src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Alışveriş merkezinde

23 Kasım 2012 Cuma

Alışveriş merkezinde

merhabalar daha önce size karımın başından geçenleri yazdım şimdide haftasonu onun ile alışverişe çıktık çarşıya evden çıkarken karım gene çok sexi giyinmişti karım altında pembe tangası ve südyeni vardı üzerinde siyah parlak gömleği altında gri dizine kadar gelen dar poposunu gösteren eteği ayağında yüksek topuklu çizmeleri başında ise gri eşarbı vardı bu şekilde çıktık karımla mağazaları geziyorduk bir mağazanın önünde durduk karım çizme bakıyordu vitrinden içeri girdik içerde 30 yaşlarında bir adam vardı birde çırak vardı karım çizme bakmak istediğini söyledi adam karımı görünce bi anda gözleri açıldı karım bi çizme beyendi giymek istediğini söyledi adam karıma şöyle oturun dedi ben bi an karımın hoşuna gittiğini anladım adam karıma çizmeyi giydiriyordu karım kısa olan eteğinden adam karımın iç çamaşırını kesin görüyordu kaçamak bakışlar atıyordu karım çizmeyi giydikten sonra ayağını sıktığını söyledi başka model olup olmadığı adam yukarıda depoda olduğunu söyledi karım görmek istediğini söyledi adam buyrun o zaman dedi karım önden çıkarken bi anda bana dönüp sen gelmiyomusun dedi ben sen bak karıcım keyyfine ben beklerim dedim adam yüzü gülmüştü karımla adm yukarı çıkmışlardı aradan 10 dakika geçmişti ben karımın kesin bu adama kendini siktireceğini anladım ve depoya çıktım yavaş yavaş bunları izlemeye başladım adam karıma çok çeşit ayakkabılar giydiriyordu bi ara admın sikinin irileştiğini fark ettim karım raflardan bir model bakıyordu fakat boyu yetmediği için alamıyordu o esnada adm hemen karımın arkasına geçip kalın sikini poposuna bastırarak hissettirdi bu şekilde beklediler adam karıma bastırdıkça bastırıyordu karım yüzünü dönüp seninki niye böyle uyanık adam sen uyandırdın diyerek karımın dudaklarına yapıştı hiç abartısız 2 dakika karımı dudaktan öptü daha sonra karımın gömleğinin düğmelerini açıp göğüslerini emmeye ısırmaya başladı karım deliler gibi inliyordu sik beni kocacım benim sikimde kazık gibi olmuştu bende 31 çekmeye başladım adam karımı raflara domaltıp eteğini yyukarıya kaldırdı daha sonra karımın pembe tangasını kenara çekip amını yalıyordu adam tam bir azgın çıktı hemde iri yapılıydı adam karımın amını somuruyordu adeta karım ayyyy offfffff hadi erkeğim seninim sik beni kocacım diyordu adm daha sonra karıma sikini çıkarmasını söyledi karım adamın sikini görünce çok şaşırdı çünkü adamın siki rahat 25 cm vardı karım adamın sikini emmeye çalışıyordu adam karımın eşarplı başından tutarak resmen ağzından sikiyordu adm karım raflara domaltarak sikini karımın amına geçirdi ve karım büyük bir çığlık attı adam karıma girmesiyle karımın amından zevk suları akmaya başladı karım inliyordu adam geçirdikçe ahhhhhhhh ayyyyyyyyy ohhhhhhhh evet ohhhhhh hadi erkeğim hadi sevgilim sok amıma dağıt beni adam karımı 10 dakika siktikten sonra boşalacağını söyledi karım sik beni akıt döllerini karım adama südyenini verip ona boşalmasını söyledi ve karım toparlandı iki model çizme aldı ben hemen aşağıya inip bişey olmamış gibi davranıyordum adma borcumuz ne kadar diye sordum karım ben verdim dedi ve oradan ayrıldık karım bana ne olduğunu sormayacakmısın dedi hayır çünkü sizi izle3dim dedim sonra eve gidip bende karıma kaydım türbanlı karım özgül seni çok seviyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder