src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Harika Çıtır Komşumla

18 Kasım 2012 Pazar

Harika Çıtır Komşumla

Merhaba ben İlker.. başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum.
Ben 24 yaşında üniversite mezunu Bursa?da bir şirkette çalışan bir erkeğim. Bursa?da tek başıma oturuyorum. Oldum olası olgun bayanlara aşırı derecede bir ilgim vardır. İlk ilişkim olgun bir bayanla olmuştu. daha sonra ilişkilerim oldu ama olgun bayanlar birlikte olurken aldığım zevki bana hiçbir şey vermiyor.
Neyse fazla lafı uzatmayayım. oturduğum apartmanda 37-38 yaşlarında arzu diye minyon tipli çok alımlı güzel sexsi bir bayan vardı. Uzun süredir hep onu hayal ediyor olmuşttum. onu hayal ederek masturbasyon yapıyordum. Bazen apartmanda denk geliyor selamlaşıyorduk. Eşi vardiyalı çalışan birisiydi bazı akşamlar onu işe giderken görüyordum. Kafaya koymuştum arzuyu ne yapıp edip sikecektim.
İzinli bir günümde akşama doğru evde otururken kapım çaldı. kapıyı açtığımda arzunun kocası kapıdaydı. Benden bilgisayarlarında bir problem olduğunu anlayıp anlamadığımı sordu. Bende bilgiayarlarla içli dışlı birisiyimdir. Bakarız dedim ve üst kattaki dairelerine çıktık. 13 yaşlarında bir kız çocukları da vardı. Bilgisayarında basit bir sorun vardı neyse onu hallettim. Biraz muhabbet ettik çay kahve falan 1-2 saat geçmişti. Karısı evin içinde altında bir tayt üstünde bir tişört gayet sexsi bir şekilde ortalıkta dolanıyordu. Akşam olunca eşi yine işe gideceğini söyledi. Bende kalktım eve gittim. Evde planlar yapmaya başlamıştım nasıl becerecektim arzuyu.

Aradan 3-4 saat geçmişti ki kapım tekrar çaldı. Açtığımda karşımda arzu duruyordu. Benden bilgisayarlarının yine sorun çıkardığını ve bakıp bakamayacağımı sordu. Bende fırsat bu fırsat diyerek tabiî ki dedim. Arzu dönüp evine giderken gözlerimi kalçalarından alamamıştım çıldırtıyordu beni. kendisinden beş dk sonra dairesine çıktım. Yine aynı hatayı vermişti bilgisayar. Kısa sürede düzelttim yine. Bu arada muhabbet ediyorduk memlketimden havadan sudan falan. Bana meyve suyu ve yaptığı pasta böreklerden getiriyordu. Ama ben çıldıracaktım okadar sexsi birisi ki nasıl çatır çatır sikilir diye düşünüyordum sürekli. Bir şekilde yapmam lazımdı bunu. Kızıda uyumuştu. Benim sürekli aklım başka yerlerde olduğu için. Benim ki baya bir sertleşmişti. Üzerimde eşofman olduğu içinde saklayamıyordum. Onunda gözü bazen kayıyordu şeyime bakıyordu çaktırmadan.
Konuşurken laf kadın erkek ilişkilerine falan geldi. Bu arada sevgilim olup olmadığını sordu. Bekarlığın zor olduğunu falan konuşmaya başladı. Anlamıştım artık lafı cinselliğe getirmeye çalışıyordu. Başına geleceği biliyor ve belli ki oda istiyordu ve bana yeşil ışık yakıyordu sözleriyle. Ben ona dedim ki gelin size göstereyim dedim bilgisayar aynı hatayı yaparsa şöyle yapacaksınız diye. Maksat ona daha yakın olabilmekti. Geldi sandalyeye oturdu bende yanına eğildim bir elimi omzuna attım diğer elimlede fareyi tutan elini tuttum. Ve tek tek göstermeye çalışıyordum. Tabi o bişe anlamıyordu bende ne anlattığımı unuttum heyecandan. Teni çok güzel kokuyordu ve dudaklarıyla dudaklarım arasında sadece bir karış vardı. Nefes alışlarımız hızlanmıştı bir ara göz göze geldik ve ne olduysa bir anda oldu dudaklarımız birbirine yapıştı. Deli gibi öpüşüyorduk dudaklarını emiyordum ısrıyordum. Ayağa kalktı ve belime sarıldı dakikalarca birbirimizi sadece öptük. Çok yakışıklısın çok çekicisin diyordu bana sürekli. Bende onu uzun zamandır nekadar arzuladığımı söyledim. Tamam dedi bana sabaha kadar istediğini yap sabaha kadar seninim dedi.
Gitti çocuk odasının kapısını kilitledi ve geldi. Tekrar sevişmeye başladık bu arada bir birimizi soyuyorduk. Bir süre sonra çırıl çıplak kaldık odanın ortasında süt gibi vücudu vardı kalçalar göğüsler falan mankenlere taş çıkarırdı. Direk önüme eğildi ve kazık gibi olan sikimi yalamaya başladı. İşini çok iyi biliyordu. Zaten bu sebeple hep olgunlarla birlikte olmak istiyorum. her şeyi profesyonelce yapıyordu. Kocaman yarağımı yalayıp yutuyordu taşaklarıma kadar. Böyle bir zevk olamaz ya süperdi hayalimdeki kadın önüme eğilmiş sakso çekiyordu. Daha fazla dayanamayıp ağzına patlayı verdim bütün spermlerimi yalayıp yuttu. Gençlerin spermlerinin tadı daha bir harika oluyor dedi.
Sonra ben onu çekyata uzattım sıra bendeydi . ve dudaklarından başlayarak koltuk atları göğüsleri yalamadık bir yerini bırakmadım. Ve sonunda göbeğinden aşağı kasıklarını ve ammını yalamaya başladım nasılda sulanmış vıcık vıcık olmuştu amcığı dilimle sikmiştim resmen arzuyu. Ben onu yalarken oda eşiyle olan ilişkisinde mutsuz olduğunu eşinin onu tatmin edemediğini anlatıyordu. Anlattığına göre evlenmeden önce az yarrrak yememiş. Artık arzu inliyordu lütfen sok hadi sik beni aşkım parçala beni diye yalvarıyordu. Bende bekle sabaha kadar benimsin seni çatır çatır sikecem evire çevire dedim bunları duydukça dahada tahrik oluyordu iniltileri bağırtıya dönüşecekti nerdeyse.
Ve güzelim ammına bir güzel girdim ıçi sıcacıktı cayır cayır yanıyordu. Hem giriyor hem yalıyordum onu. 8-10 dk sonra içine boşaldım. Hadi yatak odasına geçelim dedi. Onu kucağıma aldım öyle götürdüm. Demiştim ya minyon tipli pek zorlanmadım kucaklarken. Tam çatır çatır sikmelik. benim yarağı bir güzel yalayarak kaldırdı ve yine sikmek için hazır kıvama getirdi. Beni bu defa arkamdan sikmeni istiyorum dedi. Kocam beni hiç arkamdan yapmadı. Arkadan yarak yemiyeli yıllar oldu çok özledim dedi. Arzuyu yatağa yüz üstü yatırdım ve karnına bir yastık koyduktan sonra hertarafını yaladım ve daha sonra arkasına ve benimkine krem sürdükten sonra arzunun arkasında yerimi aldım ve yüklenmeye başladım. Uzun süredir almadığı için arkadan baya bir zorlanıyordum. Hadi sok diye kıvranıyordu ağrıyordu benim ki. Biraz uğraştıktan sonra deliği biraz gevşedi ve birden lop diye benimki köküne kadar girdi arzuya.bir bağırdı ki ağzını zorla kapadım. Biraz bekledikten sonra gelgite başladım evet aşkım diye inliyordu altımda. yıllardır bunu nekadar özlediğimi bir bilsen diyordu. Zevkten ağlayacaktı neredeyse. Bir süre sonra boşalacak oldum ağzına boşalabilirmiyim dedim. Hayır dedi ağzıma sabaha kadar defalarca boşalırsın dedi. Ama şimdi spermlerinin sıcak sıcak arka deliğime akmasını hissetmek istiyorum aşkım dedi. Bende arkasına kökleyip bir güzel boşaldım. Sabaha kadar ammından götünden ağzından her tarafından çatır çatır siktim arzuyu defalarca. hayalim gerçek olmuştu. Artık haftada birkaç defa yapıyoruz bunu. yinede Doyuramıyorum arzuyu.
Daha sonra arzuya 2-3 erkekle sikilmek istermisin dedim kabul etti ve arada bir benim evde grup yapıyoruz. ona sperm banyosu yaptıroyuruz.
Bursadan görüşmek isteyen olgun bayanlar varsa yazabilir çok zevkli dakikalar geçirebiliriz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder