src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: 69 Pozisyonunda

20 Kasım 2012 Salı

69 Pozisyonunda

ben adım emre 1.75 boylarındayım ve 18 yaşındayım anlatacağım hikaye gerçektir benim çıktığm kız arkdaşımın adı sevilay siyh saçlı mavi gözleri vardır güzel kızdır kendisi ve onla lise sona giderdik kız kardeşi orta sona gidiodu oda ablasına çekmiş olmalı nese ilişkimiz 4 yıl devam ettiği için çok rahattık birbirimize karşı sene sonu geldi evinde onalrda kalmamı söledi dedim hayır sonra ewet dedim babası gil çifliğe gitti eve gittiğimizde evde akşm 6 gibi olmuştu kardeşi dershane gidiodu nese kzı arkdaşım çay yapaya gtii dedi yardım edeyim dedim ve bizim ikmizn üstünde bana kendi picamasını verdi kendiside kardeşinin picamsını ve üstüne sadece short giymiş birden südyen giyeiş görüncebaktım götü götü memelrini uçlarını gördüm azdım arkasına geçip sikimi sürttüm kızlığına kdar girdi ve hiç tepki vermedi sadece güldü arkasını bana döndü öpüşmeye başladık yatak odasına geçip oda öpüşmeye başaldık birimizin üstlerini çıkarmaya başladık ve amını yalmaya ve güzel memelerini yalmaya başladım amını yalarken suyu aktı baktım arkamızdan aayyy siz ne yapodunuz böle ikimizde utandık ve sikimi görünce şok oldu kardeşide soyunup bize katıldı hemen öpüşmye başladık ablasıda aletimi elliodu dedim kardeşine dedim yan yat dedim hemen yattı oo güzel götüne geçip amına sokerken dedi ama ben bakireyim dedi ben duymazlık geldim ve birden soktum ayyy uuuh ahhhhh sesleri gelmeye hızlan maya başladım hem amını sikiordum binyandan karıştırıyodum dedi kocaım sok bayılt beni dedi beni tahrik etti baktı kanlar geldi suyula geldi dedim geliorum demeden baktı hmen ağzını açtı bütün menilerii yuttu ve benimki masturmasyon yapıodu kardeşini patlattım ve kanları hala geliodu benimkini aldım altıma amına yavaş kaydım hadi kocacım aşkım hızlan bitanem diodu beni tahrik etti o sıcacık mis kokan fırın gibi amına girdi gitgel yapmaya başladım ve onu patlattım ve geliorum dedim bizikini karnına boşaldım ve biraz dinlendik ve birimizi yalıoduk adeta atıa aldı baktım benimki doymamış 31 çekti ogüzel bebeyaz ellerie boşladım ve mavi gözlerine bakasıyla beni tahrik ettmişti dedim sizi götten sikmek istiyorum krem sürtüm ve kafa girdi birden yüklendi kardeşi aaaaaahhh bi ses çıktı ve biryandan amını parmklıodum ve götünü gitgel hızladır biraz yani vitesi 6 ya taktım :D boşaldım götün deliğine kadar boşaldım nese ablsınıyla öpüştük ve memelrini elodum ve mis gibi aıı elliyodum 69 poziyona geçirdi bunu buna soktum ve baktı bayılmıştı götüne ve boşaldım birazına oo mis amının üstüne boşaldım aıyldı biraz banyoda yaptık herkese iyi sexler sexler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder