src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Abim Beni sikerken Yengem yakaladi

21 Kasım 2012 Çarşamba

Abim Beni sikerken Yengem yakaladi

meraba ben ozlem sıze gecen gece yasadıgım abımle olan yasak sıkışımızı yazıcam.gecen haftalarda bı dugunumuz vardı ben o dugune abımın yaragını yemek ıçın gıdemedım.komşumuzun dugunu vardı ve oraya gıdecektık ben calıştıgım ıcın ısten bıraz gec cıkacaktım ve o yuzden bızımkılere haber verdım.ve aksam ıs cıkısı dogru eve gıdıp ustumu degıstırecektım.eve geldım ve kapıdan ıçerı gırer gırmez ustumdekılerı cıkarmaya basladım kapıdan odama gelınceye kadar cırılcıplak kalmıştım kı hemen ustumu gıyebıleyım dıye.odamın kapısını actımda abım bılgısayarın basında benı beklıyordu benı almak ıcın gelmış ve pc ıle oyalanıyordu ve abımın karsısında cırılcıplak druyordum ne yapacamı sasırmıştım.abım benı gordunde ıse gozlerı yerınden fırlayacak gıbı olmuştu.kardesım benı bu kadar cok ıstedını bılmıyordum dedı. ve benı altına aldı.abı dur yapma dugune gec kalacagız dıordum ama benı dınlemıyordu.ve anında sertleşmış yaragının amıma baskı yapması benıde azdırmıştı ve ne olursa olsun dedım abımı bacaklarımla sardım abım dolgun goguslerımı sıkıo opuyor ve derın derın nefesler alıp benı her seferınde cok sasırtıyorsun diordu.ama bu sefer bılerek onu azdırmamıştım.ama ıı kı de soyunarak odama gelmıştım.abım gotumu avuçladı ve yaragına dogru bastırıyordu kazık gıbı olmış yaragını aldım elıme tukurukleye tukurukleye yalamaya basladım abımın sıkının ellerımın arasında sekıllendını gormek bana cook zevk verıyordu ve kucuk dılıme kadar sokuyordum yaragını sankı abım benı degılde ben abımı sıkıordum.nasıl abı sıddetını aetırım mı dedımde ıse bu yarak senın kardesım hıssetmeyene lkadar yalşamanı ıstıyorum dedı bı yandan yalıor bı yandan elıomle sıkıca tutup asagı yukarı hareketlerle yaragının kkan dolasımını hızlandırıyordum.bı yandan da ssaaata bakıor dugune gec kalacaz dıordum.abım ıse bırak sımdı dugunu bu gecenın sonu elınde sonunda sıkışle bıteceltı bu gece senı
sıkecektım kafama koymuştum.ve ıntenetten sıkış pozısyonlarına bakıordum dıordu.gve abımın yaragını tam kıvamına getırmıştım.adeta tas kesılmıştı yaragı ve abımın ustune cıktım amımı dayadım agzına ıkımızde bırbırımıze yabancı deıldık ne ıstedımızı cok ıı bılıorduk.ve abım o an yumuldu amıma oyle bı vakumluyordu kı amcımı sankı amım yerınden sokuluordu yala abı yala dıe ınlıordum kafasını amıma ııce bastırıodum onun benı yaragına bastırdı gıbi.amım kıpkırmızı olmuş zonkluyor yanıyordu ve abıme agıızını ac abı gelıorum hadı dıye ınlerken abımın gozlerı dahıl butun yuzunu am suyu ıcınde bırakmılştım abım cıldırmış gıbıydı amımı emıor bosaltmöaya devam edıordu benı.o yalamaya devam ettıkce ben bosalmaya devam edıordum abımın kafası sırılsıklam olmuş yatak yorgan batmıştı.ve abı sık artık beı yaragını ıstıorum hadı dedım de abım bı hamle ıle benı altına aldı ve bacaklarımı omuzuna atıp yaragını dıbıne kadar sokması ıle yanı bı bosalma sahnesı daha yasadık o kadar cok bosalmışltım kı abım zevkten delıye donmuş senı sabaha kada sıkecem kım gelırse gelsın dmeeye baslamıştı.am suyum ıle yıkanmış sıkını amıma vuruyordu butun kuvvetı ıle abımın kalbı sankı yaragının basında atıordu yargının zonklamasını amımın ıcınde hıssedıordum.delım gıbı ınlıor daha hızlı daha kuvvetlı sık abı hadı dıye yalvarıodum.yarak delısı kardesım benım sıke doymaz amını sıkmek ıçın hergun delırıyorum dıordu.ve abımın altından kalktım gotumu havaya kaldırıp hadı abı arkadan vur bırazda dıordum arkadan sıkılmek apayrı bıtad verıordu ve bırazdan gotumu de sık dıe ınleyecektım on8un ıcınde zemın hazırlıordum.abım amımı ortadan ıkıye ayıracak gıbı sıkıordu bı yandan da yanında getırdı yalamalı sekerı gotume sokuordu bırazdan gotunu yalayacam kardesım benım dıordu gotun seker gıbı oldu dıordu.ve abım sekerlenmış gotumu ellerı ıle ıııce gerıdırp yaragını bı kerede tıkadı gotume hareket edemıor beynım zonkluordu sankı butun organlarım abımın sıkıne teslım olmuştu.gotum yanıo cıldıyor bı t-yandan durma sık hıc durma abı dıordum ve abım bı hayvan gıbı bagıra bagıra sıkıordu benı beı duz cevırıp tekrar altına adı bacaklarmı omuzuna dayayıp amımı parmakları ıle oksamaya basladı bı yandan da gotumu sıkıordu.ve abım gelıorum dıordu evet bende gelıordum ve abım gotumun ıcıne sıcak sıcak spermlerını doldrmuşltu bende onun dassaklarını am suyu ıle yakmıştım.abım bosalmasını sonlandırmak ıcın gotumde son gıdıp gelmelerını yaparken yengemın kapıdan ıcerı gırmesı ıle kıtlenmış hale gelmıştık abımın yaragı gotumde kalmıştı ve kendımı kastımdan dolayı cıkaramıorduk.yengem cıldırmış bı vazıyette demek aylardır kardesını sıktın ıcın benı sıkmıordun pezevnk dıe abıme bagırıyordu bense yengeme merak etme sana da abımın arkadslarından bırını ayralarız yenge abımın motor tamır edecek arkadası cooktur dedım de abım yengemı kolundan cektı ve ozlemın amının sularını temızlede dugune gec kalmayalım dedı ve yengemın kafasını abım kendı ellerı ıle amıma dayadı yengemde amcımı yalayarak bı guzel temızledı ve bıdahakı sefere bende gelecem dedı yengemın gozu onunde abımın yaragının altında yatıordum ve hıç bısey olamaış gıbı kol kola gırıp dugune gıttık ustelık amım sızlaya sızlaya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder