src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Seksi Güzel yengem

18 Kasım 2012 Pazar

Seksi Güzel yengem

Bu siteyi keşfedeli uzun zaman olmadı ama yaşanmış sex hikayeleri okumak konusunda bayağı eskilerdenim.Aslında bu zamana kadar ensest bölümünü çok okurdum ama hiç bir şekilde ensest ilişki yaşamak aklımın ucundan bile geçmiyordu.Taki o ana kadar...
Askerdim ve izne gelmiştim.Agbimlerde kalıcaktım o gece.Agbimler yattıktan sonra agbimin pc den çektiği resimlere bakıyordum.Bir resimde takıldım kaldım çünkü ilk kez yengemi bu halde görüyordum.yüzü koyun yataga uzanmış altında daracık bi şort üstünde askılı bir bluz uyuyordu agbimde fotografını çekmiş.nasıl olmuşsa resimlerim bölümünde kalmış o resim ve bana denk geldi.Bir türlü başka resime geçemiyordum..İşte o andan sonra yengemi şiddetle ve şehvetle arzulamaya başladım.O gece sadece ensest ve yenge ile olan fantazileri okudum.3 posta attım hem okuyordum hem o enfes kalçalara bakıyordum hem asılıyordum..Bana ne oluyordu.Google dan yengeyle ilgili bir sürü sex hikayesi ve resimleri buldum ve onlara bakarakta kaç posta attım o gece tam hatırlamıyorum..sabaha karşı sızmışım..
Ertesi gün kalktık yengemin işe gitmesi gerekiyordu ve pc yide yanında götürcekti aldı pc yi gitti.Aman allahım o da ne girdiğim sitelere ve google da arama yaptıgım yazıları silmeyi unutmuştum ve yengemin bunları görmemesi imkansızdı.Az bucuk bilgisayar bilgisi olan arkadaşlar bilir.link kısmına ve ya arama çubugu kısmına bir kere tıklayınca nerelere girdiğin belli oluyor.. o gün çok huzursuzdum ve bir sonraki yengemlerle karşılaşmamızı bekliyordum heyecanla.bakalım ne tepki vericekti.eğer görmemişse sorun yoktu gene kendi içimde yaşayacaktım bazı şeyleri çünkü bizim aile mutaasıp bir aile böle bişi oldugu agbimin kulagına giderse herhalde beni vururdu.ertesi akşam bize geldiler agbimi öptüm yiğenlerimi öptüm ve sıra yengeme gelmişti heyecanlıydım ona da hoşgeldin deyip öptüğümde herhangi bir anormallik görmedim demekki okumamıştı ve ya görmemişti girdiğim siteleri.. Bu arada size yengemden bahsedeyim biraz. yengem 1.70 boylarında 50 kilo civarı
34 yaşında bir afet.samimi söylüyorum ondaki vücut inanın mankenlerde bile yoktur.çocuk dogurmasına ragmen formundan bir

gram bile kaybetmemiş..neyse konumuza dönelim...
Yengemi düşlerime katıp 31 lerimin mezesi yapmıştım artık..o resim hiç aklımdan çıkmıyordu.Bir gün evlerine gittim gene normal bir ziyaretti bu onlar için ama benim için öyle değildi.aklımda ondan bir parça almak vardı..planımı işletmeye başladım.önce banyoya gittim ve kirli sepetinden yengemin kirlilerine bakındım ama kahretsin ki yeni çamaşır yıkamıştı ve hiç kirli çamaşırı yoktu.. sonra o gece yattık uyuduk ertesi sabah işe gittler tabi ben geç kalıyorum evde tektim.neyse uyandım güzel bir kahvaltı hazırladım kendime.hiç acelem yoktu çünkü tüm gün çalışıyorlardı ve ev benimdi.yani yengemin güzel ve sexsi iç çamaşırları benimdi yani daha dogrusu..kahvaltımı bitirdikten sonra sikimi okşaya okşaya yatak odasına dogru yöneldim. bir çekmece açtım ki açmaz olaydım.tanrım bunlar nasıl şeyler .. kırmızı dantelli kilotu ,üstüne kırmızı dantelli bir styen jartiyer -tabilkide kırmızı ve transparan bir kombinazom.. hepsini çıkardım yatagın üstüne serdim. öylece seyre daldım ve onları yengemin üstünde düşündüm elime sığmaz olmuştu benimki. inanmıyorum ilk kez bu kadar tahrik oldum ve ben bile benim aleti tanıyamaz olmuştum.orda dehşet bir şekilde sonunu düşünmeden hayatımda ilk kez bu kadar yogun bir şekilde patladım ve her taraf benim dölüm olmuştu..yataga attım kendimi öylece kala kaldım 15 20 dakika.sanki iliklerim boşalmıştı ayaklarım tutmuyordu.ben iç çamaşırlarında böyle olduysam kimbilir gerçeğinde nasıl olurum diye düşünürken bir tıkırtı duydum.ALLAH KAHRETSİN kapıyı açmaya çalışıyodu birisi ve ben çıplaktım ayrıca bütün çamaşırlar döl .. hemen üstüme bi boxsır geçirdim ve çamaşırları toplayıp kirliye attım ve kapıyı açtım soluk soluga.karşımdaki yengemdi ve ben zor nefes alıyordum. noldu alp niye soluk soluğasın ? o an aklıma "spor yapıyordum yenge sen geldin " diye bir yalan geldi ama inanmıştı "hayırdır sen neden erken geldin" -"her tarafım agrıyor alp kendimi çok kötü hissediyorum izin aldım bende " dedi ve "bir duş alıp yatıcam" dediğinde aklıma o döllü çamaşırlar geldi. aha şimdi ayvayı yemiştik kirlide onları görecek ve ben bitmiştim.artık yapıcak hiç bir şey yoktu ben boksırla oturdum yaktım bir sigara ve artık olayları akışına bıraktım.5 10 15 20 30 45 dk yok yengem banyodan çıkmaz.. allahım ben yerimde duramıyorum çıldırıcam tam 1 saate yaklaşırken kilitin sesini duydum ve yengem bornozla çıka geldi.. bana bagırmasını ve yüzüme tokatı atıp beni evden kovmasını beklerken bir sigara yaktı ve son haftalarda çok yoruldugunu tatile ihtiyacı oldugunu her tarafının agrıdıgını vb. abuk subuk havadan sudan konuşmaya başladı.Ben iyiden dumur olmuştum.ulan diyorum bu karının 2 dir bu olayları pas geçmesi imkansız. 2 dir yakalnıyorum ve ortada apaçık deliller var. ya bu karı saf yapıyo yada hakikaten salak.ama başarı kariyer sahibi bir kadın olarak ben bunları düşünürken yengem anlatıyoda anlatıyo."alp her tarafım tutuk vaziyette şu boyunlarıma biraz masaj yaparmısın" --- " ..........." "alp .. alp .. alp ... " o anda şokları oynuyordum sanki . ben mi yanlış duydum yoksa bu bir rüyamı?şöyle bir silkelendim ve NASIL ? diye garip bir soru çıktı agzımdan. Ne NASIL ? basbayağı masaj işte biraz ov cidden çok kötüyüm kollarım boynum oynatamıyorum bile .. " neden mi çok şaşırdım ? dedim ya arkadaşlar biz ailecek böyle şeylere çok yabancıyız. benim yengeme ben masaj yapıcam. kattiyyen bu durum söz konusu bile olamaz. "ilk şoku atlattıktan sonra tabi neden olmasın deyip arkasına doğru geçtim. bornozunun üstünden masaj yapmaya çalışıyordum tabiki olmuyordu dogal olarak. yenge şöyle bir uzanırmısın dedim ve yüzü koyun uzandı divana.hala bornozun üstünden yapıyordum ve etkili olmuyordu masaj. dedim yenge biraz sıyıralım şu bornozu olmuyor böyle deyince ben ters bir cevap beklerken "kontrol sende" dedi gözleri kapalı yengem .. işte o an bütün olayı çakmıştım. yengem kendini bana sunacaktı içimi daha bir heyecan kapladı kalbim sanki yerinden çıkacak oracıkta ölücem sandım. yavaşça bornozunu sıyırdım kalçasına kadar ve elime bolca krem alıp boynunu sırtını kalçalarına kadar bir güzel masaja başladım. ilk etapta biraz serttim ama sonradan öyle yumuşak davranıyordum ki adeta okşuyordum..tüylerinin diken diken oluşunu gördüğümde zevk aldıgını anladım. hatırlarsanız boksır la kalmıştım ve o boksırın ön tarafı yırtıldı yırtılacaktı o derece reaksiyon halindeydim ve artık ordaki ben ben değil saglıklı düşünemiyordum.sonra ayaklarına geçtim. o güzelim ayaklarını parmak arasına kadar kremleyerek ovuyordum.baldırlarına geldiğimde gene bornoz çıktı karşıma.yavaşça bornozuda aldım ama yengemin tepkisini bekliyordum bir eliyle tutar diye ama yengem sanki uyumuştu arada ohhh offf diye kısık kısık inlemese uyudu zannedicektim.ve evet tepki yoktu. 2 gün önce gene o divanda çekilmiş bir fotografına bakarak defalarca 21 çektiğim kadın şimdi gene o yatakta çırılçıplak ellerimin hakimiyeti altında adeta inliyordu. artık film kopmuştu.baldırlardan kalçasına çıktım. ve okşamaya başladım ellerim kalçadan aşagılara dogru indi yavaşça o güzel tazecik bembeyaz mis kokulu tertemiz şeftalisine elimi attıgımda sanki şelale akıyordu ve anladım ki artık masaj değil SEX zamanı .. derin bir nefes çektim amcıgından ve sırt üstü çevirdim yengemi gözlerimiz kilitlendi önce ve çılgınlar gibi yapıştım dudaklarına hiç bekleyeecek halim yoktu arkadaşlar kusura bakmayın sırf hikaye fantazi olsun diye size burda bir sürü uzatmaları oynayamam direk olaya daldım ve benim aleti zaten vıcık vıcık olmuş amcıgına bammm diye geçirdim.. tek vuruşta köküne kadar almıştı canavarı derin bir ohhhhhhhh la beraber..yavaş yavaş gidip gelmeye başladım bacaklarını belime dolamış altımda yılan gibi kıvranıyordu. o heyecan o stres o an anlatılmaz arkadaşlar ve bu kadar olumsuz koşul ve ayrıca yaşadıgım zevk kısa sürede boşalmama sebep oldu bunu anlayışla karşılayın lütfen.geliyorum dedim tam çıkarıcaktım içime akıt dedi korunuyorum daha hızlı bir şekilde vurmaya başladım
yemin ediyorum piston gibiyim o an artık yengem nece konuşuyosa o anda ahhhh uhhhh ohhhhhhhh diye garip garip inlerken -hani çamaşırlara boşalmıştım ya hani demiştim böyle bir boşalma yoktur diye- işte öyle bir boşalma varmış arkadaşlar.şahsen ben tattım.öyle bir boşaldım ki divan komple döl oldu amcıgın içi doldu taştı .. müthiş bir patlamayla boşaldım ve yanına yıgıldım kaldım.. Çok kısa sürmüştü ve bu bana hiç yakışmıyordu bi sigara içtik sonra yengemin rahatlamadıgını bildiğimden boynundan itibaren yalamaya geçtim.koltuk altlarındaki teri gögüs uçlarını göbek deliğini am dudaklarıyla bacagı arasında kalan kısmı yani açıkçası baldırlara kadar vücudunun her milimetrekaresine dilimi attım ve o mis gibi amcıgında dilimi sabitledim.yaklaşık 20 dk yalamışımdır ve 4 5 kez klitoris orgazmını yaşadı altımda inliyordu hadiiiii pislikk pezevenk yeter sok artık öldüm ohhhhhhh offfffff hadi alppp sik beni dağıt yengeni hadi koçum geberiyorum tarzında ifadelere aldanmadım çünkü hayatının en unutlmaz orgazmını yaşatmak istiyordum güzel yengeme çünkü o bana en değerli kutusunu verdi bense ona daha değerli bir şey vermezsem olmazdı. 5. orgazmı hissetttim sularından ve artık zamanı geldiğini anladım kafamı kaldırıp yüzüne baktıgımda yüzündeki ifade gerçektende acınası bir ifadeydi haydi ne olur sok artık uçur beni derken bacakalrını omzuna almıştım bile ve bu sefer öyle erken boşalma yoktu .. yenge bittin sen dedim içimden ve fırçalamaya başladım zaten delirmişti karı artık tırmıklıyordu ellerimi hadiiiiii alppppp öldürdün beni nolur sok artık göm içime kadının yap gene beni ... ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh dediği anda daha fazla dayanamamış ve yavaşça 18 lik aletimin başını sokmuş ve içeride yol alıyordum.. köküne kadar alabiliyordu demekki agbimki benimkinden bi kaç cm ya büyüktü yada aynıydı.. köküne kadar soktugumda tekrar çıkartıyor ve tekrar bi seferde gömüyordum ölecek sandım bi ara yengemi çünkü başını yana çevirmiş kesik kesik inliyordu sanki nefes almıyor soluyordu.. hadi aslanım deyişiyle daha hızlı gömmeye başladım . bu arada benim aldıgım zevki anlatmıyorum size çünkü anlatamıyorum .. şu an bile yazarken 2. postayı attım kendi kendime artık sonuna kadar 4 posta çakarım ..geçen sefer erken boşaldım demekki bu sefer 30 dakikadan aşagıya boşalmıycaktım. bakın abartmıyorum ben kendi biyokimyamı bilmem mi yeminlen öyle ve dediğim gibide oldu.. yarım saat boyunca ben altta o üstte yüzü bana dönük,ben altta o üstte sırtı bana dönük,köpek pozisyonu,ayakta kucagımda,duvara dayalı kucagımda .. ya aklınıza hangi pozisyon geliyosa işte her biriyle çaktım gömdüm .. onun kaç sefer boşaldıgını bilmiyorum 20 . dk sonra zaten o kendini iyiden salmış ve kontrol tamamen bendeydi..
sonuç itibariyle gene bir öncekinden daha çok ve şiddetle patladım
içine ve yıgılıp kaldım yanında.. beni öpücüklere boguyodu aşkım birtanem kocacım sikicim benim.. bundan sonra hiç bırakmıycam seni bu am bu beden bu delikler sana kurban olsun diyerekten ... arkdaşlar kendimi kimseye inandırmak zorunda değilim ama bu olay tamamiyle gerçektir ve halende sikişlerimiz devam etmekte.. tabiki ben ondan annesi ablasını ve bilumum karı kız ayarlamasını rica ettim tabiki kırmadı hatta gruplarımız dillere destandırda onlarıda bir dahaki buluşmamızda anlatırım artık.. Bu itirafı sizlerle paylaştıgım için çok mutluyum umarım tekrar görüşmek dileğiyle hepinize vuruşu bol boşalması uzun süren erkekler , amı şeker muamelesi güzel olan kadınlar rast gelmesini temenni ederim .. ii sikişler ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder