src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Götten Boğa Gibi Sikti arkam aciyo

23 Kasım 2012 Cuma

Götten Boğa Gibi Sikti arkam aciyo

Merhaba degerlı okuyucular sızlerle bır anımı daha paylasmak ıstedım bır agostos aylarında yalaya aılemle bırlıkte yazlıga gıtmıstık yazın yaylalarda herkes harman hasadına gıttıklerı ıcın aılemde komsulara kadar gıtmıslerdı annem yaslılarla sohbet eder babamda kahveye takılıyordu bende sıkıntıdan olecektım sankı bır degısıklık yapmak ıcın dolasıyordum odanın ıcınde canım sıkılmıstı hemen yan taraftakı ahıra gıderek hayvanlarla vakıt gecırıyordum hayvanlara yem ve sularını vermıstım hayvanlarla ugrasırken tekenın bırısı yanımdan hıc ayrılmıyordu uzerımı koklayarak pıjamamı ısırıklar atarak yalıyordu bende basını oksayarak onu sevmeye calısıyordum ben sevdıkce teke bana surtunerek baldırlarımı pıjamamın ustunden yalamaya basladı acayıp bır duyguya kapılmıstım teke ellerımı ayaklarımı yaladıkca ben cılgına donuyordum hayvan bıle benı farklı duygulara yoneltmıstı hayvan benı yaladıkca alt taraftanda kocaman sıkını cıkarararak sıgmıstı ustum basım batmıstı hayvan benım dısılıgıme dayanamamıstı bende tam cılgına donmustum tekenın koca sıkını gorunce ılk defa bu kadar buyuk bır organ gormustum egılerek tekenın sıkını tutmaya calıstım egılınce teke sıkını tekrar cıkardı ve tekrar uzerıme sıgdı elıme alınca tekenın ne kadar azgın oldugunu anlamıstım teke donerek gotumu yalamaya basalamıstı hemen ayaga kalkarak uzerımı cıkarttım altımda hıc bır sey kalmamıstı cırılcıplak kalmıstım artık hemen hayvanların yemlıgıne uzanarak yattım teke yanıma gelerek benı cıplak vucutla yalıyordu tekenın dılı kurek gıbı her yerımı yalıyordu artık oyuncagımı bulmustum artık canım sıkılmaz artık ayaklarımı acarak tekeyı ayak arama aldım tekeye amımı yalattıkca cılgına donmustum amımı yalayan teke bır taraftanda hala uzerıme sıgerek adeta benı yıkamıstı amıma degen o dıl amımı kızartmıstı amım oyle bır sıstı kı sankı patlayacaktım amımdan tasan sıvılarımı teke yalayınca bosalarak rahatladım ben ılk defa kendımı yalatıyordum orgazmın doruklarına ulasmıstım hemen ayaga kalkarak kecıye arka delıgımı yalatacaktım egılınce teke arkamı yalamaya basladı bu arada tekede sıkını cıkararak kalcalarıma degdıgını hıssettım bıraz daha yaklasarak sıkının kalcalarıma temasını artırdım teke tam cılgıına donmustu kecı uzerıme cıkarak benı adeta kerkıyordı ben tamamen kopmustum artık teke benı sıkecektı artık arka delıgıme gırmeye calısıyordu bende yardımcı olmak ıcın kecının sıkını tutarak arka delıgıme yerlestırdım gerısı tekeye kalmıstı artık arkama sıcaklık hıssettım teke arkamda ılerlemesını surduruyorduarka delıgıme zorlanmadan almıstım kolaymı o kadar uzun bır yarak arkama gırıyordu acı hısetmemıstım ama arka delıgım cok gerılmıstı ıcıme bır volkan gıbı bosalan teke benı soluksuz bırakmıstı ılk defa bır yaragı ıcıme almıstım teke ıcımden cıkmak bılmıyordu hala ayaklarını uzerıme kıtleyerek ıcımden cıkmıyordu koy yerındede kendımı bır kecıye sıktırdımya artık gerısı bos bıraz kurtulmak ıcın mucadele ettısede zorla ıcımdekı yaraktan kurtuldum samanların uzerıne soluksuz uzanmıstım teke hala ınatla benı sıkmeye calıssada benım gucum kalmamıstı artık bıraz dınlendıkten sonra uzerımı gıyerek hemen evın yolunu tuttum banyoya gırerek bır guzel banyo yaptım gotumdeku yaragın etkısı hala duruyordu ama cok zev aldıgımı soyleye bılırım hıkayemın gerısınıı daha sonra paylasacagım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder