src='http://www.reklamfon.com/ads/popup_378539_312/' type='text/javascript'/> seks hikayeleri, sex hikaye: Sahilde Seviştik

21 Kasım 2012 Çarşamba

Sahilde Seviştik

elam size bundan 2 hafta önce basimdam gecen bi olayi anlatmak istiyorum günlerden cumartesi idi benimde kuzen beni aramisti ne yapiyorsun diye hic planim yok demistim iyi benim manita var istersen ona söylerim kendisiyle bi kiz senin icin getirsin diye ii olur dedim neyse saat 4 icin sözlendik ne yapalim edelim dedik sahile gitmeye karar verdik mersini bilenler sahilin ne kadAR süper oldugunu da bilirler herneyse gittik tanisma merasimi felan derken sohbeti koyulastirdik benim kuzen bana göz atarak manitasini alarak bizden uzaklasti artik mine ile yanlizdim göze göze sevisiyorduk resmen dehset bi figüre sahipti iri gögüsleri ve dudaklari beni benden almisti elini birden tuttum yavasca gözlerini süzerek dudaklarina yapistim elimle amminida bi yandan okusuyordum ohh ohhh süpersinnn diyordu bir süre sevistikden sonra oda eliyle aletimi ariyordu ortalikda sessizdi firsat bu firsat dedim elini halen sikimin üstünde dolastiriyordu en son cikardi agzina almaya basladi aman allahim agzina bi alisi vardi onun da üstünde etegi vardi zaten bankin üstünde oturuyorduk hemen bacaklarimi omuzun üstüne attim bende kafami bacak arasina daldirdim zevkden dört köse olmustu islanmisti o muhtesem amcigi pürüzsüzdü el degmemis gibi hadi erkegim sik beni diyordu artik ben banka oturdum oda yavasca üstüme otururak sikimin üstüne oturdu yarim saat boyunca sikistik bir kere amina bir kerede agzina bosaldim muhtesem bir gündü eger mersinden kizlar benimle beraber cilginliklara imza atmak isterseniz bekliyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder