src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Kendisi İstedi becerdim

18 Kasım 2012 Pazar

Kendisi İstedi becerdim

merhaba değerl okurlar bu sitede bir çok hikaye okudum.genelde hep evli bayanların yaşadığı ilişkiler beni cezb etmiştir.anlatacağım olayda evli bir bayanla ilgili bu olay tamamı il gerçek olduğu için kendi ismimi ve bayanın ismini yazmıyorum.bayana nick olarak özlem adını takıyorum.ben 175 boyunda 85 kilda kahverengi saçlı ve ahverengi gözlü biriyim özlemse benden biraz kısa açık kahve saçlı ve renkli gözlü .pek çekici biri değil ama çok ateşli bir kadın. özlemi eşi vasıtası ile tanıdım eşi ile aynı işyerinde çalışıyorduk eşinin adınada izzet diyelim izzet bir gün bana geldi ve ev taşıyacağını kendisine yardım edip edemeyeceğimi sordu. bende işim gereği çok yoruluyordum hiç istemiyordum yardım etmeyi kıvırmak istedim ama olmadı ve ertesi gün evlerine gittik yardıma giden bir tek ben vardım izzet le pek sami mi değil dik eve girdik baldızı ve hanımı özlem vardı evde izzet tam bir godoştu hiç bir işin ucundan tutmuyor hiç bir işten anlamıyordu buz dolabını baldızı ile beraber indirdik daha sonra ben çamaşır makinasını söktüm baldızı önden tuttu ben arkadan tuttum makinanın kenarları elimi acıttı izzetten yardım istedim o gelene kadar karısı ben yardım ederim dedi ve tam elimin üzerinden tuttu ben elimi çektim biraz acısı geçince tekrar tuttum özlem yine elime tems etti ben bu sefer çekmedim onun geri adım atmasını bekledim ama o da elini çekmedi üç kat aşağıya özlemle el ele indirdik makinayı sonra yeni evlerine taşıdık o gün öyle geçti özlem ara sıra iş yerine gelmeye başladı merhablaşmalar falan selam hal hatır sorma derken baya bir samimi olduk bir gün özlem gen bir gün bizim işyerinde idi
ben merhaba hoşgeldin dedim
özlem hoşbulduk nasılsın dedi muhabbet böye ilerlerkan özlem ya kusura bakma sana o kadar zahmet verdik bi karşılığını ödeyemedik bir akşam bize yemeğe gel dedi bende bu daveti izzet yapmalı o zaman gelirim dedim tamam sen telefonunu ver ben sana haber veririm dedi tel verdim ve işimin başına gittim
tam iş çıkışı zamanı benim tel çaldı arayan özlemdi akşama izzetle birlikte bizdesin tamam mı dedi ben tamam dedim yemeğe gittik mutfak dardı ve artık daha önceki fantazilerden midir nedir kadın acayip çekici gelmeye başladı ban mutfakta bi fırsatını bulup elimi kıçına sürttüm allahım o sıcaklık kıçının hatlarını hissetmek kalbim uçup gideceki sanki mutfaktaki masaya oturdum bi de ne göreyim özlem pis pis bana bakıp gülüyor o an kafama koydum özlemi sikecektim
yemek bitti ben eve gitmek istedim kal diye özlem ve kız kardeşi çok ısrar etti bende izzete baktım o da kal dedi ve kaldım.
özlem sabah işe gitmedi hastayım dedi benim iş temposu yine aynı devam ederken bir tel geldi özlemdi evde sıkıldım gelirmisin dedi hemen müdürün yanına gittim izin istedim benim işlerle ilgilenecek kimse olmadığı için zar zor izin aldım koşa koşa nefes nefese özlemin yanına gittim içeri girdim korkuyordum evde kimse yoktu özlem yani banyodan çıkmış saçları ıslak karşımda dikiliordu sohbe falan derken yanıma oturdu saçlarını koklayabilirmyim dedim kokladım okşadım saçlarını ve ordan boynu nu öpmeye başladım göğüslerini okşamaya başladım özlem ateşi almış bir fitil gibi idi hemen pantolonumu açtı ve başladı yalamya tişörtümü çıkardı göğüslerimi heryerimi değişik bir tarzla yalıyor du bana şimdi sakso çakicem sakın azıma boşalma dedi ve başladı azına almaya aman allahım bu ne zevk evli olması beni daha da tahrik ediyor du kocası gözümün önüne geldikçe daha fazla zevk alıyordum özlemi yere yatırdım üzerindeki tişörtü ve sütyeni çıkardım çok güzel göğüsleri vardı uçları sip sivri olmuş ((cengizhan_denizli hotmail.com ))
yala yala bir türlü doymuyordum göğüslerine sonra pijamasını çıkardım kızmızı bir g string çıkrı karşıma onu da çıkardım bu ne tanrım müthiş bir amcık bir çok kereler amcık gördüm bu sanki hala bir kız amı gibiydi artık şimdi anlıyorum izzeti neden aldattığını amcık hiç allenmemiş ti sanki benim yalamak gibi bir adetim yoktur ama o an inanınki içimden aşırı derecede yalamak geldi çıkkın yeni temizlenmiş pürüzsüz bir amcık tı bu ama yapamadım elimle bıngılını okşamaya başladım özlem dur dedi yapmak istemiyorum aman tanrım beynimden vurulmuşa döndüm özlemin bacaklarını arasındayım tam içine girmek üzereyim o bana dur diyor bu mümkün değildi okşama işini bırakıp bacaklarının arasına iyice yerleşmeye başladım o çırpınıyor bense bu noktada iken bırakmak istemiyordum kollarından tuttum ve kendi bacaklarımla onun arasına girmeye çalışıyordum
ne oluyor dedim neden böylr yapıyorsun istemiyorum dedi o an suratındaki ifadeyi görünce anladım ki orospu üzerindeki suçluluk duygusunu bastırmak için bana ayak yapıyor suratına olanca gücümle bir tokat attım ve sessiz ol yoksa daha kötü olacak ve sakın ha sakın ses çıkarma dedim
özlem tamam be tamam al ne istiyorsan al ve defaol git dedi bacaklarını açtı benim alet olsa olsa 15 cm ama yeteri kalınlıkta içine girmeye başladım olmadı aman tanrım kız gibiydi biraz başını ıslattım ve yavaş yavaş git gel yapmaya başladım özlemden hiç ses çıkmıyordu şaşırmıştım göğüslerini sıkıyor kalçalarını okşuyor çılgınca dişliyordum ama yavaş yavaş gidip geliyordum özlemden aniden ses çıkmaya başlamıştı çok değişik bit hırıltı anlatamam bunu oda karşılık vermeye başladı aman tanrım kadın çıldırdı gittikçe vahşileşti ve yavaş yavaş hızlanmamı kocasından sonra ilk olduğumu onun aletinin de benim kinden ufak olduğunu anlattı bir çırpıda onu neden aldattığımı anldın mı şimdi dedi ve bende yavaş yavaş hızlandım son amlelerim sert ve hızlı oldu özlem altımdan kaltı ve beni yere yatırdı üzerime çıktı iki dakika kadar sanki kovboyar gibi rodeo yaptı ve ben boşalıyorum dedim hemen üzerimden kaltı ve bana peçete verdi buna boşal dedi sonra beni aniden evden kozdu bir kaç gün görüşmedik daha sonra beni tekrar aradı bir çok macera yaşadık onları tek tek anlatıcam biri çok müthişti izzet alt katta bahçede idi biz özlemle üçüncü katta şikişiyorduk onu da anlatıcam beklein

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder