src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Azgın teyze kızı

9 Kasım 2012 Cuma

Azgın teyze kızı

erkese merhabalar öncelikle burdaki yazılan hikayelerin cogu yalan.ama bu hikaye okuyunca da anlicanız gbi tamamen gercektir yemin de edebilirim.bn 18 yasında biras iri yapılı sempatik biriyim.olay köyde teyzemin kızıyla gecti.o da bnden 1 yas büyük köyde büyümesine ragmen cok sexy mükemmel bişidi.bn heryaz köyümüze gider yaz tatilimi orda gecirirdim.waktimin cugu teyzemin olğlu ile gecerdi.geceleri de onunla beraber aYnı yatakta yatardık.ztn eniştem sehir dısında calışıyordu.bi gece bni uyku tutmadı walizimden sigaramı aldım 1 tane de fazla aldım.yan odayı tıkladım müsade warmı dedim teyzemin kızına o da buyur gel dedi.ztn aramız cok iidi.nişanlı oldugu için nişanlısıyla msjlasıyordu .saat gece 2 civarıydı teyzem ve oğlu coktan uyumuslardı.neyse gittim yanına sigara içermisin dedim olur dedi.ama önce mutfaga gidip bişiler yaptı sora geldi bn de osırada onun yatagına yatmıs msjları okuodum,sora oda yattı yattıgımız yerden sigara içiyoduk.sora sigaralarımız bitti bn iice sokuluyordum ona yaz oldugu için gögüs dekolteli bi t-shirt wardı memelerine dogru yaklastım hiç konusmuyorduk ellerimi memelerine götürdüm we o anda bna üstüme cık dedi.bn de söölenileni yaptım.t-sihirt ünü kaldırım memelerini avucladım.sonra assaa dogru geldim ve donunu indirdim.amı karsımdaydı yeni tıraslamıs olmalıydı cok güsel şişik bi amı wardı yarragımı cıkardım biras
tükürükledim ve götüne yawasca girdim ne konusuyorduk ne de ondan bi ses geliyordu neyse içine bosaldım biras zaman gecti hiç konusmamıstık am o hala cıplaktı.sora amını yalamay abasladım sessizce nolur sik bni nolur diyordu bn de bunu duydum yawasca amına girdim biras ıhh ladı ama sıra alıstı altımsda yılan gbi kıwranıyordu.o ara memelerini elliordum.sora yarragımı cıkarıp göbegine boşaldımsora tuwalate gidip geldi hiç konusmadık .odama gittim hiç uyuyamadım.ertesi gün teyzem we oglu tarlaya gittiler bn de soradan gidip onlara yemek götürcektm.ewde yalnızdık yane.bu sefer mükemmel fantaziler yapıp ööle siktim onu kızlıgını bn aldım.cok da mutlu ettim onu ama ewlenicegi kişiye hala söölemedi kızlıgının gittigini masturbasyon yaparken parmagımı fazla sokmusum dicek:D 2 ay sora dügünleri war gecen günn konustuk.bol şikişler herkese

1 yorum:

  1. REEL SEX İSTEYEN İstanbul lu BAYANLAR:
    Tamamıyla gizlilik çerçevesinde, Bilgi, Tecrübe, Adrenalin, Seviyeli, Kaliteli, Hijyenik ve güvenli Her konuda size eşlik edebilecek bir seviyede, Olgun, ciddi sakin ve sempatik bir kimliğe sahip erke
    k arıyor ve seks Hayallerinizi gerçekleştirmek istiyorsanız. Ne istediğinizi bilen ciddi biriyseniz, özele yazın veya msj atın konuşalım. Unutulmaz dakikalar için bekliyor olacağım. (Sadece ve sadece ne istediğini bilen +18 ciddi İstanbul lu bayanlar eklesin lütfen.esrarengiz_prens22@hotmail.com parayla işim olmaz kesinlikle zevk için yapıyorum eşlere 3.cü olurum yaş 26 boy 180 atletik oldukça yakışıklıyım temizliye ve gizlilik prensibimdirr

    YanıtlaSil