src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Halamla Mükenmel seks

15 Kasım 2012 Perşembe

Halamla Mükenmel seks

mrb ben 20 yasında çok azgın bir gencim yasadıgım olay 3 ay önce basımdan geçti biz halamlarla sürekli birbirimize gider gelirdik halam 35 yaslarında esmer göğüsleri oldukça dik çok saglam kalçalı ve fizigi mükemmel olan taş gibi bi hatundur.bir gün halam askerligini yapan oglunun yanına gidecegini ve benimde kendisiyle gitmemi istediğini söledi .bende bunu fırsat bilerek hemen kabul ettim bu büyük bi fırsattı benim için yolumuz baya uzundu tabi bu benim için daha iyidi halamın eniştemle sorunu oldugunu bilyordum ve bu beni daha fazla atesliyordu halamla otobüse bindik ve yola çıktık yolculuk geceydi ve bu benim için ii bir faırsattı.ilk baslarda baya çekindim halama dokunamadım oda uyuyo numarası yapyodu ben bunun farkındaydım ama hiç bozuntuya vermiyordum halamı nasıl sikecegimi düsünyordum sadece birden bacagım halamın bacagına temas etti ve hiç tepki vermedi halam bende bunu fırsat bilip ona sürtünmeye başladım sürtünmelerim baya sıklastı fakat halam bi tepki vermiyordu artık onunda canının yarrak istediğini anlamış ve rahatlamıştım artık .gece yolculugu oldugu için herkes uyuyodu buda benim işime gelmişti tabi sonra elimi halamın bacagına attım sesi çıkmadı bu arada halam kapalı ama sexi giyinir sonra uyuyomus gibi yapıp elimi bacagına koydum ve ölece bıeraktım yavas yavas sürtmeye basladım ve halam sonunda tepki vermeye başladı bacagını azgınlıgının verdiği hisle kımıldatmaya ve yavaş yavaş terlemeye basladıgını gördüm birden onunla göz göze geldik ve elimi yavaşça eteginin altında amına dogru soktum amcıgı baya ıslakttı elimi biraz içede gezdirdikten sonra çıkarıp kendisine yalattım sonra ben benim 20 cm lik yarragımı çıkardım halam etrafına bakındı ve sessizce egilerek sakso çekmeye basladı ilk postayı agzına bosalmıstım çok ii çekyodu saksoyu daha sonra onu yavasca kucagıma aldım ama hafif yan çevirdim belli olmasın diye yavasca külodunu indirdim ve içine girdim birden ohhhhhhh dedi ama allahtan herkes uyuyodu daha sonra biraz daha git gelden sonra içine bosaldım neyse toparlandık ve mola yerine geldik hemen tuvalete gittik mola bittikten sonra bu kez ben onun süt gibi amını yalamaya başladım çılgınna döndü halamıda iyice bosaltana kadar yolculuk bitti hemen bi otele yerlestik odaya girer girmrz halama arkadan saldırdım ve onu domalttım bu kez onu götten sikmeye karar verdim ve kuru kuru götünü zorlamaya basladım deli gibi çığlık atıyodu yalavarmalarına dayanamadım ve götünün etrafını ve sikimi biraz tükürükledikten sonra daha rahat girdim içine halama otelde 5 posta attım ama bi türlü doymadı fahişe anlaşılan eniştem onu aç bırakmış şimdi her müsait oldugumda sikyorum onu ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder