src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Sekreter ile götten

20 Kasım 2012 Salı

Sekreter ile götten

size anlatacağm olay gerçektir nezamandır bu siteyi takip ediom nese ben 1.80 boyların da yakışılı erkeğim komşmuz deli biraz adı nuran 30 35 yaşlarında var.kocası var 45 50 arası yaşlarında var ve onun göütünü ve memelerinni arzuluyordu onu düşünerek hep 31 çekerdim deli ama çok güzel kadın evde ogün boştu zaten baktım kapı çaldı çocuğu gelip benden bişey istedi benim aklıdan şeytanlık geçti dedim anneni çağır onunla işim var dedim kapı çaldı dedim gel içeriye hemen bunu soydum vebende soydum dedim al yala dedim saf dondura gibi yalıo ve ağzına boşaldı hepsini yuttu dedim böle yat dedim hmen yattı yalamay başladım memelerini yalamaya başladım ve baktım amı işaret parmağım kadar uzanmış deli olduğun hiç kesmemiş hmen bunu banyoya götürüp gıllarını kestirdim beni ufaklık küçülmüştü dedim al yala ve yaladı hemen 69 pozisyona geçirdim ve amına geçirdim bunun baktım altım kıvarnıo zaten dardı amı 20cm lik altında ve içne tam 3kez boşaldım gitti içreden kremi getirim ve götüne sürttüm kocası hiç götten
vermemiş ve göütüne kremi sürdüm biraz ovalıktan sonra 3 parmağım birden giriove götüne geçtü git gel yapmaya başladı bi soktum bşalgıçta uhhh ahhh ayy dieye inlio dedim inlme lan dedim tokat attım götünü yırttım ve boşlacağım zaman amına geçtim zaten bende haile kalmıştı oysa kocasıyla oo akşam yine sikişmiş dedi sakın kimseye söleme öldürüm seni dedi bii tokat attım bide paa verdim ogün hepsiktim zaten istediği zaman hep sikioyorum onu....................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder