ve kocaman gördü bu ne vay be dedi teze olu sen nerde büyüüttün bunu filan dedi azına alsana dedim hayır olmaz dedi öle şey yapamam ama sevişicez sadece dedi ya ölemi dedim evet dedi bende dedim vazgeçtim sevişmicezde dedim ya tm tmm dedi ne istiyorsun dedi senle sex dedim hayır dedi giyinirken vazgeçti sonra spoyundu tm dedi arkamdan ama köklemek yok dedi tmm dedim ama aklım öndeydi benim hiç tatmadım soyundu ikimizde anadan doyma çıplaktık göğüslerine sarıldım ya ne idi o ben biranda boşaldım ama farkettirmedim bida kaldırmaya çalışıyordum azına al diyordum onu yapamam diyordu peki diyordum bende sonra arkasını dönmesini istedim ve döndü inanamıyordum benim kocaman sikim giriyordu meğersem arkadan vermiş bakire oldunada inanmaya başlamıştım artık ağır ağır kuydum yarısını ve ohlamaya başladı gel git yapıyordum önünü dönermisin dedim hayır olmaz dedi sadece yalamk istiyorum dedim döndü yanaklarını ayırdım diliyle beraber amının pembeliği çıkmıştı ve yalamaya başladım eliyle kafamı tutuyor hadi tmm oramıda yap hadi cnm diye mırıldanıyordu bir anda üzerine çııkıp sikimi darıcıcı amına kuydum ve kökledim oktayyyy diye bağırıyordfu ve bakireymiş kanlar gelmeye başladı yeter dedi bağırdı bende boşlamak üzereydim yatağın üzerine boşaldım ve ağlamaya başladı artık ben bittim ya ne bu anlamıyorum nasıl bir zevk diye yani pişmanlını anlatmaya çalışıyordu neden neden diye ağlıyordu bende tmm ye diye sölüyordum oldu birkere ya ni anlattına göre ara sıra böle oluyormuş azıyormuş bende ergnlik çağı olur böle şeyler dedim masmavi gözleri bir anda kızarmıştı mağlıyordu ne yapacım oktay diye söylüyordu bir anda bende tmm evleniriz dedim ciddimisin dedi tmm deidm sonra ne diyorum ya ben diye içimde n sesleniyordum ama ne ise bunu bilerek yaşasın istedim ve okula gitmedi teyzem ikindi ezanı okunurken geldi biz banyomuzuda yaptık ve gece olmuştu ben yattım ertesi gümnü gitmeyi düşünmüyordum bir anda kapı açıldı bir baktımk gamze ne oldu gamze dedim bugün yaptığımdan dolayı özür dilerim dedi bende dedim hata birazda bendeydi dedi nasıl olsa evlencez bugün sen ile yatmak istiyorum dedim bende teyzem gelir görürü filan sonra yok görmez dedi kalktı kapıyı gitledi ve sadece gecelik varmış elimi bir anda amına götürdüm istiyormu hala canın dedi bende evet dedim tmm sabaha kadar içinden hiç çıkarma dedi bende çoçumuz filan olur dedim kolayı var onun dedi bende tmm dedim azına alırmısın dedim ya hayır salakmıssın oktay dedi tmm ttm alma dedim bir türlü aldıramadım yattık üzerimize bişi örtmedik ve amına kuydum yavaş yavaş oda iki eliye ayırıyordu amını sonra üzerine kapana bildiğim kadar kapandım çıt yoktu ne ah demek ne oh demek sadece gözlerimin içine bakıyorddu ee anlatsana artık dedi konuşamıyoruz diyordu amında kocaman sikim ama o amının içindekine aldırmadan sohbet etmek istiyordu öleydi bmöleydi konuşurken bir anda boşaldım amının içişne ve o bayabi ıslanmış artık yeter dedim ne oldu bıktınmı dedi hayır cnm dedim kollarıma aldım ve uıyumaya başladı saba ha doru uyandım arkası dönüktü sağ bacanı kaldırdım bida kuydum ve ölece kaldı içinde sabah saat 7 de saatin zili çaldı baktım çoktan yanımda n kalkmış gamze hiç bişi olmamış gibi devam etik o okula gitti teyzemin gönlünü aldıum ve hemen antal ya yolunu ttuuutumm şu an kafayı yicem avaba çoçumuz olurmu diye o zaman hapı yutarım ne ise herk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder