src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Karim Lezbiyen

18 Kasım 2012 Pazar

Karim Lezbiyen

merhaba yine ben can... şimdide sizlere o iki lezbiyeni nasıl siktigimi anlatmöak istiyorum.. sanırım ben bi lez delisiyim...
aradan geçen bi kaç haftadan sonra benim lezler yine bi araya gelmişler bu araba benimki eda diğeride sevda...
sevda ların evinde buluşmuş bunlar beni aradılar... tabi ki koşa koşa gittim... apartman dairesi ve ailesi şehir dışına akraba ziyaretine bi geceliğine gitmiş ikisi kalıcaklarmış evde ohhhh tam bekledigim şey...
neyse akşam oldu yemek falan derken artık duramıyordum ben tabi onlarda masada birbirlerini ve beni gözleriyle sikiyorlardı...sonunda sevda patladı hadi artık giyinelim dedi ve ikisi birlikte kalktılar... 5 dk sonra yarı çıplak bi şekilde odaya geldiler aman tanrım tangalar seksi iç çamaşırları anlatamıyorum bile...
sevda benim sikimi çıkarıp başladı emmeye eda mda onun altına yatarak amını emiyordu... sevda amının emilmesinin verdigi zevkle beni daha bi başka yalıyordu...artık dayanamayıp kalktım bu defa ben eda nın amını aldım dudaklarıma sevda da edanın dudaklarını emiyordu aniden kalktı ve koooltugun arkasından bişiy çıkardı..oda ne !! vibratör amına sokuyor ve inliyordu sonra eda hadi dedi gir artık yavaş yavaş amına giriyordum sevda yine vib le sokuyor kendine bi yandanda edanın gögüslerini emiyordu...öyle bi şekli almıştık kim kimi sikiyor belli değildi sonra sevda kalk dedi ben siktiricem sen bunu al deyip vib i verdi ve beni tuttugu gibi yatırdı yere oturup bi kalk otur yaptı önce ve aniden sikim içinde kendi etrafında zorda olsa bi tur attı ben çıldırmıştım...eda vibi aldı ama bu gerçegi kadar tatlı değil deyip amını sevdaya dayadı sevda vibi aldı ve edanın amını yalarken bi yandanda vibi götüne iyiverdi edanın çığlıkları ile evin içi adeta çınladı bir kaç dakka sonra artık 3 ümüzde bitmiştik...biraz dinlenelim diye bişliyler içmeye karar verdik sabah çok var dı nede olsa :))
devamını bi soraki hikayede...
Bu arada ilk hikayemdede belirtmiştim şu anda evliyim ve karımın da bi lezbiyen olmasını istiyorum bu konuda bana yardım edebilecek lez lerden yardım bekliyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder