src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Minübüsde

23 Kasım 2012 Cuma

Minübüsde

bir akşam vakti ön koltuğa otururken ayağı takıldı öyle başladık muhabbete ilk sefer pek bişey yoktu kafamda ikinci görüşmemiz yine aynı oldu arabam dolarken geldi çağırdım bak nasıl gördüm dedim oda evet bende sana bakınıyodum deyince tamam dedim o an bişeylerin sinyali bu olacak olacak bu seferki muhabbet evlilikten falan derken özel konulara falan doğru gidiyo evliymiş 27 yaşında çocuğu var evli olduğunu öğrenince vazgeçtim 3 görüşmede inerken tlf numaramı aldı ve ilk arayanda oydu bir arayış içinde olduğu belliydi sevgi ilgi aradığı daha sonraları telefon muhabbeti msj çaılmaya başladık bende ondan vazgeçemiyordum artık konu seks muhabbetlerine başlamıştı kocasından muzdarip adam sevişmeden yalayıp yutmadan direk sikmeye çalışıyomuş biz arabada neler yapıyoruz memeleri pek büyük değil yalayıp yutuyorum çıldırıyo nefesi kesiliyo hareket halindeyken öpüşüyoruz yolda yarrağımı eline veriyorum okşuyo sikimin kafasından öpücükler alıyo araba hareket ederken sevişmek başka bir heyecanlı tenhada arabada amını memelerini yutarcasına emip yalamam sonra önümde domaltıp sikimi kalçalarına tokat attıktan sonra yarığının arasına sürtmem sikimin kafasını amının dudaklarına dokundurup yavaş yavaş amına gömerken ince belinden kavrayıp yuvarlak dolgun kalçalarını kasıklarıma yapıştırmam memelerini elime alıp okşarken bir yandan sikimle amını pompalamam ve kafasını geri çevirip etli dudaklarını öpüp yalamam dillerimizi dans ettirmem vücudunu yalamam çıldırıyo hiç yaşamamış böyle şeyler sikimi memelerinin arasından ağzına verip emdirmem yarrağımı yalayıp yutuyo sanki taşaklarımı emip gözlerime sen harbi kocamsın sikicimsin erkeğim demeleride beni azdırıyo kocanın yanında sikecem seni oda öğrensin diyorum çıldırıyo evet kocacım her türlü sik karını diye söleniyo devam ediyoruz işte evime götürcem bakalım müsait bir zaman lazım işte böyle benimle muhabbet etmek isteyen bayanlara selam kocasının yanında kadın sikmek en büyük fantazim ben kenan ank dan 34 yaşında bekarım yalnız yaşıyorum tercih edenlere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder